Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek |
Sposób weryfikacji realizacji efektów uczenia się |
Formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, Skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Podstawy ortodoncji (1.S3.LJPO.25) |
1, Logopedia z językiem polskim jako obcym |
egzamin |
materiały wykładowe dostarczone studentom drogą mailową |
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
Tabela 1.
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Diagnoza i terapia rozwojowych zaburzeń mowy i języka |
II JPN/ stacjonarne |
EGZAMIN |
Klasyfikacje zaburzeń mowy (polskie i międzynarodowe – ICD, DSM. Kryteria podziału rozwojowych zaburzeń mowy i obowiązująca terminologia/ 16.03.2020/e-mail; 503-585-726 |
|||
Istota, objawy i przyczyny dyslalii. Diagnoza/ 23.03. 2020/e-mail; 503-585-726 |
||||||
Istota, objawy, przyczyny i terapia palatolalii/30.03.2020/e-mail; 503-585-726 |
||||||
Istota, objawy i przyczyny dysartrii. Diagnoza/6.04. 2020/e-mail; 503-585-726 |
||||||
Istota, objawy i przyczyny afazji dziecięcej (nabytej i rozwojowej – SLI). Diagnoza/ 20.04.2020/e-mail; 503-585-726 |
||||||
Istota, objawy zaburzeń mowy na tle niedosłuchu. Diagnoza/27.04.2020/e-mail; 503-585-726 |
||||||
Istota, objawy zaburzeń mowy u osób niepełnosprawnych intelektualnie. Diagnoza /4.05.2020/e-mail; 503-585-726 |
||||||
Zaburzenia rozwoju mowy u dzieci ze spectrum autyzmu. Diagnoza/ 11.05.2020/e-mail; 503-585-726 |
||||||
Diagnoza i terapia opóźnienia rozwoju mowy/ 18.05.2020/e-mail; 503-585-726 |
||||||
Terapia dyslalii i palatolalii/25.05.2020/e-mail; 503-585-726 |
||||||
Terapia zaburzeń dysartrycznych u dzieci/1.06.2020/e-mail; 503-585-726 |
||||||
Tarapia afazji dziecięcej (nabytej i rozwojowej-SLI) /8.06.2020/e-mail; 503-585-726 |
||||||
Terapia zaburzeń rozwoju językowego na tle niedosłuchu/15.06.2020/e-mail; 503-585-726 |
||||||
Terapia zaburzeń rozwoju językowego u osób niepełnosprawnych intelektualnie/15.06.2020/e-mail; 503-585-726 |
||||||
Terapia zaburzeń rozwoju mowy u dzieci ze spectrum autyzmu/ 22.06.2020/e-mail; 503-585-726 |
Tabela 2.
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Metody badań logopedycznych |
II LJPN/ stacjonarne |
zal/o |
Diagnoza logopedyczna. Schemat i etapy badań diagnostycznych. Badania uzupełniające/16.03.2020; 23.03.2020/e-mail; tel.503-585-726 |
|||
Metody i techniki stosowane w diagnozie i terapii logopedycznej. Metody logopedyczne /30.03.2020; 6.04.2020/e-mail; tel.503-585-726 |
||||||
Badanie podstawowe (mówienia i rozumienia) /20.04.2020; 27.04.2020/e-mail; tel.503-585-726 |
||||||
Metody i techniki stosowane w diagnozie i terapii logopedycznej. Metody lingwistyczne /4.05..2020; 11.05/e-mail; tel.503-585-726 |
||||||
Metody i techniki stosowane w diagnozie i terapii logopedycznej. Metody medyczne, psychologiczne, pedagogiczne/ 18.05.2020; 25.05.2020/e-mail; tel.503-585-726 |
||||||
Badanie i rozwijanie kompetencji komunikacyjnej (socjolingwistyczne i psycholingwistyczne metody badań)/ 1.06.2020; 8.06/e-mail; tel.503-585-726 |
||||||
Narzędzia, środki, pomoce wykorzystywane w diagnozowaniu i terapii logopedycznej/ 15.06.2020; 22.06.2020/e-mail; tel.503-585-726 |
Tabela 3
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Warsztat logopedy |
I LJPO/ stacjonarne |
zal/o |
