Prowadzenie zajęć w miesiącu maju
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Wybrane zagadnienia z historii literatury polskiej i powszechnej |
I rok L Edytorstwo |
Egzamin |
Realizacja następujących tematów: Kierunki przemian w literaturze polskiego oświecenia w perspektywie europejskiej; Rozwój teatru i dramatu w dawnej Polsce; Włoska tradycja w polskiej literaturze teatralnej XVIII wieku; Czasopiśmiennictwo polskiego oświecenia. Europejskie wzorce nowożytnej publicystyki. Literatura podmiotu i przedmiotu udostępniana drogą elektroniczną. Studenci otrzymują pisemne zadania, co pozwala na weryfikację realizacji efektów kształcenia.
|
|||
Historia książki |
I rok L Edytorstwo |
Zaliczenie na ocenę |
Studenci, korzystając z udostępnianych drogą elektroniczną materiałów (artykuł, prezentacja, źródło ikonograficzne, film), wykonują pisemne zadania. Efekty kształcenia sprawdzane są na bieżąco. Realizowane tematy: Ruch wydawniczy w Polsce w okresie nowożytnym. Książka drukowana w XIX i XX wieku (społeczne funkcje książki, typy, techniki graficzne); Rozwój książki kieszonkowej; Początek produkcji książek dla dzieci. |
|||
Przedmiot literaturoznawczy uzupełniający kanon |
I rok L Filologia Polska |
Zaliczenie na ocenę |
Realizacja następujących tematów: Postawy utrwalone w literaturze europejskiej i staropolskiej, wywodzące się z humanistycznej tradycji literackiej; Klasycystyczna tradycja w twórczości poetów polskiego baroku; Świadectwa czarnoleskiego dziedzictwa w XVII wieku; Długie trwanie dziedzictwa oświeceniowego. Studenci wykonują pisemne zadania w oparciu o udostępniany (drogą elektroniczną) materiał. Efekty kształcenia sprawdzane są na bieżąco. |
|||
Praktyczna nauka języka polskiego – rozumienie tekstów czytanych 2 |
I Język polski od podstaw z językiem niemieckim – L |
Zaliczenie na ocenę |
Korzystanie z podręcznika dla cudzoziemców dostępnego on-line (podręcznik, zestaw ćwiczeń). Przesyłanie studentom czytanek, np.: opowiadanie, dialog, tekst informacyjny, krótka historia, wiersz, zagadka, wraz z zadaniami (do wykonania w formie pisemnej), sprawdzającymi rozumienie tekstu. Dołączane są również ćwiczenia leksykalno-gramatyczne. Omawiana tematyka: podróżowanie (miejsca, środki transportu), plany na weekend, żywienie, zakupy i usługi. Efekty kształcenia sprawdzane są na bieżąco.
|
|||
Praktyczna nauka języka polskiego – rozumienie tekstów czytanych 3 |
II Język polski od podstaw z językiem niemieckim – L |
Zaliczenie na ocenę |
Korzystanie z podręcznika dla cudzoziemców dostępnego on-line (podręcznik, zestaw ćwiczeń). Przesyłanie studentom czytanek, np.: opowiadanie, dialog, tekst informacyjny, krótka historia, wiersz, zagadka, wraz z zadaniami (do wykonania w formie pisemnej), sprawdzającymi rozumienie tekstu. Dołączane są również ćwiczenia leksykalno-gramatyczne. Omawiana tematyka: podróżowanie (miejsca, środki transportu), plany na weekend, żywienie, zakupy i usługi. Efekty kształcenia sprawdzane są na bieżąco.
|
|||
Proseminarium |
III JPPJN |
Zaliczenie na ocenę |
Realizacja następujących tematów: Zasady redagowania tekstów naukowych, w szczególności prac licencjackich; Wybrane zagadnienia z literatury epok dawnych; Stan badań nad polskim renesansem i barokiem w kontekście europejskim; Słowo i obraz w literaturze staropolskiej. |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
FACHSEMINAR |
I II stopnia/Germanistik – Lehramt/ stacjonarne |
Praca dyplomowa |
Poniedziałek: 1.06, 8.06, 15.06, akprudolph@t-online.de |
|||
GEISTESWISSENSCHAFTLICHER KURS |
I II stopnia/ Germanistik – Lehramt/ stacjonarne |
Egzamin |
Poniedziałek: 1.06, 15.06 akprudolph@t-online.de |
|||
METHODOLOGIE WISSENSCHAFTLICHER FORSCHUNG |
I II stopnia/ Germanistik – Lehramt/ stacjonarne |
Egzamin |
Poniedziałek: 1.06, 15.06 akprudolph@t-online.de |
|||
GRUNDBEGRIFFE DER KULTURWISSENSCHAFT |
III/ Germanistik/ stacjonarne |
Kolokwium |
Wtorki: 2.06, 16.06 Droga mailowa akprudolph@t-online.de |
|||
LITERATURGESCHICHTE DER DEITSCHSPRACHIGEN KULTURRAUMES |
II/ Germanistik/ stacjonarne |
Egzamin |
Poniedziałek: 1.06, 16.06 akprudolph@t-online.de |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Podstawy marketingu i reklamy |
1.S3.GS.PNM.4 1.S3.KULT.22 |
Studenci otrzymują prezentacje przygotowane nas zajęcia oraz zestawy linków do filmów, wywiadów z naukowcami w dziedzinie psychologii reklamy i marketingu. Dostają zadania opracowania tekstu na którego podstawie w dalszej części zajęć będzie budowana przykładowa kampania reklamowa w oparciu o zdobytą wiedzę. |
||||
Psychologiczne uwarunkowania komunikacji promocyjnej i wizerunkowej |
1.S3.FP.KWP.3 |
Studenci otrzymują prezentacje przygotowane nas zajęcia oraz zestawy linków do filmów, wywiadów z naukowcami w dziedzinie psychologii reklamy i marketingu. Dostają zadania opracowania tekstu na którego podstawie w dalszej części zajęć będzie budowana przykładowa kampania reklamowa w oparciu o zdobytą wiedzę. |
Nazwa przedmiotu | Rok/ kierunek/forma | Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia | Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY
(e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady | Ćwiczenia | Konwersatoria | Seminaria | |||
PODSTAWY EUROPEJSKIEGO PRAWA GOSPODARCZEGO | II JOSP SS | Zaliczenie na ocenę | 4.04.2020:
SWOBODA PRZEPŁYWU TOWARÓW SWOBODNY PRZEPŁYW PRACOWNIKÓW SWOBODA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI – prezentacje multimedialne przesłane studentom, konsultacje poprzez e-mail – przesłanie przygotowanych przez ustalone grupy studentów prezentacji (prac) na temat w/w zagadnień jako forma zastępcza zaprezentowania tej problematyki bezpośrednio na zajęciach – odesłanie przez prowadzącego zajęcia sprawdzonych prezentacji (prac) i przesłanie ich przez starostę roku do pozostałych studentów.
