Pracownik
asystent
Zainteresowania badawcze:


  • akwizycja języka angielskiego u uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
  • edukacja inkluzyjna
  • metody nauczania języka obcego
  • czynniki afektywne w nauce języka obcego


Wykaz wybranych publikacji:

Publikacje: 

  • Gosiewska-Turek, B. (2017). The interdependence between attributions and second language attainments in secondary school students. Journal of Education, Culture, and Society, 8(1), 109-124.
  • Gosiewska-Turek, B. (2018). The impact of anxiety on speaking in adolescent and adult groups of English learners. Journal of Education, Culture, and Society, 9(2), 93-106.
  • Gosiewska-Turek, B. (2020). Foreign language teaching method relevant to dyslexic students: A mixed methods study. International Journal of Educational Spectrum, 2(2), 96-110.
  • Gosiewska-Turek, B. (2020). Studium przypadku polskiego ucznia z dysleksją uczącego się języka angielskiego jako języka obcego metodą multisensoryczną oraz wpływ takiego nauczania na skuteczność własną ucznia. Ogrody Nauk i Sztuk, 10(1), 103-114
  • Gosiewska-Turek, B. (2021). Are textbooks enough? Alternative ways of teaching English to adult and adolescent groups of English learners. International Journal of Educational Spectrum, 3(2), 176-192.
  • Gosiewska-Turek, B. (2022). Dyslexia, self-efficacy, and language instruction in foreign language learning—A mixed quantitative-qualitative study. Theory and Practice of Second Language Acquisition, 8(1), 71-84.

Udział w projektach badawczych:

  • Styczeń 2025 – nadal, Language Education Policies: Economic and Democratic Trends – project w ramach FORTHEM zrzeszającego 9 europejskich uniwersytetów, członek grupy Equity, Inclusion, Social Justice and Multilingualism

Pobyty naukowo-dydaktyczne:

  • Ionian University Korfu, Department of Foreign Languages, Translation & Interpreting, wykłady gościnne 10-13. 03.2025


Prowadzone zajęcia:


clock
Godziny konsultacji
środa 12:00 – 13:30
Przejdź do treści