Praca indywidualna z każdym ze studentów/e-mail; tel. 503-585-726 Cel: doskonalenie warsztatu pracy (usprawnianie aparatu mowy: oddechowego, fonacyjnego i artykulacyjnego; doskonalenie techniki mowy, praca studenta nad dykcją, emisją głosu, ekspresją wypowiedzi; Zadanie: opracowanie indywidualnego programu pracy nad rozwijaniem sprawności językowej (programu ćwiczeń, dostosowanego do własnych potrzeb studenta, programu uwzględniającego uwagi wykładowcy na temat niedoskonałości w obrębie mowy. |
Tabela 4
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Podstawy dydaktyki i metodyki logopedii |
I LJPO/ stacjonarne |
zal/o |
Diagnoza logopedyczna. Schemat i etapy badań diagnostycznych. Badania uzupełniające/18.03.2020; 25.03.2020/e-mail; tel.503-585-726 |
|||
Metody i techniki stosowane w diagnozie i terapii logopedycznej. Metody logopedyczne /1.04.2020; 8.04.2020/e-mail; tel.503-585-726 |
||||||
Badanie podstawowe (mówienia i rozumienia) /15.04.2020; 22.04.2020/e-mail; tel.503-585-726 |
||||||
Metody i techniki stosowane w diagnozie i terapii logopedycznej. Metody lingwistyczne /29.04..2020; 6.05/e-mail; tel.503-585-726 |
||||||
Metody i techniki stosowane w diagnozie i terapii logopedycznej. Metody medyczne, psychologiczne, pedagogiczne/ 13.05.2020; 20.05.2020/e-mail; tel.503-585-726 |
||||||
Badanie i rozwijanie kompetencji komunikacyjnej (socjolingwistycze i psycholingwistyczne metody badań)/ 27.06.2020; 3.06/e-mail; tel.503-585-726 |
||||||
Narzędzia, środki, pomoce wykorzystywane w diagnozowaniu i terapii logopedycznej/ 10.06.2020; 17.06.2020/e-mail; tel.503-585-726 |
Organizacja zajęć od 19.03.-27.03.2020
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Textproduktion |
III rok |
ZALICZENIE NA OCENĘ |
Wie schreibe ich ein Vorwort?/ 20.03.2020/ e-mail jelitto-piechulik@uni.opole.pl |
|||
Einführung in die wissenschaftliche Forschung |
II rok |
ZALICZENIE NA OCENĘ |
Text „Aufgaben der Forschung. Warum wir forschen?“/ 20.03.2020/ e-mail jelitto-piechulik@uni.opole.pl |
|||
Geiseswissenschaftlicher Kurs |
I rok IIgo stopnia |
ZALICZENIE NA OCENĘ |
Paul Nizon Das Jahr der Liebe, Analyse und Interpretation/ 20.03.2020/ e-mail jelitto-piechulik@uni.opole.pl |
|||
Literaturgeschichte des deutschsprachugen Raumes |
I rok |
EGZAMIN |
Humanismus und Renaissance in Deutschland und Europa, Geistesgeschichte/ 26.03.2020/ e-mail jelitto-piechulik@uni.opole.pl |
|||
Literaturgeschichte des deutschsprachigen Raumes |
I rok |
ZALICZENIE NA OCENĘ |
Sebastian Brant Das Narrenschiff (1494) – Fragmente / 26.03.2020 i 27.03.2020/ e-mail jelitto-piechulik@uni.opole.pl |
|||
Einführung in die wissenschaftliche Forschung |
II rok |
ZALICZENIE NA OCENĘ |
1. „Argumentation in einem wissenschaftlichen Text“ 2. „Hauptteil eines wissenschaftlichen Textes“ / 27.03.2020/ e-mail jelitto-piechulik@uni.opole.pl |
|||
Geiseswissenschaftlicher Kurs |
I rok IIgo stopnia |
ZALICZENIE NA OCENĘ |
Maja Haderlap, Engel des Vergessens (Fragmente), Analyse und Interpretation/ 27.03.2020/ e-mail jelitto-piechulik@uni.opole.pl |
konsultacje odbywają się za pomocą poczty elektronicznej (na bieżąco) lub komunikatora Facebook Messenger (Małgorzata Jokiel) lub telefonicznie: 793 750 206 w godz. wt. 9:00-9:45 oraz pt. 10:00-10:45 oraz na bieżąco w miarę zgłaszanych potrzeb.