30.05.2020: SWOBODA ŚWIADCZENIA USŁUG SWOBODA PRZEPŁYWU KAPITAŁU – prezentacje multimedialne przesłane studentom, konsultacje poprzez e-mail – kolokwium zaliczeniowe w formie testu zamkniętego z materiału prezentowanego bezpośrednio na wykładach od momentu zakończenia okresu zawieszenia zajęć |
Metoda prowadzenia zajęć z przedmiotu: Podstawy europejskiego prawa gospodarczego wynikająca z powyższej tabeli została zmodyfikowana podczas trwania okresu zawieszenia zajęć. Począwszy od 4 kwietnia zajęcia odbywają się za pośrednictwem platformy MS Teams w terminach wynikających z planu zajęć. Zaliczenie przedmiotu nastąpi na zasadzie ocen cząstkowych, tj. prezentacji oraz testu egzaminacyjnego, który zostanie studentom udostępniony za pośrednictwem MS Teams w dniu 30 czerwca, tj. po ostatnich zajęciach.
Imię i nazwisko nauczyciela akademickiego: JOANNA RYSZKA, jryszka@uni.opole.pl; konsultacje mailowe: (kontakt on-line: piątek godz.10.30-11.30)
Nazwa przedmiotu | Rok/ kierunek/forma | Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia | Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY
(e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady | Ćwiczenia | Konwersatoria | Seminaria | |||
PODSTAWY EUROPEJSKIEGO PRAWA GOSPODARCZEGO | II JB SS | Zaliczenie na ocenę | 16.03.2020: UNIA EUROPEJSKA I JEJ PODSTAWOWE ZASADY USTROJOWE – prezentacja multimedialna przesłana studentom, konsultacje poprzez e-mail
30.03.2020: SWOBODA PRZEPŁYWU TOWARÓW – prezentacja multimedialna przesłana studentom, konsultacje poprzez e-mail
27.04.2020: SWOBODNY PRZEPŁYW PRACOWNIKÓW – prezentacja multimedialna przesłana studentom, konsultacje poprzez e-mail
11.05.2020: SWOBODA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI – prezentacja multimedialna przesłana studentom, konsultacje poprzez e-mail
25.05.2020: SWOBODA ŚWIADCZENIA USŁUG – prezentacja multimedialna przesłana studentom, konsultacje poprzez e-mail
8.06.2020: SWOBODA PRZEPŁYWU KAPITAŁU – prezentacja multimedialna przesłana studentom, konsultacje poprzez e-mail – krótkie prace pisemne przygotowywane przez studentów w oparciu o udostępniane prezentacje, przesyłane sukcesywnie na adres e-mail prowadzącego do momentu zakończenia okresu zawieszenia zajęć – kolokwium zaliczeniowe w formie testu zamkniętego z materiału prezentowanego bezpośrednio na wykładach od momentu zakończenia okresu zawieszenia zajęć |
Metoda prowadzenia zajęć z przedmiotu: Podstawy europejskiego prawa gospodarczego wynikająca z powyższej tabeli została zmodyfikowana podczas trwania okresu zawieszenia zajęć. Począwszy od 27 kwietnia zajęcia odbywają się za pośrednictwem platformy MS Teams w terminach wynikających z planu zajęć. Zaliczenie przedmiotu nastąpi na zasadzie ocen cząstkowych, tj. referatów (zajęcia prowadzone przed wykorzystaniem platformy) oraz testu zaliczeniowego, który dostanie studentom udostępniony za pośrednictwem MS Teams w dniu 8 czerwca, tj. po ostatnich zajęciach.
Nazwa przedmiotu i forma zajęć |
Tryb organizacji zajęć* |
Harmonogram realizacji zajęć/współpracy ze studentami lub doktorantami** |
Ludologia – konwersatorium |
Kontakt mailowy, platforma Discord, materiały własne (samodzielnie przygotowane) na platformie YouTube |
Zajęcia online na Discordzie w godz,. Przewidzianych w planie. Materiały dodatkowe i praca własna studentów w tygodniowych cyklach. |
Antropologia współczesności – konwersatorium |
Kontakt mailowy, platforma Discord, materiały własne (samodzielnie przygotowane) na platformie YouTube |
Zajęcia online na Discordzie w godz,. Przewidzianych w planie. Materiały dodatkowe i praca własna studentów w tygodniowych cyklach. |
Mechaniki gier bez prądu – konwersatorium |
Kontakt mailowy, platforma Discord, materiały własne (samodzielnie przygotowane) na platformie YouTube |
Zajęcia online na Discordzie w godz,. Przewidzianych w planie. Materiały dodatkowe i praca własna studentów w tygodniowych cyklach. |
Kultura gier Indie – konwersatorium |
Kontakt mailowy, platforma Discord, materiały własne (samodzielnie przygotowane) na platformie YouTube |
Zajęcia online na Discordzie w godz,. Przewidzianych w planie. Materiały dodatkowe i praca własna studentów w tygodniowych cyklach. |
PKdW – Historia Science-Fiction – konwersatorium |
Kontakt mailowy, platforma Discord, materiały własne (samodzielnie przygotowane) na platformie YouTube |
Zajęcia online na Discordzie w godz,. Przewidzianych w planie. Materiały dodatkowe i praca własna studentów w tygodniowych cyklach. |
*np. poprzez: platformę enauka.ujd.edu.pl, platformę Navoica, poprzez kontakt mailowy, poprzez komunikatory elektroniczne lub inne narzędzia
** należy podać terminy lub określić cykliczność przeprowadzonych zajęć/współpracy ze studentami lub doktorantami
Nazwa przedmiotu | Rok/ kierunek/forma | Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia | Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY
(e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady | Ćwiczenia | Konwersatoria | Seminaria | |||
Analiza gatunków medialnych | I Kulturoznawstwo L/ stacjonarne | Zo | 21.05. Analiza gatunków medialnych – praktyka; zajęcia na platformie Ms Teams; zajęcia w czwartki, w godz. 11.30-13.00
