Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Ubersetzen ins Polnische |
I rok studiów I stopnia Translatoryka |
Zaliczenie pisemne |
Zajęcia realizowane w godzinach ustalonych ze studentami w formie grupowej rozmowy wideo na platformie Microsoft Teams 8.05.2020, godz. 11.00-12:30 15.05.2020, godz. 11.00-12:30 22.05.2020, godz. 12:30-14.00 29.05.2020, godz. 12:30-14.00 Tematyka zajęć realizowanych na platformie Microsoft Teams: 24.04.2020, 08.05.2020: Übersetzung von Werbetexten 15.05.2020, 22.05.2020: Übersetzung von Zeugnissen 29.05.2020: Übersetzung von Standesamtdokumenten |
|||
Ubersetzen von Fachtexten |
II rok studiów I stopnia Język niemiecki w prawie i gospodarce |
Zaliczenie pisemne |
Zajęcia realizowane w godzinach ustalonych ze studentami w formie grupowej rozmowy wideo na platformie Microsoft Teams Terminy zajęć: 6.05.2020, godz. 12.30-14:00 13.05.2020, godz. 12.30-14.00 20.05.2020, godz. 12.30-14.00 27.05.2020, godz. 12.30-14.00 Tematyka zajęć realizowanych w formie grupowej rozmowy wideo: 6.05.2020, godz. 12.30-14:00 – omówienie tekstu „Fachubersetzen – eine Widerlegung von Vorurteilen“ 13.05.2020, godz. 12.30-14.00 – Übersetzung von normativen Texten 20.05.2020, godz. 12.30-14.00 – Kaufvertrag 27.05.2020, godz. 12.30-14.00 – Kooperationsvertrag |
|||
Ubersetzen von Fachtexten |
III rok studiów I stopnia Translatoryka |
Zaliczenie pisemne |
Zajęcia realizowane w godzinach ustalonych ze studentami w formie grupy studenckiej (zamkniętej) na platformie Facebook Terminy zajęć na platformie Facebook, w ramach grupy zamkniętej: 5.5.2020 – 12:30-14.00 12.05.2020 – 12:30-14.00 19.05.2020 – 12:30-14;00 26.05.2020 – 12:30-14:00 Tematyka zajęć realizowanych w formie grupowej rozmowy wideo lub grupy zamkniętej na platformie Facebook: 5.5.2020 – 12:30-14.00 – Übersetzung von normativen Texten 12.05.2020, 19.05.2020 Übersetzung von juristischen Texten – KLAGE 26.05.2020 – Übersetzung von wirtschaftlichen Texten Zajęcia realizowane dwutorowo:
|
|||
Akademisches Schreiben |
I rok studiów II stopnia |
Zaliczenie pisemne |
Zajęcia realizowane w godzinach ustalonych ze studentami w formie grupowej rozmowy wideo na platformie Microsoft Teams Terminy zajęć realizowanych na platformie Microsoft Teams: 7.5.2020, godz. 11.00-12.30 14.5.2020, godz. 11.00-12:30 21.5.2020, godz. 11.00-12:30 27.5.2020, godz. 11.00-12.30 Tematyka zajęć: 7.5.2020: wissenschaftlicher Stil 14.5.2020 oraz 21.05.2020 – Zitieren in wissenschaftlichen Arbeiten 27.05.2020 – Paraphrasieren und kompilieren Zajęcia realizowane dwutorowo:
|
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Descriptive grammar of English with elements of historical gramma – morphology |
I EP-D3 Translation 1 I EP-D3 Translation 2 |
EGZAMIN |
17/03/2020 ‘Morpheme, morph, and allomorph- types of morpheme’ (e-mail) 24/03/2020 ‘Word, lexeme – inflectional morphology vs. inflectional morphology’ (e-mail) 31/03/2020 ‘Inflectional morphology – paradigm, periphrasis, syncretism, cumulative exponency, suppletivism’ (e-mail) 07/04/2020 ‘The English inflection’ (e-mail) 21/04/2020 ‘Derivational morphology: creativity vs. productivity, derivational processes vs. word-manufacturing, the classification of derivational processes’ (e-mail) 28/04/2020 ‘Derivational morphology: concatenative process- compounding’ (e-mail) |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Seminarium licencjackie |
III/JOSU/dzienne |
Zaliczenie z oceną |
6.05.2020 – Teams, Moodle |
|||
Seminarium licencjackie |
III/JOSU/dzienne |
Zaliczenie z oceną |
13.05.2020 – Teams, Moodle |
|||
Seminarium licencjackie |
III/JOSU/dzienne |
Zaliczenie z oceną |
20.05.2020 – Teams, Moodle |
|||
Seminarium licencjackie |
III/JOSU/dzienne |
Zaliczenie z oceną |
27.05.2020 – Teams, Moodle |
|||
PNJ czeskiego |
II/JOSU/dzienne |
Zaliczenie z oceną |
6.05.2020 – Teams, Moodle |
|||
