gramatyka kognitywna, neurodydaktyka, psychologiczne aspekty języka, nauczanie języka polskiego jako obcego, metodyka nauczania języków obcych, badania przekładowe w językoznawstwie konfrontatywnym
Monografia
„Wizualizacja materiału gramatycznego na przykładzie języka hiszpańskiego jako obcego”, Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, Opole 2024.
Absolwentka Międzyobszarowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych i Społecznych na Uniwersytecie Wrocławskim, w ramach których ukończyła filologię hiszpańską oraz nauczanie języka polskiego jako obcego. Posiada doświadczenie jako nauczycielka i lektorka w prowadzeniu kursów językowych na różnych etapach edukacji oraz jako egzaminatorka podczas egzaminów certyfikatowych z języka polskiego jako obcego.
Interesuje się glottodydaktyką, neurodydaktyką oraz językoznawstwem kognitywnym i w swoich badaniach stara się łączyć te trzy perspektywy, szukając rozwiązań metodycznych. Członkini Polskiego Towarzystwa Językoznawstwa Kognitywnego oraz Polskiego Towarzystwa Neofilologicznego. Autorka monografii pt. „Wizualizacja materiału gramatycznego na przykładzie języka hiszpańskiego jako obcego”.
Wydział Filologiczny
plac Kopernika 11,
45-040 Opole
Uniwersytet Opolski
ul. Kopernika 11a
45-040 Opole
Rektorat
tel.: 77 541 59 03
Biuro Kanclerza
tel.: 77 541 60 70
NIP: 754-000-71-79
Regon: 000001382