28.05. Analiza gatunków medialnych – praktyka; Ms Teams, zajęcia w czwartki, w godz. 11.30-13.00 04.06. Analiza gatunków medialnych – praktyka, Ms Teams, 11.30-13.00 18.06. Zajęcia podsumowujące, dyskusja poświęcona omówieniu prac zaliczeniowych studentów (prezentacje wysyłane mailowo) Ms Teams 11.30-13.00
|
Nazwa przedmiotu | Rok/ kierunek/forma | Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia | Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY
(e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady | Ćwiczenia | Konwersatoria | Seminaria | |||
Analiza gatunków i tekstów medialnych | II Kult. L +II Fp DR L+ II Fp KWP M/ stacjonarne | Zo | 13.05. Analiza gatunków/formatów medialnych – praktyka (programy kulinarne); Ms Teams, zajęcia w środy w godz. 9.30-11.00
20.05. Analiza gatunków/formatów medialnych (telewizja śniadaniowa); Ms Teams, środa, godz. 9.30-11.00 27.05. Analiza gatunków/formatów medialnych (make-over), MS Teams, środa, godz. 9.30-11.00 03.06. Analiza gatunków/formatów medialnych (tabloid), Ms Teams, 9.30-11.00 10.06. Analiza gatunków medialnych – praktyka, Ms Teams, 9.30-11.00 17.06. Zajęcia podsumowujące, dyskusja poświęcona pracom zaliczeniowym studentów (prezentacje wysyłane mailowo). Dodatkowo odrobienie zajęć z 11.03. w formie zdalnej – tekst (dotyczący wybranego gatunku medialnego) i zadanie do tekstu wysłane studentom mailowo, weryfikacja nadesłanych odpowiedzi). |
Nazwa przedmiotu | Rok/ kierunek/forma | Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia | Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY
(e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady | Ćwiczenia | Konwersatoria | Seminaria | |||
Antropologia wizualna | I Kult. L/ stacjonarne | Zo | 18.05.Materiały filmowe w badaniach etnograficznych; Ms Teams, poniedziałki godz. 12.30-14.00
25.05. Analiza materiałów wizualnych; Ms Teams, poniedziałki godz. 12.30-14.00 01.06. Analiza materiałów wizualnych – praktyka (sposób badania, analiza wyników); Ms Teams 12.30-14.00 08.06.,15.06. – zajęcia zaliczeniowe, przedstawienie przez studentów wykonanych prezentacji; Ms Teams 12.30-14.00 |
Nazwa przedmiotu | Rok/ kierunek/forma | Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia | Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY
(e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady | Ćwiczenia | Konwersatoria | Seminaria | |||
Antropologia mediów | I Game Studies L/stacjonarne (gr. I, II) | Zo | 18.05. Seksizm lingwistyczny w mediach; Ms Teams, poniedziałki godz. 9.15-10.45 (I gr.); 10.45-12.15 (II gr.)
25.05. Młode pokolenie w mediach; Ms Teams, j.w. 01.06. Społeczeństwo medialne – charakterystyka, Ms Teams, j.w. 08.06. Antropologiczna analiza mediów, j.w. 15.06. Zajęcia podsumowujące, dyskusja poświęcona pracom studentów (eseje wysyłane wcześniej drogą mailową); j.w. |
Nazwa przedmiotu | Rok/ kierunek/forma | Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia | Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY
(e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady | Ćwiczenia | Konwersatoria | Seminaria | |||
Media cyfrowe | II Kult. L/ stacjonarne | Zo | 11.05. Fanfiction; Ms Teams, czwartki godz. 10.00-11-30
18.05. Fotografia cyfrowa; j.w. 25.05. Cyberkultura; j.w. 04.05. Transhumanizm j.w. 18.05. Zajęcia podsumowujące (omówienie pisemnych prac zaliczeniowych studentów, wysyłanych uprzednio drogą mailową). (dodatkowo odrobienie zajęć z 11.03. w formie zdalnej, tekst (zagadnienie cyfrowej lektury) i zadanie do tekstu wysłane studentom drogą mailową, weryfikacja nadesłanych odpowiedzi). |
SKYPE: mareksitek@interia.pl
Konsultacje ogólne za pośrednictwem e-mail, platformy MS-Teams: wtorek: 13:30 – 14:30, środa: 10:00 – 11:00.
Szczegółowe informacje dot. terminów raz form realizacji poszczególnych zajęć (1-6).
I.
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
AUSGEWÄHLTE FAGEN DER KONTRASTIVEN GRAMMATIK 2 |
I / GERMANISTIK-LEHRAMT / STUDIA STACJONARNE II STOPNIA |
ZALICZENIE NA OCENĘ |
INTERKULTURELLE KOMMUNIKATION VOR DEM HINTERGRUND VERGLEICHENDER FORSCHUNG, STEREOTYP ALS SPRACH- UND KULTURWISSENSCHAFTLICHES PHÄNOMEN
godz. 10:15-11:45 e-mail, MS-Teams |
II.
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
NIEMIECKIE GATUNKI UŻYTKOWE W BIZNESIE |
III / JĘZYK POLSKI OD PODSTAW Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM / STUDIA STACJONARNE I STOPNIA |
ZALICZENIE NA OCENĘ |
E-MAILS, LEBENSLAUF, SELBSTPRÄSENTATION, UNTERNEHMENSPORTRÄT, WORTSCHATZARBEIT
godz. 13:00-14:30 e-mail, MS-Teams |
III.
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
PHONETIK DES DEUTSCHEN 2 |
I / GERMANISTIK / STUDIA STACJONARNE I STOPNIA |
ZALICZENIE NA OCENĘ / EGZAMIN |
SUPRASEGMENTALE ANALYSE, PROSODIE, SATZINTONATION: SATZAKZENTUIERUNG, PAUSIERUNG, RHYTHMISIERUNG, MELODIE DES SATZES
Godz. 08:00- 09:30 1. 06.05 2. 13.05 3. 20.05 4. 27.05
Godz. 13:00- 14:30 1. 06.05 2. 13.05 3. 20.05 4. 27.05
Godz. 11:30- 13:00 1. 06.05 2. 13.05 3. 20.05 4. 27.05 e-mail, e-learning, MS-Teams |
IV.
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
PSYCHOLINGUISTIK 2 |
III / GERMANISTIK / STUDIA STACJONARNE I STOPNIA |
ZALICZENIE NA OCENĘ |
MEHRSPRACHICHKEIT, APHASIE ALS MULTIMODALE SPRACHGEBRAUCHSSTÖRUNG
godz. 09:45 – 11:15
godz. 09:45-11:15 e-mail, MS-Teams |
V.