PNJ czeskiego |
II/JOSU/dzienne |
Zaliczenie z oceną |
13.05.2020 – Teams, Moodle |
|||
PNJ czeskiego |
II/JOSU/dzienne |
Zaliczenie z oceną |
20.05.2020 – Teams, Moodle |
|||
PNJ czeskiego |
II/JOSU/dzienne |
Zaliczenie z oceną |
27.05.2020 – Teams, Moodle |
|||
PNJ czeskiego – ortografia |
I/JCSU/dzienne |
Zaliczenie z oceną |
6.05.2020 – Teams, Moodle |
|||
PNJ czeskiego – ortografia |
JCSU/dzienne |
Zaliczenie z oceną |
13.05.2020 – Teams, Moodle |
|||
PNJ czeskiego – ortografia |
JCSU/dzienne |
Zaliczenie z oceną |
20.05.2020 – Teams, Moodle |
|||
PNJ czeskiego – ortografia |
JCSU/dzienne |
Zaliczenie z oceną |
27.05.2020 – Teams, Moodle |
|||
Obsługa klienta |
II/JOSU/dzienne |
Zaliczenie z oceną |
7.05.2020 – Teams, Moodle |
|||
Obsługa klienta |
II/JOSU/dzienne |
Zaliczenie z oceną |
14.05.2020 – Teams, Moodle |
|||
Obsługa klienta |
II/JOSU/dzienne |
Zaliczenie z oceną |
21.05.2020 – Teams, Moodle |
|||
Obsługa klienta |
II/JOSU/dzienne |
Zaliczenie z oceną |
28.05.2020 – Teams, Moodle |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Europejskie aspekty HR |
II JOLHR i JOHA, I stopień stacjonarne |
Zal. na ocenę (W), kolokwium po zakończeniu kwarantanny |
Istota HR /12.03.2020/, materiały w formie elektronicznej, e-mail |
|||
Planowanie HR /19.03.2020/, materiały w formie elektronicznej, e-mail |
||||||
Współczesne wyzwania wobec HR /26.03.2020/, materiały w formie elektronicznej, e-mail |
||||||
Planowanie zatrudnienia /2.04.2020/, materiały w formie elektronicznej, e-mail; MS Teams |
||||||
Rekrutacja pracowników /16.04.2020/, materiały w formie elektronicznej, e-mail; MS Teams |
||||||
Co-working /23.04.2020/, materiały w formie elektronicznej, e-mail; MS Teams |
||||||
Praca nad projektem semestralnym /7.05.2020/, materiały w formie elektronicznej, e-mail; MS Teams |
||||||
Kulturowe uwarunkowania zarządzania zespołem międzynarodowym /14.05.2020/, materiały w formie elektronicznej, e-mail; MS Teams |
||||||
Motywowanie /21.05.2020/, materiały w formie elektronicznej, e-mail; MS Teams |
||||||
Ocena /28.05.2020/, materiały w formie elektronicznej, e-mail; MS Teams |
||||||
Wyzwania dla ZZZ w korporacjach europejskich /4.06.2020/, materiały w formie elektronicznej, e-mail; MS Teams |
||||||
Podsumowanie. Projekt semestralny /18.06.2020/, materiały w formie elektronicznej, e-mail; MS Teams |
Nazwa przedmiotu |
Kierunek, rok, tok studiów |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Pedagogika szkolna (moduł nauczycielski) |
Filologia germańska, |
Opracowanie zadań |
Przesłanie wykładu w formie prezentacji drogą elektroniczną w godzinach przewidzianych w harmonogramie studiów |
|||
Pedagogika szkolna (moduł nauczycielski) |
Filologia germańska, |
Opracowanie zadań Test sprawdzający |
Przesłanie zadań drogą elektroniczną w godzinach przewidzianych w harmonogramie studiów, kontakt również telefoniczny |
Nazwa przedmiotu | Rok/ kierunek/forma | Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia | ||||
Wykłady | Konwersatoria | Ćwiczenia | Seminaria | |||
Stylistyka | II Lingwistyka stosowana
|
Zaliczenie z oceną
|
4 VI i 5 VI Styl urzędowy – jego warianty i gatunki
17 VI Styl potoczny 18 VI Omówienie nadsyłanych zadań
|
|||
Wprowadzenie do badań
językoznawczych
|
II Lingwistyka stosowana
|
Zaliczenie z oceną
|
4 VI Omówienie zadań, będących podstawą zaliczenia
|
|||
Warsztaty językowo-stylistyczne
|
I Edytorstwo
|
Zaliczenie z oceną
|
4 VI
Błędy składniowe (wykład + zadania do wykonania) 5 VI Omówienie zadań, które sprawiały trudności 18 VI i 19 VI Poprawność leksykalna i frazeologiczna
|
|||
Warsztaty językowo-stylistyczne
|
I LJPO
|
Zaliczenie z oceną
|
4 i 5 VI Agresja językowa we współczesnym dyskursie publicznym 18 i 19 VI Błędy stylistyczne i składniowe |
|||
Warsztaty językowo-stylistyczne w j. polskim 2
|
I Lingwistyka stosowana
|
Zaliczenie z oceną |