W czasie zawieszenia zajęć stacjonarnych moje zajęcia odbywają się online na platformie Microsoft Teams w godzinach i terminach zgodnych z harmonogramem na semestr letni 2020. Ponadto dla większości prowadzonych przeze mnie kursów utworzone zostały również grupy na Facebook Messenger, służące do bieżących konsultacji, uzgodnień i komunikacji ze studentami, przesyłania materiałów i zadań. Dodatkowo zadania dla studentów przekazywane są drogą mailową przez adresy mailowe grup studenckich.
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
||
AUSGEWÄHLTE ASPEKTE DER LANDESKUNDE DES DEUTSCHSPRACHIGEN RAUMS |
I GERMANISTIK/ stacjonarne |
1) DIE SCHWEIZ – EINLEITUNG /04.05.2020/ – ćwiczenia online (Microsoft Teams) 2) DIE SCHWEIZ – GEOGRAPHIE /11.05.2020/ (ćwiczenia online na Microsoft Teams) 3) DIE SCHWEIZ – VERGASSUNGSORGANE /18.05.2020/ (ćwiczenia online na Microsoft Teams) 4) LIECHTENSTEIN. PRÄSENTATION DER REFERATE ZU LANDESKUNDLICHEN THEMEN – FORTSETZUNG /25.05.2020/ (ćwiczenia online na Microsoft Teams) |
|||
EINFÜHRUNG IN DIE TRANSLATIONSTHEORIE UND IHRE PRAKTISCHEN ANWENDUNGEN |
I GERMANISTIK/ stacjonarne |
1) GRUNDLAGEN DES LITERARISCHEN ÜBERSETZENS /04.05.2020/ (wykład online na Microsoft Teams) 2) ÜBERSETZUNGSBEWER-TUNG UND -KRITIK /11.05.2020/ – (wykład online na Microsoft Teams) 3) ÜBERSETZUNGSTYPEN /18.05.2020/ – (wykład online na Microsoft Teams) 4) ÜBERSETZUNGSPRO-BLEME UND STRATEGIEN /25.05.2020/ – (wykład online na Microsoft Teams) |
1) GRUNDLAGEN DES LITERARISCHEN ÜBERSETZENS: MERKMALE UND ANALZSE VON BEISPIELEN /04.05.2020/ (zajęcia online na Microsoft Teams) 2) ÜBERSETZUNGSBEWER-TUNG UND –KRITIK: VERGLEICHENDE ÜBERSETZUNGSANALYSE VON GEDICHTEN UND PROSATEXTEN /11.05.2020/ – (zajęcia online na Microsoft Teams) 3) ÜBERSETZUNGSTYPEN: ERKENNEN VON TEXTYPEN. BEGLAUBIGTE ÜBERSETZUNG /18.05.2020/ – (zajęcia online na Microsoft Teams) 4) ÜBERSETZUNGSPRO-BLEME UND STRATEGIEN: TRANSLATORISCHE ARBEIT MIT WÖRTERBÜCHERN UND ANDEREN QUELLEN /25.05.2020/ – (zajęcia online na Microsoft Teams) |
||
KONSEKUTIVDOLMETSCHEN ALLGEMEINER TEXTE |
II GERMANISTIK/ stacjonarne |
1) DOLMETSCHTHEORIE – REZEPTIVE PHASE. WIEDERHOLUNG /04.05.2020/ – zajęcia online na platformie Microsoft Teams 1) NOTIZENTECHNIK – PRAKTISCHE ÜBUNGEN /18.05.2020/ – zajęcia online na platformie Microsoft Teams |
|||
KONSEKUTIVDOLMETSCHEN VON FACHTEXTEN |
III GERMANISCHE PHILOLOGIE/ stacjonarne |
1) Logistik als ein globaler Bereich /05.05.2020/ – praktyczne ćwiczenia translacyjne online na platformie Microsoft Teams 2) E-Autos: Vor- und Nachteile, Zukunftsaus-sichten, neuste Modelle /12.05.2020/ – praktyczne ćwiczenia translacyjne online na platformie Microsoft Teams 3) Sucht und Abhängigkeit bei Jugendlichen /19.05.2020/ – praktyczne ćwiczenia translacyjne online na platformie Microsoft Teams 4) Pflanzen im Garten /26.05.2020/ – praktyczne ćwiczenia translacyjne online na platformie Microsoft Teams |
|||
PRODUKTION VON GEBRAUCHSTEXTEN |
I GERMANISTIK/ stacjonarne |
1) IMMOBILIENANZEIGEN /08.05.2020/ – zajęcia online (Microsoft Teams) 2) SCHREIBUNG MIT BINDESTRICH – RECHTSCHREIBUNG /15.05.2020/ – zajęcia online (Microsoft Teams) 3) LESERBRIEF ALS TEXTSORTE /22.05.2020/ – zajęcia online (Microsoft Teams) 4) PRÜFUNGSVORBEREI-TUNG /29.05.2020/ – zajęcia online (Microsoft Teams) |
|||
REALIOZNAWSTWO NIEMIECKIE |
III FILOLOGIA POLSKA OD PODSTAW Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM |
1) DIE SCHWEIZ – EINLEITENDE INFORMATIONEN /08.05.2020/ – wykład online (Microsoft Teams) 2) DIE SCHWEIZ – GEOGRAPHIE /15.05.2020/ – wykład online (Microsoft Teams) 3) DIE SCHWEIZ – VERGASSUNGSORGANE /22.05.2020/ – wykład online (Microsoft Teams) 4) LIECHTENSTEIN. GRUNDLAGEN /29.05.2020/ – wykład online (Microsoft Teams) |
1) DIE SCHWEIZ AUF EINEN BLICK /17.04.2020/ – zajęcia na Microsoft Teams 2) ÖSTERREICH –ÜBUNGEN ZUM TEXT /15.05.2020/ – zajęcia online (Microsoft Teams) 3) DIE SCHWEIZ – ANALYSE VON ABSCHNITTEN AUS DER VERFASSUNG /22.05.2020/ – zajęcia na Microsoft Teams 4) LIECHTENSTEIN. ÜBUNGEN. REFERATE ZU GEWÄHLTEN THEMEN /29.05.2020/ – zajęcia na Microsoft Teams |
||
STEGREIFÜBERSETZEN |
II GERMANISTIK/ stacjonarne |
1) GESELLSCHAFTSVERTRAG ALS TEXTSORTE. WORTSCHATZ 2 (DE-PL) /04.05.2020/ – zajęcia online (Microsoft Teams) 2) UMOWA ZLECENIA. WORTSCHATZ (PL-DE) /11.05.2020/ – zajęcia online na platformie Microsoft Teams 3) NOTARIELLE URKUNDE/AKT NOTARIALNY /18.05.2020/ – zajęcia online na platformie Microsoft Teams 4) STEGREIFÜBERSETZEN VON KURZNACHRICHTEN /25.05.2020/ – zajęcia online na platformie Microsoft Teams |
04-24.05.2020
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Teoria i technika przekładu |
III Filologia romańska od podstaw |
Zaliczenie z oceną |
Zajęcia online – Skype lub MS Teams (w zależności od potrzeb): środy 9:45-11:15; materiały przesyłane na bieżąco przez e-mail lub udostępniane przez Skype/MS Teams |
|||
Wprowadzenie do badań |
II Filologia romańska od podstaw |
Zaliczenie z oceną |
Zajęcia online – Skype: poniedziałki 11:30-13:00; materiały przesyłane na bieżąco przez e-mail* |
|||
Translatoryka |
III Filologia romańska od podstaw |
Egzamin |
Zajęcia online – Skype lub MS MS Teams (w zależności od potrzeb): środy 11:30-13:00 + 45 min. pracy własnej studentów (redagowanie tekstów tłumaczeń audiowizualnych w oparciu o przygotowanie w trakcie zajęć on-line) ; materiały przesyłane na bieżąco przez e-mail lub udostępniane przez Skype/MS Teams |
|||
Seminarium licencjackie |
III Filologia romańska od podstaw |
Zaliczenie z oceną |
e-mail: sprawdzanie na bieżąco przesłanych fragmentów prac licencjackich; telefon: konsultacje w godzinach zajęć (środa 16.00 – 18.00); konsultacje online – Skype (indywidualnie, w zależności od potrzeb) |
|||
PNJF –wypowiedź pisemna |
I Filologia francuska |
Zaliczenie z oceną |
Zajęcia online – Skype: poniedziałki 9:45-10:30 + 45 min. pracy własnej studentów (redagowanie prac pisemnych); materiały przekazywane przez e-mail |
|||
Techniki przekładu tekstów |
I Filologia francuska |
Zaliczenie z oceną |
Zajęcia online – Skype: poniedziałki 10:30-11:15 + 45 min. pracy własnej studentów (redagowanie i opracowywanie tekstów tłumaczeń (glosariusze, uwagi techniczne) w oparciu o przygotowanie w trakcie zajęć on-line ); materiały przekazywane przez e-mail lub udostępniane przez Skype |
*Ostatnie zajęcia z Wprowadzenia do badań odbędą się 18.05 – wynika to z przydziału czynności (przedmiot obejmujący 45 godz. podzielono pomiędzy 2 prowadzących). Ponieważ warunkiem zaliczenia przedmiotu jest przygotowanie przez studenta wstępnego projektu pracy licencjackiej, w ostatnim tygodniu przed sesją odbędą się zajęcia podsumowujące wyłącznie dla osób, które przygotują projekt pracy z literaturoznawstwa.
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
Language skills: reading and listening 4 III rok EPtestMoodle