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
PSYCHOLINGUISTI-SCHE ASPEKTE DES FSU IN DER PRIMARSTUFE / STÄNDIGER KURS |
III / GERMANISTIK-LEHRAMT / STUDIA STACJONARNE I STOPNIA |
ZALICZENIE NA OCENĘ |
BI- UND MULTILINGUALITÄT VOR DEM HINTERGRUND DES ALTERS, NEUROLINGUISTIK – SPRACHE UND DENKEN, SPRACHFÖRDERUNG IN DER PRIMARSTUFE, TRANSITIONSFORSCHUNG ALS HERAUSFORDERUNG UND CHANCE
godz. 08:00-09:30 e-mail, MS-Teams |
VI.
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
UNTERNEHMERTUM |
I / GERMANISTIK – DEUTSCH IN RECHT UND WIRTSCHFT / STUDIA STACJONARNE I STOPNIA |
ZALICZENIE NA OCENĘ |
PRODUKTIONSWIRTSSCHAFT, MARKETING, AUFTRAGSABWICKLUNG, UNTERNEHMENSPORTRÄT
godz. 12:00-13:30 e-mail, e-learning, MS-Teams |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Kultura wypowiedzi w j. angielskim |
I / język biznesu lic. |
EGZAMIN |
Mergers and acquisitions: about business – e-mail, Microsoft Teams Mergers and acquisitions: risks and opportunities – e-mail, Microsoft Teams Lessons in M&A – reading for detail – e-mail, Microsoft Teams. |
|||
Praktyczna nauka języka angielskiego |
II / języki obce w sektorze usług lic. |
EGZAMIN |
Products and packaging – discussion – e-mail, Microsoft Teams Wrap rage – scan reading – e-mail, Microsoft Teams Products and packaging – collocations – e-mail, Microsoft Teams. |
kskowronski@uni.opole.pl; skris65@gmail.com
CZERWIEC 2020
Nazwa przedmiotu | Rok/ kierunek/forma | Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia | Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY
Wszystkie zajęcia realizowane w systemie ZOOM Video Class w czasie rzeczywistym uzupełnianie informacjami przez email przed i po zajęciach |
|||
Wykłady | Ćwiczenia/warsztaty | Konwersatoria | Seminaria | |||
1.2.D3.EPC.37-Rhetoric and Persuasion
1.S2.MLA.16 Rhetoric and Persuasion
1.2.5-EC-MCUS Multiculturalism in Canada and the US |
EPC 2 rok, 3 grupy
MLA 1 mgr
Elective 1 |
Dyskusje, wystąpienia prezentacje, debaty — wszystkie formy poprzez Video Class, 'na żywo’, w czasie rzeczywistym
Dyskusje, wystąpienia prezentacje, debaty — wszystkie formy poprzez Video Class, 'na żywo’, w czasie rzeczywistym
Dyskusje wystąpienia prezentacje, debaty — wszystkie formy poprzez Video Class, 'na żywo’, w czasie rzeczywistym |
Czerwiec: 2, 3, 9, 10, 16
Czerwiec: 3, 10
Czerwiec: 2, 9, 16 |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
WIEDZA O KULTURACH TRADYCYJNYCH |
I KULTUROZNAWSTWO/stacjonarne |
KOLOKWIUM, pisemna praca zaliczeniowa |
TELEFON; nadto tel. kom. do wiadomości studentów; e-mail 1. Zajęcia organizacyjne, wybór przez studentów problematyki zajęć, ustalenie warunków zaliczenia przedmiotu (6.03.2020) 2.Zwyczaj, obrzęd, obyczaj, rytuał, ceremonia – próba definicji: pisemne odpowiedzi studentów na zadane przez prowadzącą zajęcia pytania (13-20.03.2020) 3. Ustalenie tematyki indywidualnych pisemnych prac zaliczeniowych (do 27.03.2020) 4. Tradycyjne wierzenia i zwyczaje związane z narodzinami dziecka :pisemne odpowiedzi studentów na zadane przez prowadzącą zajęcia pytania (27.03.- 3.04.2020) 4.Czas zalotów i narzeczeństwa Wieczory: panieński i kawalerski w procesie przemian : pisemne odpowiedzi studentów na zadane przez prowadzącą zajęcia pytania (17.04.2020) 5.Obrzed weselny w kulturze tradycyjnej :pisemne odpowiedzi studentów na zadane przez prowadzącą zajęcia pytania (24.04.2020) 6. Zmierzch życia, śmierć i obrzęd pogrzebowy :pisemne odpowiedzi studentów na zadane przez prowadzącą zajęcia pytania (8.-15.05.2020) 7. Okres Bożego Narodzenia :pisemne odpowiedzi studentów na zadane przez prowadzącą zajęcia pytania (22-29.05.2020) 8. Wielkanoc. Tradycyjne wierzenia, zwyczaje, obrzędy, rytuały :pisemne odpowiedzi studentów na zadane przez prowadzącą zajęcia pytania (5.-19.06.2020) 9. Zaliczenie przedmiotu na podstawie pisemnych odpowiedzi na pytania oraz pisemnej pracy zaliczeniowej (19.06.2020) |
|||
WPROWADZENIE DO BADAŃ NAUKOWYCH |
II KULTUROZNAWSTWO/stacjonarne |
ZESPOŁOWA PRACA PISEMNA |
TELEFON; nadto tel. kom. do wiadomości studentów; e-mail 1. Zajęcia organizacyjne, omówienie problematyki zajęć, opracowanie przez prowadzącą programu konwersatoriów; ustalenie warunków zaliczenia przedmiotu (6.03.2020) 2. Wybór przez studentów tematu pracy pisemnej i rozpoczęcie kwerend: archiwalnej, bibliotecznej, internetowej; ustalenie zakresu prowadzonych badań teoretycznych i empirycznych: pisemne odpowiedzi studentów na zadane przez prowadzącą zajęcia pytania (13.-20.03.2020) 3. Prowadzenie przez studentów teoretycznych i empirycznych badań pod kierunkiem prowadzącej (27.03.-3.-04.2020) 4. Opracowanie Spisu treści zespołowej pracy pisemnej oraz wybór przez studentów poszczególnych rozdziałów (części) pracy do realizacji (17.-24.04.2020) 5. Kontynuacja prowadzonych badań: sporządzenie Bibliografii, ustalenia terminologiczne, próba typologii pozyskanego materiału na podstawie genologii folklorystycznej; opracowanie materiału ilustracyjnego i porządkowanie materiałów dokumentacyjnych (8.-22.05.2020) 6. Kontynuacja ww prac oraz pisanie / opracowywanie poszczególnych rozdziałów pracy (29.05.-5.06.2020) 7. Zakończenie prowadzonych badań, pisania zespołowej pracy naukowej, omówienie wyników i celów prowadzonych badań, zaliczenie przedmiotu (19.06.2020) |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