4 i 5 VI Agresja językowa we współczesnym dyskursie publicznym (lektura własna + esej) 18 i 19 VI Specyfika komunikacji internetowej |
|||
Techniki negocjacji
Polskie gatunki użytkowe w biznesie
|
JPPJN-III B
PPJN.B.3
|
Zaliczenie z oceną
Zaliczenie z oceną |
Wszystkie wykonane do końca maja
Wszystkie wykonane do końca |
|||
Seminarium licencjackie
|
III FP |
Zaliczenie z oceną |
Praca drogą elektroniczną |
Ostateczna korekta i akceptacja przesłanych prac, przekazanie informacji o apd |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
History of British and Irish liteature 2 |
I filologia angielska (profil ogólnoakademicki, stacjonarne) |
test/ esej sprawdzenie pisemnych wypowiedzi studentów opartych na indywidualnej pracy z tekstem |
Materiały i zagadnienia wysłane e-mailem do studentów, teksty dostępne online Forma realizacji: e-mailowa – 04.05 temat: Victorian poetry: A. Tennyson and R. Browning 11.05. temat: The Pre-Raphaelite Brotherhood and their poetry 18.05. temat: G. Eliot’s “The Mill of the Floss” 25.05. T. Hardy’s “Tess of the d’Urbervilles” |
|||
Literary interpretations 1 |
I filologia angielska (profil ogólnoakademicki), stacjonarne |
test / esej, prezentacje studentów, sprawdzenie pisemnych wypowiedzi studentów opartych na indywidualnej pracy z przesłanym materiałem |
Materiały i zagadnienia wysłane e-mailem do studentów, teksty dostępne online Forma realizacji: e-mailowa – 6/7.05. temat: Drama and its subgenres, analysis of selected scenes from “Macbeth” by W. Shakespeare. 13/14.05. drama in theatre, watching a play “Trifles” by S. Glaspell. 20/21.05. Student’s presentations on a literary text of their own choice group 1 27/28.05. Students’ presentations on a literary text of their own choice group 2 |
|||
Introduction to research (literature) |
II filologia angielska (profil ogólnoakademicki) stacjonarne |
Test / esej |
Materiały i zagadnienia wysłane e-mailem do studentów, Forma realizacji: e-mailowa 29.04. temat: Text-oriented theories part 1 and writer-centred theories, psychoanalytic criticism (group 4+6) 6.05. temat: text-oriented theories part 2 and reader-oriented theories, context-oriented theories part 1 13.05 – context-oriented theories part 2 20.05 – mock test for group 4+6 27.05. temat: Text-oriented theories part 1 and writer-centred theories, psychoanalytic criticism (group 1+5). |
|||
Text analysis for specific purposes |
II filologia angielska (profil praktyczny) stacjonarne |
Test / esej, prezentacje, sprawdzenie ćwiczeń wysłanych studentom |
Materiały i zagadnienia wysłane e-mailem do studentów, Forma realizacji: e-mailowa, kontakt na Skype 4.05. temat: Insurance, analysing an economic report. 11.05. students’ presentations on a business text of their own choice, group 1 18.05 students’ presentations on a business text of their own choice, group 2 25.05. students’ presentations on a business text of their own choice, group 3 |
|||
Current events: writing 2 |
II English in Public Communication, stacjonarne |
sprawdzenie esejów napisanych przez studentów, esej końcowy |
Materiały i zagadnienia wysłane e-mailem do studentów, Forma realizacji: e-mailowa, kontakt na Skype 7.05. temat: revision of past tenses for writing narrative essays 14.05. temat: Narrative essay: writing exercises. 21.05. temat: For/against essays – introduction 28.05. revision of modal verbs for writing for/against essays |
Informacja o sposobie prowadzenia zajęć w okresie 01-24 maja 2020
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
SPECIALIST SEMINAR 2 |
I ROK, EP, MAGISTERSKIE,STACJONALNE |
EGZAMIN |
Facebook, skype, Whatsup, e-mail |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
SPECIALIST RESEARCH 1 |
I ROK, EP, MAGISTERSKIE,STACJONALNE |
EGZAMIN |
Facebook, skype, Whatsup, e-mail |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