HYPERLINK „https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=712”https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=712
Zestaw testów 1 (17.03) |
Language skills: vocabulary and structures 3 III rok EPtestMoodle
HYPERLINK „https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=725”https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=725
Prepositional phrases 1 (19.03) |
Current events: grammar and style 2I rok EPCtestMoodle
HYPERLINK „https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=729”https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=729
Determiners/quantifiers (18.03) |
Obsługa klienta w języku angielskimII rok JATTest/prezentacjaModle
HYPERLINK „https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=730”https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=730
Arrivals (18.03/20.03) |
Language skills: reading and listening 4 III rok EPtestMoodle
HYPERLINK „https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=712”https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=712
Zestaw testów 2 (24.03) |
Language skills: vocabulary and structures 3 III rok EPtestMoodle
HYPERLINK „https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=725”https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=725
Prepositional phrases 2 (26.03) |
Current events: grammar and style 2I rok EPCtestMoodle
HYPERLINK „https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=729”https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=729
Articles (25.03) |
Obsługa klienta w języku angielskimII rok JATTest/prezentacjaModle
HYPERLINK „https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=730”https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=730
Hotels (25.03/27.03) |
Language skills: reading and listening 4 III rok EPtestMoodle
HYPERLINK „https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=712”https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=712
Zestaw testów 3 (31.03) |
Language skills: vocabulary and structures 3 III rok EPtestMoodle
HYPERLINK „https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=725”https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=725
News and Word issues (02.04) |
Current events: grammar and style 2I rok EPCtestMoodle
HYPERLINK „https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=729”https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=729
Articles 2 (02.04) |
Obsługa klienta w języku angielskimII rok JATTest/prezentacjaModle
HYPERLINK „https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=730”https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=730
Hotels -reception (03.04/20.03) |
Language skills: reading and listening 4 III rok EPtestMoodle
HYPERLINK „https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=712”https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=712
Zestaw testów 4 (07.04) |
Language skills: vocabulary and structures 3 III rok EPtestMoodle
HYPERLINK „https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=725”https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=725
Thinking and feeling + synonyms (09.04) |
Current events: grammar and style 2I rok EPCtestMoodle
HYPERLINK „https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=729”https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=729
Adjectives (09.04) |
Obsługa klienta w języku angielskimII rok JATTest/prezentacjaMoodle