WIEDZA O KULTURACH TRADYCYJNYCH |
I KULTUROZNAWSTWO/stacjonarne |
KOLOKWIUM, pisemna praca zaliczeniowa |
TELEFON; nadto tel. kom. do wiadomości studentów; e-mail 1. Zajęcia organizacyjne, wybór przez studentów problematyki zajęć, ustalenie warunków zaliczenia przedmiotu (6.03.2020) 2.Zwyczaj, obrzęd, obyczaj, rytuał, ceremonia – próba definicji: pisemne odpowiedzi studentów na zadane przez prowadzącą zajęcia pytania (13-20.03.2020) 3. Ustalenie tematyki indywidualnych pisemnych prac zaliczeniowych (do 27.03.2020) 4. Tradycyjne wierzenia i zwyczaje związane z narodzinami dziecka :pisemne odpowiedzi studentów na zadane przez prowadzącą zajęcia pytania (27.03.- 3.04.2020) 4.Czas zalotów i narzeczeństwa Wieczory: panieński i kawalerski w procesie przemian : pisemne odpowiedzi studentów na zadane przez prowadzącą zajęcia pytania (17.04.2020) 5.Obrzed weselny w kulturze tradycyjnej :pisemne odpowiedzi studentów na zadane przez prowadzącą zajęcia pytania (24.04.2020) 6. Zmierzch życia, śmierć i obrzęd pogrzebowy :pisemne odpowiedzi studentów na zadane przez prowadzącą zajęcia pytania (8.-15.05.2020) 7. Okres Bożego Narodzenia :pisemne odpowiedzi studentów na zadane przez prowadzącą zajęcia pytania (22-29.05.2020) 8. Wielkanoc. Tradycyjne wierzenia, zwyczaje, obrzędy, rytuały :pisemne odpowiedzi studentów na zadane przez prowadzącą zajęcia pytania (5.-19.06.2020) 9. Zaliczenie przedmiotu na podstawie pisemnych odpowiedzi na pytania oraz pisemnej pracy zaliczeniowej (19.06.2020) |
|||
WPROWADZENIE DO BADAŃ NAUKOWYCH |
II KULTUROZNAWSTWO/stacjonarne |
ZESPOŁOWA PRACA PISEMNA |
TELEFON; nadto tel. kom. do wiadomości studentów; e-mail 1. Zajęcia organizacyjne, omówienie problematyki zajęć, opracowanie przez prowadzącą programu konwersatoriów; ustalenie warunków zaliczenia przedmiotu (6.03.2020) 2. Wybór przez studentów tematu pracy pisemnej i rozpoczęcie kwerend: archiwalnej, bibliotecznej, internetowej; ustalenie zakresu prowadzonych badań teoretycznych i empirycznych: pisemne odpowiedzi studentów na zadane przez prowadzącą zajęcia pytania (13.-20.03.2020) 3. Prowadzenie przez studentów teoretycznych i empirycznych badań pod kierunkiem prowadzącej (27.03.-3.-04.2020) 4. Opracowanie Spisu treści zespołowej pracy pisemnej oraz wybór przez studentów poszczególnych rozdziałów (części) pracy do realizacji (17.-24.04.2020) 5. Kontynuacja prowadzonych badań: sporządzenie Bibliografii, ustalenia terminologiczne, próba typologii pozyskanego materiału na podstawie genologii folklorystycznej; opracowanie materiału ilustracyjnego i porządkowanie materiałów dokumentacyjnych (8.-22.05.2020) 6. Kontynuacja ww prac oraz pisanie / opracowywanie poszczególnych rozdziałów pracy (29.05.-5.06.2020) 7. Zakończenie prowadzonych badań, pisania zespołowej pracy naukowej, omówienie wyników i celów prowadzonych badań, zaliczenie przedmiotu (19.06.2020) |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Current events: grammar and style 2 |
II EPC/stacjonarne |
Zaliczenie na ocenę |
Reported speech 7.05.2020 Reported speech, Use of English 14.05.2020 Prepositions 21.05.2020 Prepositions, Use of English 28.05.2020 E-mail, materiały online – Google classroom Sesje online-MS Teams |
|||
Current events: reading and listening skills 2 |
II EPC/stacjonarne |
Zaliczenie na ocenę |
Trendsetting Group 1 – 07.05.2020 Groups 2-3 8.05.2020 Sustainability Group 1 – 14.05.2020 Groups 2-3 – 15.05.2020 Brain training Group 1 – 21.05.2020 Groups 2-3 – 22.05.2020 Thinking and thought Group 1 – 28.05.2020 Groups 2-3 29.05.2020 E-mail, materiały online – Google classroom Sesje online-MS Teams |
|||
Current events: reading and listening skills 2 |
I EPC/stacjonarne |
Zaliczenie na ocenę |
Health and wellness Groups 1-2 8.05.2020 Health hacks Groups 1-2 15.05.2020 Urban problems Groups 1-2 22.05.2020 Changing cities Groups 1-2 29.05.2020 E-mail, materiały online – Google classroom Sesje online-MS Teams |
|||
General English – reading and listening 2 |
I EPP/stacjonarne |
Zaliczenie na ocenę |
Language and behaviour 7.05.2020 Health and wellness 14.05.2020 Beyond the limits 21.05.2020 Extreme jobs 28.05.2020 E-mail, materiały online – Google classroom Sesje online-MS Teams |
Kontakt mailowy / email: sutarzewicz@uni.opole.pl
Konsultacje / office: drogą mailową w trybie ciągłym / by mail, continual mode
w przypadkach koniecznych także Skype (wymaga wcześniejszego ustalenia terminu)
if necessary, also Skype (make an appointment by email)
Main platforms used to exchange materials and tasks: – https://sites.google.com/site/epepcinfo/ (instructor’s private website)
– Google Docs (for the registered groups of students)
– Moodle (for selected classes)
Plan na okres: 18.05.2020 – 24.05.2020 (Schedule for week: 18/5/2020 – 24/5/2020)
Nazwa przedmiotu/ Course |
Rok/ kierunek Year / Study Programme |
Sposób weryfikacji realizacji efektów uczenia się / Forms of verification of learning outcomes |
Formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, Skype, Moodle, telefon, inne jakie?) Alternative forms of classes in the period of class suspension (email, Skype, Moodle, phone, other) date of event |
|||
Wykłady / lecture |
Ćwiczenia / classes |