PRACTICAL APPLICATION OF TRANSLATION THEORY 2 |
II ROK, EP, LICENCJACKIE, STACJONALNE |
PRACE PISMENE |
Facebook, skype, Whatsup, e-mail |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
COMMUNICATON AND CRITICAL ENQUIRY |
II ROK, EPC STACJONALNE |
EGZAMIN |
Facebook, skype, Whatsup, e-mail |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
SPECIALIST LECTURE SERIES |
II ROK, PhD Programme in English Language and Literature, Literature Group |
EGZAMIN |
Facebook, skype, Whatsup, e-mail |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/ forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Seminarium licencjackie |
III JOSU (Języki obce w sektorze usług) |
Zaliczenie z oceną |
godz. 14.00–15.30 Microsoft Teams (video, czat, zadania) 04.05.2020 11.05.2020 18.05.2020 25.05.2020 |
|||
Rock i terminologia |
kurs ogólnouczelniany |
Zaliczenie z oceną |
godz. 16.30–18.00 Microsoft Teams (video) 04.05.2020 11.05.2020 18.05.2020 25.05.2020 |
|||
Art rock: prekursorzy i mistrzowie |
kurs ogólnouczelniany |
Zaliczenie z oceną |
godz. 18.00–19.30 Microsoft Teams (video) 04.05.2020 11.05.2020 18.05.2020 25.05.2020 |
|||
Rock w korespondencji sztuk |
kurs instytutowy |
Zaliczenie z oceną |
godz. 16.30–18.00 Microsoft Teams (video) 05.05.2020 19.05.2020 |
|||
Wprowadzenie do badań |
II JOSP (Języki obce w służbie publicznej) |
Zaliczenie z oceną |
godz. 12.15–16.00 Microsoft Teams (video, czat, zadania) 09.05.2020 16.05.2020 23.05.2020 (na wyraźną prośbę grupy możliwe doraźne ustalanie bardziej dogodnych terminów w tym samym tygodniu) |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Badania naukowe 2 |
1 FF 1.S2.FF.16 |
Zaliczenie na ocenę |
13.03, 9.00-10.30, Skype + Dropbox Wprowadzenie do pisania pracy magisterskiej z dziedziny językoznawstwa 20.03, 9.00-10.30, Skype + Dropbox j.w. 27.03, 9.00-10.30, Skype + Dropbox j.w. 03.04, 9.00-10.30, Skype + Dropbox j.w. (présentation des thèmes de recherche de M. Lazar) 17.04, 9.00-10.30, Skype + Dropbox j.w. (présentation des thèmes de recherche de Mme Dańko) 08.05, 9.00-10.30, Skype + Dropbox j.w. (présentation des thèmes de recherche de M. Marsac) |
|||
Francuski język prawa |
1 FF 1.S2.FF.27 |
Zaliczenie na ocenę |
12.03, 16.30-18.00, Skype + Dropbox – Le droit immobilier 19.03, 16.30-18.00, Skype + Dropbox 26.03, 16.30-18.00, Skype + Dropbox – Correction des exercices 02.04, 16.30-18.00, Skype + Dropbox – Porter réclamation, demander réparation (secteur bancaire) 16.04, 16.30-18.00, Skype + Dropbox – Déclarer un sinistre à son assureur (secteur des assurances) 23.04, 16.30-18.00, Skype + Dropbox – Questions à l’assureur (assurance multirisques habitation) 30.04, 16.30-18.00, Skype + Dropbox – Télémarketing ou démarchage à domicile 07.05, 16.30-18.00, Skype + Dropbox – Entretien de vente en magasin (téléphonie mobile) |
|||
Komunikacja językowa |
1 FF 1.S2.FF.26 |
Zaliczenie na ocenę |
12.03, 14.45-16.15, Skype + Dropbox – Dyskusja – Plusy i minusy tego, w jaki sposób kraje radzą sobie z koronawirusem 19.03, 14.45-16.15, Skype + Dropbox – Dyskusja – Wady i zalety nauki zdalnej 26.03, 14.45-16.15, Skype + Dropbox – Acquisition de vocabulaire et d’expressions pour la discussion 02.04, 14.45-16.15, Skype + Dropbox – Dicussion-débat : pour ou contre la gratuité des musées ? 16.04, 14.45-16.15, Skype + Dropbox – Dicussion-débat : pour ou contre la gratuité des transports publics ? 30.04, 14.45-16.15, Skype + Dropbox – Dicussion-débat : l’enseignement à distance sur les plateformes dédiées en temps de confinement |
|||
Kurs stały do wyboru: Akty mowy |
2 FRP 1.5.D3.F.FRP.47 |
Zaliczenie na ocenę |
26.03, 12.15-13.00, Skype – Conception classique du langage 02.04, 12.15-13.00, Skype – Une autre conception du langage : qu’est-ce que la pragmatique ? 16.04, 12.15-13.00, Skype – Verbes performatifs (conditions de vérité vs conditions de félicité) 23.04, 12.15-13.00, Skype – Actes locutoires, illocutoires et perlocutoires 07.05, 12.15-13.00, Skype – Intention, force et reconnaissance illocutoire |