HYPERLINK „https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=730”https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=730
Information services (10.04) |
Language skills: reading and listening 4 III rok EPtestMoodle
HYPERLINK „https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=712”https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=712
Zestaw testów 5 (16.0) |
Language skills: vocabulary and structures 3 III rok EPtestMoodle
HYPERLINK „https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=725”https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=725
Business and work vocabulary (15.04) |
Current events: grammar and style 2I rok EPCtestMoodle
HYPERLINK „https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=729”https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=729
Adverbs (17.04) |
Obsługa klienta w języku angielskimII rok JATTest/prezentacjaMoodle + Microsoft Teams
HYPERLINK „https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=730”https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=730
Eating out (15.03/17.04) |
Language skills: reading and listening 4 III rok EPtestMoodle
HYPERLINK „https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=712”https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=712
Zestaw testów 6 (23.04) |
Language skills: vocabulary and structures 3 III rok EPtestMoodle
HYPERLINK „https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=725”https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=725
Word formation (19.03) |
Current events: grammar and style 2I rok EPCtestMoodle
HYPERLINK „https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=729”https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=729
Modal verbs – present (24.04) |
Obsługa klienta w języku angielskimII rok JATTest/prezentacjaMoodle and Microsoft Teams
HYPERLINK „https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=730”https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=730
Rural Tourism (22.04/24.04) |
Language skills: reading and listening 4 III rok EPtestMoodle
HYPERLINK „https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=712”https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=712
Zestaw testów 7 (30.04) |
Language skills: vocabulary and structures 3 III rok EPtestMoodle
HYPERLINK „https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=725”https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=725
Tenses 1 (28.04) |
Current events: grammar and style 2I rok EPCtestMoodle
HYPERLINK „https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=729”https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=729
Modal verbs – past (30.04) |
Obsługa klienta w języku angielskimII rok JATTest/prezentacjaMoodle + Microsoft Teams
HYPERLINK „https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=730”https://moodle.uni.opole.pl/course/view.php?id=730
Attractions and events (29.04) |
Nazwa przedmiotu | Rok/ kierunek/forma | Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia | Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY
(e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady | Ćwiczenia | Konwersatoria | Seminaria | |||
Praktische Grammatik 2 | I/ Germanistik/
stacjonarne I stopnia/ sem. 2 |
Zaliczenie na ocenę | Die Präposition / 06.05.2020 – ćwiczenia online na platformie MICROSOFT TEAMS
Das Adverb / 14.05.2020 – ćwiczenia online na platformie MICROSOFT TEAMS
Das Pronomen / 21.05.2020 – ćwiczenia online na platformie MICROSOFT TEAMS