Konwersatoria / conversation classes |
Seminaria / seminars |
|||
Writing with elements of grammar |
Year 1, English Philology |
Written project after four classes carried out this way. |
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
18/5/2020 ZOOM + tasks uploaded into Google Drive for those who cannot participate in ZOOM |
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
Writing with elements of grammar |
Year 1, English Philology – Practical Profile |
Written project after four classes carried out this way. |
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
20/5/2020 TEAMS + tasks uploaded into Google Drive |
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
Fundamentals of economics 2 |
Year 1, English Philology – Practical Profile |
Exam |
20/5/2020 A presentation available online; instructions of access on my website |
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
Globalization, Multinational Enterprises and International Political System |
Rok 2, International Business (Faculty of Economics) |
Exam |
20/5/2020 Online presentations |
20/5/2020 Online presentations |
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
Academic Language Skills: Listening and Structures |
I MA, English Philology TT |
Credit test |
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
Academic Language Skills: Reading, Writing and Speaking |
I MA, English Philology TT |
Credit test |
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
24/5/2020 TEAMS, materials uploaded into Google Drive |
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
Plan realizacji zajęć alternatywnych na kolejny tydzień zostanie zamieszczony w dniu 24.05.2020
Following week’s schedule to be published on 24/05/2020
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
||
1.1.D3.JPPJN.38 1.1.D3.JPPJN.39 |
Zaliczenie na ocenę |
– Plemiona germańskie wobec cywilizacji rzymskiej II w. pne. I w. ne. (13.03). – Podbój plemion germańskich przez Karola Wielkiego (20.03). – Znaczenie reform Karola Wielkiego dla Europy i Niemiec (27.03). – Powstanie Rzeszy Niemieckiej (3.04). – Kronikarze niemieccy o kontaktach Niemców ze Słowianami (10.04). – Dynastia Ludolfingów. Ottońska wizja Imperium Romanum.(17.04) – Dynastia Salicka. Potęga Rzeszy. Spór z papiestwem (24.04). – Wzajemne oddziaływania łacińskiego Zachodu i bizantyjskiego Wschodu X-XVI w. (8.05) – Europa w dobie panowania niemieckiej dynastii Hohenstaufów (1138-1254) – 15.05. – Polska-Niemcy wzajemne relacje X-XIV w. (22.05). – Konflikty polsko-litewsko-rusko-krzyżackie XIII-XVI w. (29.05). |
– Plemiona germańskie wobec cywilizacji rzymskiej II w. pne. I w. ne. (13.03.). – Podbój plemion germańskich przez Karola Wielkiego. (materiał źródłowy, ikonograficzny-interpretacje). (20.03.). – Znaczenie reform Karola Wielkiego dla Europy i Niemiec. (materiał źródłowy, ikonograficzny-interpretacje) – 27.03. – Powstanie Rzeszy Niemieckiej. (materiał źródłowy, ikonograficzny – interpretacje) – 3.04. – Kronikarze niemieccy o kontaktach Niemców ze Słowianami .(10.04). – Dynastia Ludolfingów. Ottońska wizja Imperium Romanum. (17.04). – Dynastia Salicka. Potęga Rzeszy. Spór z papiestwem (24.04). – Wzajemne oddziaływania łacińskiego Zachodu i bizantyjskiego Wschodu X-XVI w. (8.05) – Europa w dobie panowania niemieckiej dynastii Hohenstaufów (1138-1254) – 15.05. – Polska-Niemcy wzajemne relacje X-XIV w. (22.05). – Konflikty polsko-litewsko-rusko-krzyżackie XIII-XVI w. (29.05). |
1.1.D3.JPPJN.40 1.1.D3.JPPJN.41 |
Zaliczenie na ocenę |
– Reformacja i podziały wyznaniowe w Niemczech w XVI w. (13.03) – Reformy kościoła katolickiego kontrreformacja. (20.03) – Niemcy w XVII w. Ustrój polityczny, społeczeństwo, gospodarka, wojna trzydziestoletnia (1618-1648) – 27.03. – Kontakty niemiecko polskie od XVI do XXI w. z uwzględnieniem Śląska. (03.04). – Niemcy i Polacy wzajemny obraz i stereotypy XVI-XVIII w. (10.04). – Państwa niemieckie w XIX w. (tendencje zjednoczeniowe) – 17.04 – Polityka niemiecka wobec Polski i Polaków w XIX w. (24.04). Pruski militaryzm a nazistowska ideologia XX wieku. Dlaczego Niemcy wybrały taką drogę rozwoju? (8.05). Niemiecka pamięć (narodowa?) debaty Niemców przełomu XX/XXI wieku. (15.05) Pamięć historyczna a postrzeganie Niemców w Polsce. (22.05) Polacy i Niemcy. Cechy charakterologiczne. Wzajemne postrzeganie dziś. (29.05). |
– Reformacja i podziały wyznaniowe w Niemczech w XVI w. (materiał źródłowy, ikonograficzny – interpretacje). (13.03). – Reformy kościoła katolickiego kontrreformacja. (20.03) – Niemcy w XVII w. Ustrój polityczny, społeczeństwo, gospodarka, wojna trzydziestoletnia (1618-1648). (materiał źródłowy, ikonograficzny – interpretacje) – 27.03. – Kontakty niemiecko polskie od XVI do XXI w. z uwzględnieniem Śląska. (03.04). – Niemcy i Polacy wzajemny obraz i stereotypy XVI-XVIII w. (10.04). – Państwa niemieckie w XIX w. (tendencje zjednoczeniowe) – 17.04. – Polityka niemiecka wobec Polski i Polaków w XIX w. (24.04). Pruski militaryzm a nazistowska ideologia XX wieku. Dlaczego Niemcy wybrały taką drogę rozwoju? (8.05). Niemiecka pamięć (narodowa?) debaty Niemców przełomu XX/XXI wieku. (15.05) Pamięć historyczna a postrzeganie Niemców w Polsce. (22.05) Polacy i Niemcy. Cechy charakterologiczne. Wzajemne postrzeganie dziś. (29.05). |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (E-mail) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