|||
Kurs stały do wyboru: Socjolingwistyka |
3 FRP 1.5.D3.F.FRP.51 |
Zaliczenie na ocenę |
26.03, 13.00-13.45, Skype – Définition et champs d’étude 1 02.04, 13.00-13.45, Skype – Définition et champs d’étude 2 16.04, 13.00-13.45, Skype – Racines et berceau de la sociolinguistique – Différences d’aptitude verbale 23.04, 13.00-13.45, Skype – Différences sociales dans les processus de construction du langage 07.05, 13.00-13.45, Skype – Différences sociales dans les processus de construction du langage (fin) – Langages spécifiques à divers groupes sociaux |
|||
Praktyczna nauka języka francuskiego – Praca z tekstem 2 |
1 FF 1.S2.FF.2 |
Zaliczenie na ocenę |
12.03 10.00-11.30, praca ze stroną internetową 19.03,10.00-11.30, praca ze stroną internetową – Tematy: Trenerzy zwierząt, Sztuka w muzeach świata 26.03, 10.00-11.30, praca ze stroną internetową – Praca własna ze stroną 02.04, 10.00-11.30, praca ze stroną internetową – Praca własna ze stroną 16.04, 10.00-11.30, praca ze stroną internetową – Praca własna ze stroną 23.04, 10.00-11.30, praca ze stroną internetową – Praca własna ze stroną 30.04, 10.00-11.30, praca ze stroną internetową – Praca własna ze stroną 07.05, 10.00-11.30, praca ze stroną internetową – Praca własna ze stroną |
|||
Praktyczna nauka języka francuskiego – Wypowiedź ustna 2 |
1 FF 1.S2.FF.8 |
Zaliczenie na ocenę |
13.03, 10.45-12.15, praca z grafiką 20.03, 10.45-12.15, praca z grafiką 27.03, 10.45-12.15, praca z grafiką – Wspólna dyskusja dot. Wcześniej wybranych grafik 24.04, 10.45-12.15, praca z grafiką – Travail à la maison, surmenage professionnel, burnout 08.05, 10.45-12.15, praca z grafiką – Les infirmières, ces super-héros d’aujourd’hui (dessin de Banksy) |
|||
Seminarium doktoranckie 4 |
0201-DR-26 |
Zaliczenie na ocenę |
Zwykła współpraca (pracujemy przez e-mail lub Skype na prośbę doktorantów) |
|||
Wykład monograficzny 2 |
1 FF 1.S2.FF.14 |
Zaliczenie na ocenę |
13.03, 8-8.45, Skype + Dropbox – Buts de la sémantique 20.03, 8-8.45, Skype + Dropbox – Le niveau métalinguistique – La lexicographie 03.04, 8-8.45, Skype + Dropbox – Les différents types de définitions (métalinguistique, morphosémantique ou par inclusion) 17.04, 8-8.45, Skype + Dropbox – Les catégories, les traits et les valeurs sémantiques 24.04, 8-8.45, Skype + Dropbox – Les catégories, les traits et les valeurs sémantiques (suite 1) 08.05, 9-9.45, Skype + Dropbox – Les catégories, les traits et les valeurs sémantiques (suite 2) |
Nazwa przedmiotu | Rok/ kierunek/forma | Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia | Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY
(e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady | Ćwiczenia | Konwersatoria | Seminaria | |||
Mündliche Kommunikation
5.06 (jednorazowa zmiana terminu ustalona ze studentami)
|
I rok
Filologia Germańska |
Aktywność/ karty pracy | 5.06
Zajęcia online przy wykorzystaniu platformy/aplikacji Microsoft Teams Dyskusja grupowa Ćwiczenia leksykalne oraz gramatyczne związane ze strukturami znalezionymi w tekście / materiały zostały przekazane drogą mailową |
|||
Rezeption der Pressetexte
8.06
15.06. Mündliche Kommunikation
21.06. Rezeption der Pressetexte
|
I rok
Filologia Germańska
|
Aktywność/ kolokwium końcowe | 12.06
Zajęcia online przy wykorzystaniu platformy/aplikacji Microsoft Teams. Przegląd prasy niemieckojęzycznej oraz omówienie kolokwium
Zajęcia online przy wykorzystaniu platformy/aplikacji Microsoft Teams. Podsumowanie wszystkich tematów omawianych w trakcie całego roku akademickiego/ wystawienie ocen
– Zajęcia online przy wykorzystaniu platformy/aplikacji Microsoft Teams Poprawy testów, wystawienie ocen, podsumowanie
|
|||
Kreatives Schreiben
3.06
10.06
17.06.