Infinitivsätze / 27.05.2020 – ćwiczenia online na platformie MICROSOFT TEAMS
|
|||
Rezeption wissenschaftlicher Texte 2 | II/ Germanistik/ stacjonarne I stopnia/ sem. 4 | Zaliczenie na ocenę | Projektpräsentationen / 07.05.2020 / 14.05.2020 / 21.05.2020 / 26.05.2020 – ćwiczenia online na platformie MICROSOFT TEAMS | |||
Gramatyka języka niemieckiego 1 | II/ Język polski od podstaw z językiem niemieckim, sem. 3 | Zaliczenie na ocenę | Test / 05.05.2020 – ćwiczenia online na platformie MICROSOFT TEAMS
Das Substantiv I / 12.05.2020 – ćwiczenia online na platformie MICROSOFT TEAMS
Das Substantiv II / 19.05.2020 – ćwiczenia online na platformie MICROSOFT TEAMS
Das Adjektiv / 26.05.2020 – ćwiczenia online na platformie MICROSOFT TEAMS
|
|||
Gramatyka języka niemieckiego 2 | II/ Język polski od podstaw z językiem niemieckim, sem. 3 | Zaliczenie na ocenę | Test / 06.05.2020 – ćwiczenia online na platformie MICROSOFT TEAMS
Das Genus und der Numerus des Substantivs / 13.05.2020 / ćwiczenia online na platformie MICROSOFT TEAMS
Die Deklination des Substantivs/ 20.05.2020 / ćwiczenia online na platformie MICROSOFT TEAMS
Die Deklination und Steigerung der Adjektive / 27.05.2020 / ćwiczenia online na platformie MICROSOFT TEAMS
|
Nazwa przedmiotu | Rok/ kierunek/forma | Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia | Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY
(e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady | Ćwiczenia | Konwersatoria | Seminaria | |||
GRUNDLAGEN DER MAKROOKONOMIE
|
I GER DRW | ZAL NA OCENĘ (W)
Zaliczenie pisemne po zakończeniu semestru
|
Zentralbank und seine Funktionen/07.05.2020 zajęcia zgodnie z planem na platformie Microsoft team | |||
Makroökonomische Maßnahmen (BIP, Deflator, Nationaleinkommen, persönliches Einkommen usw.)/14.05.2020/ zajęcia zgodnie z planem na platformie Microsoft team | ||||||
Wirtschaftswachstum und Entwicklung. Positive und negative Auswirkungen des Wirtschaftswachstums /21.05.2020/ zajęcia zgodnie z planem na platformie Microsoft team | ||||||
Konjunkturzyklus. Theorien der wirtschaftlichen Schwankungen /28.05.2020/ zajęcia zgodnie z planem na platformie Microsoft team | ||||||
Die Rolle des Staates in einer Marktwirtschaft. Wirtschaftliche Funktionen des Staates/04.06.2020/ zajęcia zgodnie z planem na platformie Microsoft team | ||||||
Arbeitslosigkeit, Konzept, Ursachen und Quellen /11.06.2020/ zajęcia zgodnie z planem na platformie Microsoft Teams | ||||||
Inflation, Ursachen und Messung /17.06.2020/ zajęcia zgodnie z planem na platformie Microsoft team | ||||||
GRUNDLAGEN DER MIKROOKONOMIE | I GER DRW | ZAL NA OCENĘ (W)
Zaliczenie pisemne po zakończeniu semestru
|
Flexibilität der Nachfrage. Das Konzept, die Typen und die Determinanten. Messmethoden und Anwendung/07.05.2020 zajęcia zgodnie z planem na platformie Microsoft team | |||
Flexibilität des Angebots. Das Konzept, die Typen und die Determinanten. Messmethoden und Anwendung.) /14.05.2020/ zajęcia zgodnie z planem na platformie Microsoft team | ||||||
Marktmechanismus. Marktgleichgewicht und seine Störungen
/21.05.2020/ zajęcia zgodnie z planem na platformie Microsoft team |
||||||
Wirtschaftlich optimale Produktion /28.05.2020/ zajęcia zgodnie z planem na platformie Microsoft team | ||||||
Theorien des Verbraucherverhaltens. Grenznutzen-Theorie. Indifferenzkurven /04.06.2020/ zajęcia zgodnie z planem na platformie Microsoft team | ||||||