SPEAKING AND WRITING |
II filologia angielska |
Zaliczenie, egzamin |
13.03: materiały przesyłane studentom przez e-mail z dokładnymi objaśnieniami – thesis construction, part 1, revising faulty thesis statements; 20.03: materiały przesłane przez e-mail studentom – social problems 27.03: thesis construction, part 2, inventing your own thesis statements, various ways of arriving at theses; 28.03: Verification of previous assignments; 05.04: Speaking – Relationships and Advice on Relationships; 11.04: Verification of previous assignments; Writing – classical arguments; 17.04: Speaking – the Internet and Virtual Reality; 24.04: Writing – syntax diversification. 01.05: Revision; 08.05: Speaking – Television, Advertising, Reality TV and Censorship; 15.05: Writing – remedial teaching – syntax diversification part II – more complex cases involving subject-verb agreement; 22.05: Speaking – Politics and Current Affairs. |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Historia kultury I |
I kultur./stacj. |
EGZAMIN |
04.05: Komunikacja i podróże w Grecji i Rzymie (materiały PDF – praca pisemna) 11.05: Niewolnicy i wyzwoleńcy starożytnych cywilizacji (materiały PDF – praca pisemna) 18.05: Rodzina grecka i rzymska (materiały PDF – praca pisemna) 25.05: Etos i paideia (materiały PDF – praca pisemna) |
|||
Kultura i literatura krajów anglojęzycznych 2 |
I lingwistyka/stacj. 15h |
ZALICZENIE |
11.05: Dążenia wolnościowe osób czarnoskórych. Wizerunki Afroamerykanów. Martin Luther King. Rasizm po amerykańsku. Ku Klux Klan (materiały PDF – praca pisemna) 25.05: Benjamin Franklin (idea selfmademana) – amerykański protestantyzm i pragmatyzm (materiały PDF – praca pisemna) |
|||
Seminarium lic. |
III kultur./stacj. |
ZALICZENIE |
Seminarium online: konsultacje e-mail + skype |
|||
Historia kult. krajów Śródziemnomorza w starożytności |
I turystyka i kultura śródz./stacj. |
ZALICZENIE |
04.05: Komunikacja i podróże w Grecji i Rzymie (materiały PDF – praca pisemna) 11.05: Niewolnicy i wyzwoleńcy starożytnych cywilizacji (materiały PDF – praca pisemna) 18.05: Rodzina grecka i rzymska (materiały PDF – praca pisemna) 25.05: Etos i paideia (materiały PDF – praca pisemna) |
|||
Tradycja a popkultura |
II Game studies |
ZALICZENIE |
13.05: Dziedzictwo popkulturowe. Wybrane obszary zapożyczeń i kontynuacji. Kontynuacja a zmiana. Idea nowych tradycji (materiały PDF – prace pisemne) 27.05: Dawne i współczesne praktyki życia codziennego. Codzienność jako przedmiot badań kulturowych (materiały PDF – prace pisemne) |
|||
Antropologia śmierci |
KZO |
ZALICZENIE |
04.05: Żałoba po zwierzętach. Sposoby pochówku zwierząt (film, prezentacja, analiza materiału) 11.05: Śmierć w mediach I (prezentacja) 18.05: Śmierć w mediach II (prezentacja, film) 25.05: Śmierć w sztuce (analiza przykładów, praca pisemna) |
|||
Ciało i płeć w kulturze |
KZO |
ZALICZENIE |
04.05: Ciało i nierówności społeczne (prezentacja) 11.05: Ciało jako projekt (materiały PDF – prace pisemne) 18.05: Estetyzacje ciała (film, materiały PDF) 25.05: Ciało w kulturze konsumpcyjnej (materiały PDF – prace pisemne) |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Sprawności zintegrowane 3 i 4 |
III r. Filologia germańska /stacjonarne |
Zaliczenie |
Zajęcia odbywają się za pośrednictwem Skype we wtorki w godz. 10.00-11.30. |
|||
Pisanie akademickie |
III r. Filologia germańska /stacjonarne |
Zaliczenie |
Zajęcia odbywają się za pośrednictwem Skype we wtorki w godz. 11.45-13.15. |
Zajęcia zdalne w okresie zawieszenia zajęć regularnych – Maj, 2020 – zmiany w trybie realizacji zadań
Konsultacje telefoniczne: 792034125: wtorek godz.11-13; sobota godz.11-13
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
|
II/Filologia Angielska 1stopnia/stacjonarne I niestacjonarne II/Filologia Angielska 1stopnia/stacjonarne i niestacjonarne II/Filologia Angielska 1stopnia/stacjonarne i niestacjonarne EPC III/EPI/PPI/ Kurs elektywny/Filologia Angielska 1stopnia/ stacjonarne III/ Filologia Angielska 1stopnia/niestacjonarne III/Filologia Angielska 1stopnia/niestacjonarne III/Filologia Angielska 1stopnia/niestacjonarne |
Zaliczenie na ocenę Zaliczenie na ocenę Zaliczenie na ocenę Zaliczenie na ocenę Zaliczenie na ocenę Zaliczenie na ocenę Zaliczenie na ocenę |
Zadania pisemne Microsoft Teams; w różnych godzinach/ folder z zadaniami do weryfikacji pod koniec semestru; Zadania na e-mail wg.planu; również poza godzinami zajęć/ na maj kontynuacja na platformie: zespół na Microsoft Teams; folder z zadaniami do weryfikacji pod koniec semestru; Literatura i zadania pisemne w raporcie na Microsoft Teams – zespół IR – projekt końcowy czas realizacji 15.06 – wszystkie grupy/realizacja projektu badawczego na tematy z listy w folderze do weryfikacji pod koniec semestru; Zadania pisemne/raport na Microsoft Teams w terminach ustalonych/folder z raportem z zadań pisemnych pod koniec semestru; współpraca przez e-mail w godzinach seminarium i poza tymi godzinami; pisanie akademickie – Microsoft Teams) oraz poza tymi godzinami; kontakt telefoniczny; indywidualnie współpraca poprzez e-mail w godzinach seminarium oraz poza tymi godzinami; kontakt telefoniczny; indywidualnie współpraca przez email w godzinach seminarium(praca dyplomowa) i poza tymi godzinami; kontakt telefoniczny;indywidualnie |