|
II rokfilologia germańska | Oceny za prace pisemne/ testy | 3.06
Zajęcia online przy wykorzystaniu platformy/aplikacji Microsoft Teams „Weg mit den Fehlern“- ćwiczenia gramatyczne (część druga)
10.06 Zajęcia online przy wykorzystaniu platformy/aplikacji Microsoft Teams. „Weg mit den Fehlern“- ćwiczenia gramatyczne (część druga)
17.06. Zajęcia online przy wykorzystaniu platformy/aplikacji Microsoft Teams Esej – przypomnienie, Budowanie struktury argumentacyjnej, Podsumowanie roku, wystawienie ocen
|
|||
Wirtschaftskommunikation |
III rok filologia germańska |
Aktywność/ kolokwia/ egzamin |
3.06 Zajęcia online przy wykorzystaniu platformy/aplikacji Microsoft Teams Agile Tools bei der Projektleitung
10.06 Zajęcia online przy wykorzystaniu platformy/aplikacji Microsoft Teams. Test
17.06 Zajęcia online przy wykorzystaniu platformy/aplikacji Microsoft Teams. Podsumowanie całego roku/ Omówienie zagadnień egzaminacyjnych/ Wystawienie ocen
|
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Filologia polska (filologia polska z logopedią, filologia polska nauczycielska ) |
||||||
Literatura pozytywizmu/ Wybrane zagadnienia z historii literatury polskiej w kontekstach literatury powszechnej |
II FPL-L/ II LJPN-L |
egzamin |
Historia literatury pozytywizmu w kontekście europejskim 12, 19.03.2020/ e-mail |
|||
Literatura pozytywizmu |
II FPL-L |
zaliczenie |
Wybrane zagadnienia z literatury epoki pozytywizmu 16, 23.03.2020 (i inne terminy kontaktu)/ e-mail |
|||
Konwersatorium monograficzne |
I FP-M |
zaliczenie |
Topika melancholii w kulturze 12, 19.03.2020 (i inne terminy kontaktu)/ e-mail |
|||
Przedmiot uzupełniający z zakresu literaturoznawstwa |
I FP-M |
zaliczenie |
Literatura powszechna XX i XX wieku (wybór) 12, 19.03.2020/ (i inne terminy kontaktu)/ e-mail |
|||
Przedmiot literaturoznawczy uzupełniający kanon |
I FP-L |
zaliczenie |
Literatura powszechna XIX wieku (wybór) 16, 23.03.2020/ (i inne terminy kontaktu)/ e-mail |
Nazwa przedmiotu i forma zajęć |
Tryb organizacji zajęć* |
Harmonogram realizacji zajęć/współpracy ze studentami lub doktorantami** |
Kultura fanowska (Kulturoznawstwo)– konwersatorium |
Kontakt e-mailowy, platforma Discord |
Zajęcia zgodnie z planem zajęć. Materiały dodatkowe i praca własna studentów w tygodniowych cyklach. |
Kultura fanowska (Game studies)– konwersatorium |
Kontakt e-mailowy, platforma Discord |
Zajęcia zgodnie z planem zajęć. Materiały dodatkowe i praca własna studentów w tygodniowych cyklach. |
Poetyka gier (Game studies)– konwersatorium |
Kontakt e-mailowy |
Zajęcia zgodnie z planem zajęć. Materiały dodatkowe i praca własna studentów w tygodniowych cyklach. |
*np. poprzez: platformę enauka.ujd.edu.pl, platformę Navoica, poprzez kontakt mailowy, poprzez komunikatory elektroniczne lub inne narzędzia
** należy podać terminy lub określić cykliczność przeprowadzonych zajęć/współpracy ze studentami lub doktorantami
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Warsztaty |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
PNJP – ROZUMIENIE ZE SŁUCHU 2 |
I JPPJN / stacjonarne |
ZALICZENIE Z OCENĄ |
ROZUMIENIE ZE SŁUCHU 2 : 8.05.2020 r.; 15.05.2020 r.; 22.05.2020 r., e-mail, MTeams – zajęcia on line, telefon (nr tel. kom. do wiadomości grupy podany na e-mail grupowy) |
|||
PNJP – PISANIE 3 |
II JPPJN / stacjonarne |
ZALICZENIE Z OCENĄ |
PISANIE 3:8.05.2020 r.; 15.05.2020 r.; 22.05.2020 r., e-mail, MTeams – zajęcia on line, Moodle, telefon (nr tel. kom. do wiadomości grupy podany na e-mail grupowy) |
|||
REGIONY TURYSTYCZNE ŚWIATA 2 |
I JAT / stacjonarne |
ZALICZENIE Z OCENĄ |
REGIONY TURYSTYCZNE ŚWIATA 2: Basen Morza Śródziemnego / 4.05.2020 r.; 11.05.2020 r., e-mail, Moodle, telefon (nr tel. kom. do wiadomości grupy podany na e-mail grupowy) |
|||
BAŁKANY OD KUCHNI |
KZO |
ZALICZENIE Z OCENĄ |
BAŁKANY OD KUCHNI: 4.05.2020 r.; 11.05.2020 r.; 18.05.2020 r., Moodle, e-mail, telefon (nr tel. kom. podany do wiadomości studentów na adresy w systemie USOS) |
|||
DIALOG MIĘDZYKULTUROWY |
I JCzSU / stacjonarne |
ZALICZENIE Z OCENĄ |
DIALOG MIĘDZYKULTUROWY / 5.05.2020 r.; 12.05.2020 r.; 19.05.2020 r.; e-mail, Moodle, telefon (nr tel. kom. do wiadomości grupy podany na e-mail grupowy) |
|||
UŻYTKOWE FORMY WYPOWIEDZI |
I JB / stacjonarne |
ZALICZENIE Z OCENĄ |
UŻYTKOWE FORMY WYPOWIEDZI / 5.05.2020 r.; 12.05.2020 r.; 19.05.2020 r.; e-mail, Moodle, telefon (nr tel. kom. do wiadomości grupy podany na e-mail grupowy) |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Warsztaty |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Współczesna myśl humanistyczna |
II rok studia doktoranckie |
z/o |
Kontakt mailowy z grupą |
|||
Historia literatury francuskiej 4 |
II filologia, sp. Filologia romańska od podstaw |
z/o |
Kontakt mailowy z grupą |
|||
Literatura francuska 2 |
I filologia romańska od podstaw |
z/o |
Kontakt mailowy z grupą |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady (jednostki udostępniane w terminach zajazdów) |
Ćwiczenia (materiały/zadania udostępniane co tydzień w dniu zajęć) |
Konwersatoria |
Seminaria (fragmenty pracy dyplomowej przesyłane w trybie ciągłym – jeden rozdział na miesiąc) |
|||
Academic writing 2 1.2.D3.EPC.41 |
EPC BA III ćwiczenia |
Prace pisemne |
e-mail (Google docs) ewentualnie telefon, skype/zoom do konsultacji |
|||
Subject Seminar 2 1.2.D3.EPC.EB.9 I EM9 |
EPC BA III seminarium |
Prace pisemne |
e-mail (Google docs) ewentualnie telefon, skype/zoom do konsultacji |
|||
Undergraduate Seminar 2 1.2.D3.EPC.EB.11 |
EPC BAIII seminarium |
Prace pisemne |
e-mail (Google docs) ewentualnie telefon, skype/zoom do konsultacji |
|||
Cultural and Media Studies 1.S3.EPC.32 |
EPC BA I ćwiczenia |
Przyswojenie udostępnionych prezentacji powerpoint i video Zadania, webquest w trybie cotygodniowym |
Zadania wysyłane przyjmowane przez e-mail (dysk UO, telefon, skype/zoom) |
|||
Communication theories 1.S2.MLA.17 |
MLA MA I ćwiczenia |
Dyskusja, Prezentacje Prace pisemne |
Kurs na platformie Moodle lub prezentacje do ściągnięcia z dysku UO |
|||
Methods and orientations 1.S2.MLA.24 |
MLA MA I ćwiczenia |
Dyskusja, Prezentacje Prace pisemne |
Zadania wysyłane i przyjmowane przez e-mail (dysk UO) konsultacje (telefon, skype/zoom) |
|||
Project work 1.S2.MLA.25 |
MLA MAI ćwiczenia |
Konsultacje Praca własna |
Praca własna konsultacje (email, telefon, skype/zoom) |
|||
Specialist research 1.S2.MLA.23 |
MLA MA I ćwiczenia |
Dyskusja, Prezentacje Prace pisemne |
Zadania wysyłane i przyjmowane przez e-mail (dysk UO) konsultacje (telefon, skype/zoom) |
|||
Specialist lecture series 4 1.2.W2.EP.18 |
EP MA II wykład |
Test (Praca pisemna) |
Kurs na platformie Moodle |
|||
Culture and contemporary world 1.S3.EP.ECS.1 |
EP BA I ćwiczenia |
Przyswojenie udostępnionych prezentacji powerpoint i video Zadania, webquest w trybie cotygodniowym |
Zadania wysyłane i przyjmowane przez e-mail (dysk UO), konsultacje email/zoom |
Rok studiów |
Nazwa przedmiotu |
Prowadzący |
Sposób weryfikacji realizacji efektów uczenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) wraz z terminem realizacji |
||
data i godzina |
Metody realizacji zajęć |
forma zajęć |
||||
II lic. GS gr.1 gr.2 |
Projektowanie graficzne |
mgr K. Mular kasiamular@gmail.com 787566604 |
z/o |
20.03.2020 27.03.2020 godz. 9:00–12:20 |
wytyczne do projektów i realizacje studentów przesyłane na dedykowany dysk google, kontakt i konsultacje: e-mail / dysk google
|
k/s |
STUDIA STACJONARNE
od 04 do 29.05.2020
Nazwa przedmiotu |
Kierunek, rok, tok studiów |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Human medicine 2 |
English Philology II, gr. 6 |
Raporty z lektur przesłany na mój adres e-mail (plik tekstowy lub zdjęcie wykonanego zadania), projekt: w formie prezentacji (MS PowerPoint) – przedstawiony na forum grupy przy użyciu aplikacji MS Teams a następnie przesłany na mój adres e-mail, udział w dyskusji w trakcie zajęć zdalnych. Test z terminologii i słownictwa po przerwie (w przypadku braku możliwości powrotu do normalnego trybu pracy: weryfikacja ustna w trakcie zajęć zdalnych) |