Rok studiów |
Nazwa przedmiotu |
Prowadzący |
Sposób weryfikacji realizacji efektów uczenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) wraz z terminem realizacji |
||
data i godzina |
Metody realizacji zajęć |
forma zajęć |
||||
II lic. GS gr.1 gr.2 |
Multimedia |
mgr M. Szymczak |
z/o |
19.03.2020 26.03.2020 godz. 9:30–12:20 |
wytyczne do projektów i realizacje studentów przesyłane na dedykowany dysk google, kontakt i konsultacje: e-mail, komunikatory głosowe (dla chętnych np. Discord) |
konwersatorium |
I lic. GS gr.2 |
Edytory obrazu |
mgr M. Szymczak |
z/o |
19.03.2020 26.03.2020 godz. 12:30–14:00 |
wytyczne do projektów i realizacje studentów przesyłane na dedykowany dysk google, kontakt i konsultacje: e-mail, komunikatory głosowe (dla chętnych np. Discord) |
ćwiczenia |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
– |
Ćwiczenia |
– |
Seminaria |
|||
Phonetics 2 |
1 rok, EP, I stopień, ćw. |
Testy online + nagrania głosu |
e-mail: mszyszka@uni.opole.pl Moodle Materiały i zadania dla wszystkich grup zamieszczane w każdy piątek (z wyjątkiem 1 maja) |
|||
Improving English pronunciation |
elective |
Test online + nagrania Deadline: 11th May |
e-mail: mszyszka@uni.opole.pl Moodle – materiały zamieszczane w każdy poniedziałek Zakończenie kursu: 27 kwietnia. Ostatnie zadania do złożenia najpóźniej do 11 maja. |
|||
Specialist research in Second Language Acquisition 1 |
1 rok (zao), EP (Teacher Training), MA, ćw. |
Ocena treści merytorycznej pierwszego i drugiego rozdziału pracy magisterskiej (w tym umiejętności analizowania i syntetyzowania informacji). |
e-mail: mszyszka@uni.opole.pl Skype |
|||
Specialist seminar 2 |
1 rok (zao), EP (Teacher Training), MA, ćw. |
Oddane w określonym terminie wersje pierwszego rozdziału pracy magisterskiej, zaakceptowany ostatecznie rozdział pierwszy i złożona pierwsza wersja drugiego rozdziału pracy magisterskiej. |
e-mail: mszyszka@uni.opole.pl Skype |
Zajęcia czerwcowe
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
ANTROPOLOGIA KULTURY |
I Game Studies grupa 1 i 2 |
Zaliczenie na ocenę |
Temat: Tabu 1 1.06. 2020 / email / 510193480 (materiały PDF, materiały własne) |
|||
Temat: Tabu 2 8.06.2020 / email / 510193480 (materiały PDF, materiały własne) |
||||||
Temat: Zajęcia zaliczeniowe (omówienie prac zaliczeniowych) 15.06.2020 / email / 510193480 |
||||||
ANTROPOLOGIA KULTURY |
I Kulturoznawstwo |
Egzamin |
Temat: Tabu 1 1.06.2020 / email / 510193480 (materiały PDF, materiały własne) |
|||
Temat: Tabu 2 8.06.2020 / email / 510193480 (materiały PDF, materiały własne) |
||||||
Temat: Zajęcia zaliczeniowe (omówienie prac zaliczeniowych) 15.06.2020 / email / 510193480 |
||||||
SOCJOLOGIA KULTURY |
II Kulturoznawstwo |
Egzamin |
Temat: Ubóstwo i wykluczenie 1.06.2020 email / skype 510193480 (materiały PDF, materiały własne) |
|||
Temat: Socjologia życia codziennego – współczesne style życia 8.06.2020 email / skype 510193480 (materiały PDF, materiały własne |
||||||
Temat: Zajęcia zaliczeniowe (omówienie prac zaliczeniowych) 15.06.2020 email / skype 510193480 (materiały PDF, materiały własne |
||||||
SEMINARIUM LIC. |
III Kulturoznawstwo (lic.) |
Zaliczenie na ocenę |
Omówienie części pracy lic. 4.06.2020 / email / skype 510193480 |
|||
Omówienie części pracy lic. 11.06.2020 / email / skype 510193480 |
||||||
Zajęcia zaliczeniowe 18.06.2020 / email / skype 510193480 |
||||||
KZO NARODZINY, ZAŚLUBINY, ŚMIERĆ |
KZO |
Zaliczenie na ocenę |
Temat: Wesele 2 1.06.2020 / email / 510193480 (materiały PDF, materiały własne) |
|||
Temat: Śmierć – wierzenia i praktyki zwyczajowe 8.06.2020 (materiały PDF, materiały własne) / dokument filmowy email / 510193480 |
||||||
Temat: Zajęcia zaliczeniowe 15.06.2020 / email / 510193480 |
||||||
KZO OD ANDRZEJEK DO DOŻYNEK |
KZO |
Zaliczenie na ocenę |
Temat: Kult świętych w polskiej tradycji ludowej (materiały własne, PDF) 1.06.2020 / email / 510193480 |
|||
Temat: Święto plonów (materiały PDF, materiały własne, dokument filmowy) 8.06.2020 / email / 510193480 |
||||||
Temat: Zajęcia zaliczeniowe 15.06.2020 / email / 510193480 |
||||||
WARSZATY ANALIZY HISTORYCZNEJ/PRZEDMIOT DO WYBORU – Turystyka kulturowa |
II Filologia polska II Kulturoznawstwo |
Zaliczenie na ocenę |
Temat: Turystyka wiejska i agroturystyka 3.06. 2020 skype (materiały PDF, materiały własne, dokument filmowy) /email/ 510193480 |
|||
Temat: Turystyka miejsc pamięci skype (materiały PDF, materiały własne, dokument filmowy) 10.06.2020 / email / skype/510193480 |
||||||
Temat: Zajęcia zaliczeniowe 17.06.2020/email/ skype/ 510193480 |
||||||
OPIEKA NAD DOKTORANTEM |
Kulturoznawstwo, sem. 10 |
Zaliczenie na ocenę |
3.06.2020/email/ skype / 510193480 |
|||
10.06.2020/email/ Skype / 510193480 |
||||||
SEMINARIUM DOKTOR. |
Kulturoznawstwo, sem. 4 |
Zaliczenie na ocenę |
3.06.2020/email /skype / 510193480 |
|||
10.06.2020/email/ skype/ 510193480 |
Wydział Filologiczny
plac Kopernika 11,
45-040 Opole
Uniwersytet Opolski
ul. Kopernika 11a
45-040 Opole
Rektorat
tel.: 77 541 59 03
Biuro Kanclerza
tel.: 77 541 60 70
NIP: 754-000-71-79
Regon: 000001382