Udostępnianie materiałów przez Google Drive oraz przy pomocy aplikacji MS Teams Prowadzenie zajęć zdalnych przy wykorzystaniu MS Teams – zajęcia prowadzone w terminach zgodnych z tygodniowym rozkładzie zajęć dla przedmiotu. |
|||
Digital Cultures |
English Philology III, gr. 1 |
Raporty z lektur przesłany na mój adres e-mail (plik tekstowy lub zdjęcie wykonanego zadania), projekt: w formie prezentacji (MS PowerPoint) – przedstawiony na forum grupy przy użyciu aplikacji MS Teams a następnie przesłany na mój adres e-mail, udział w dyskusji w trakcie zajęć zdalnych. Test z terminologii i słownictwa po przerwie (w przypadku braku możliwości powrotu do normalnego trybu pracy: weryfikacja ustna w trakcie zajęć zdalnych) |
Udostępnianie materiałów przez Google Drive oraz przy pomocy aplikacji MS Teams Prowadzenie zajęć zdalnych (telekonferencja) przy wykorzystaniu MS Teams – zajęcia prowadzone w terminach zgodnych z tygodniowym rozkładzie zajęć dla przedmiotu. |
|||
Methodology of Cultural Studies |
English Philology I, gr. 5 |
Raporty z lektur przesłany na mój adres e-mail (plik tekstowy lub zdjęcie wykonanego zadania), projekt: w formie prezentacji (MS PowerPoint) lub pliku tekstowego (format MS Word lub kompatybilny)– udział w dyskusji w trakcie zajęć zdalnych (MS Teams). Test z terminologii i słownictwa po przerwie (w przypadku braku możliwości powrotu do normalnego trybu pracy: weryfikacja ustna w trakcie zajęć zdalnych) Przesłanie projektu badawczego – plik MS Word lub kompatybilny. |
Udostępnianie materiałów przez Google Drive oraz przy pomocy aplikacji MS Teams Prowadzenie zajęć zdalnych (telekonferencja) przy wykorzystaniu MS Teams – zajęcia prowadzone w terminach zgodnych z tygodniowym rozkładzie zajęć dla przedmiotu |
|||
Academic writing 2 |
EPC III, grupa seminaryjna |
Przedłożenie streszczenia lektur w formie pisemnej, sporządzenie bibliografii |
oraz udostępnianie materiałów przez Google Drive oraz przy pomocy aplikacji MS Teams |
|||
Subject seminar 2 |
EPC III |
Przedłożenie kolejnych fragmentów pracy dyplomowej. |
Prowadzenie zajęć zdalnych (telekonferencja) przy wykorzystaniu MS Teams – zajęcia prowadzone w terminach zgodnych z tygodniowym rozkładzie zajęć dla przedmiotu |
|||
Undergraduate Seminar 2 |
EPC III |
Przedłożenie kolejnych fragmentów pracy dyplomowej. |
e-mail oraz udostępnianie materiałów przez dysk.uni.opole.pl |
Realizacja zajęć dydaktycznych W OKRESIE KWARANTANNY
Nazwa przedmiotu | Rok/ kierunek/forma | Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia | Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY
(e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady | Ćwiczenia | Konwersatoria | Seminaria | |||
GRAMATYKA JĘZYKA POLSKIEGO | I LINGWISTYKA STOSOWANA/stacjonarne | ZALICZENIE Z OCENĄ | PARADYGMAT FLEKSYJNY CZASOWNIKA / 26.05. / e-mail | |||
TEMATY FLEKSYJNE CZASOWNIKA / 2.06./ e-mail | ||||||
KONIUGACJE W JĘZYKU POLSKIM /9.06./ e-mail | ||||||
GRAMATYKA JĘZYKA POLSKIEGO | I LINGWISTYKA STOSOWANA/stacjonarne | ZALICZENIE Z OCENĄ | PARADYGMAT FLEKSYJNY CZASOWNIKA /ZADANIA DO SAMODZIELNEGO WYKONANIA /28.05. / odesłane na e-mail | |||
TEMATY FLEKSYJNE CZASOWNIKA PODSTAWOWE / ZADANIA DO SAMODZIELNEGO WYKONANIA / 4.06. / odesłane na e-mail | ||||||
KONIUGACJE W JĘZYKU POLSKIM/ ZADANIA DO SAMODZIELNEGO WYKONANIA / 16.06. / odesłane na e-mail | ||||||
ĆWICZENIA W ANALIZIE FLEKSYJNEJ – FLEKSJA WERBALNA / ZADANIA DO SAMODZIELNEGO WYKONANIA / 18.06. / odesłane na e-mail | ||||||
DYDAKTYKA PRZEDMIOTOWA (SZKOŁA PODSTAWOWA) | I FILOLOGIA POLSKA II STOPNIA / stacjonarne | ZALICZENIE Z OCENĄ | Zajęcia zrealizowane | |||
KOMPETENCJE KOMUNIKACYJNE NAUCZYCIELA JĘZYKA POLSKIEGO | I FILOLOGIA POLSKA II STOPNIA / stacjonarne | ZALICZENIE Z OCENĄ | Zajęcia zrealizowane |
Wydział Filologiczny
plac Kopernika 11,
45-040 Opole
Uniwersytet Opolski
ul. Kopernika 11a
45-040 Opole
Rektorat
tel.: 77 541 59 03
Biuro Kanclerza
tel.: 77 541 60 70
NIP: 754-000-71-79
Regon: 000001382