Staatliche Eingriffe in den Markt. Höchst- und Mindestpreise /11.06.2020/ zajęcia zgodnie z planem na platformie Microsoft team | ||||||
Unternehmenstheorie. Das Gesetz der sinkenden Renditen. Umsatz kurzfristig /17.06.2020/ zajęcia zgodnie z planem na platformie Microsoft team | ||||||
DEUTSCH IN DER MAKROOKONOMIE | I GER DRW | ZAL NA OCENĘ (KON)
Pisemne opracowania na podstawie tekstów źródłowych
|
analiza tekstu żródłowego
/07.05.2020/ dyskusja na platformie Microsoft teams |
|||
Analiza tekstu źródłowego /14.05.2020/ dyskusja na platformie Microsoft teams | ||||||
analiza tekstu żródłowego
/21.05.2020/ dyskusja na platformie Microsoft teams |
||||||
analiza tekstu żródłowego
/28.05.2020/ dyskusja na platformie Microsoft teams |
||||||
analiza tekstu żródłowego
/04.06.2020/ dyskusja na platformie Microsoft teams |
||||||
analiza tekstu żródłowego
/11.06.2020/ dyskusja na platformie Microsoft teams |
||||||
Zajęcia zaliczeniowe
/18.06.2020/ dyskusja na platformie Microsoft teams |
||||||
DEUTSCH IN DER MIKROOKONOMIE | I GER DRW | ZAL NA OCENĘ (KON)
Zaliczenie na podstawie wypowiedzi ustnej |
analiza tekstu żródłowego
/07.05.2020/ dyskusja na platformie Microsoft teams |
|||
Analiza tekstu źródłowego /14.05.2020/ dyskusja na platformie Microsoft teams | ||||||
analiza tekstu żródłowego
/21.05.2020/ dyskusja na platformie Microsoft teams |
||||||
analiza tekstu żródłowego
/28.05.2020/ dyskusja na platformie Microsoft teams |
||||||
analiza tekstu żródłowego
/04.06.2020/ dyskusja na platformie Microsoft teams |
||||||
analiza tekstu żródłowego
/11.06.2020/ dyskusja na platformie Microsoft teams |
||||||
Zajęcia zaliczeniowe
/18.06.2020/ dyskusja na platformie Microsoft teams |
STUDIA STACJONARNE
atki.opole@wp.pl telefon 501233636 Whats App ,FaceTime |
||||||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria Warsztaty |
Seminaria |
|||
Emisja i higiena głosu Stimmbildung |
Germanistyka stacjonarne II rok |
Test sprawdzający treści teoretyczne oparty na kwerendzie materiałów literatury fachowej w języku niemieckim( bogaty zbiór) Prezentacja video indywidualna tekstu warsztatowego dostarczonego przez prowadzącego z uwzględnieniem uwag korekcyjnych z ćwiczeń z niniejszego zagadnienia |
Akustyczne podstawy głosu- dźwięk jako zjawisko akustyczne 19.03.2020 w godzinach według planu zajęć 11,30-13,00 Zjawiska dźwiękowe wywoływane przez aparat foniatryczny 26.03.2020 Budowa i działanie narządu głosu – krtań źródłem dźwięku 02.04.2020 Układ oddechowy- generatorem głosu 09.04.2020 Rezonatory – amplifikatorami dźwięku 16.04.2020 Teorie powstawania głosu ludzkiego- ogólna systematyka głosów. 23.04.2020 Patologie głosu – patogeneza foniatryczna 30.04.2020 Higiena głosu- kontrola medyczna 07.05.2020 Ćwiczenia fonacyjne studenci wysyłają video własnej prezentacji tekstu podanego przez prowadzącego zajęcia. 14.05.2020 Oddychanie – podparcie oddechowe – (appoggio) materiał poglądowy Internet 21.05.2020 Istota rezonansu – nosowanie, rejestry Artykulacja samogłosek w języku polskim i niemieckim Wymowa samogłosek 28.05.2020 Hermeneutyczna interpretacja tekstów- ważność sensów intonacje interpretacyjne. 04.06.2020 kontakt telefoniczny 501233636. |
Data zajęć wg planu |
Nazwa przedmiotu |
Kierunek studiów, Tryb studiów, Rok studiów, |
Rodzaj zajęć (np. wykład, ćwiczenia, seminarium) |
Tematyka, rodzaj przesłanego materiału, opis wymagań |
Metoda sprawdzenia efektów |
15.04 |
WPROWADZENIE DO BADAŃ NAUKOWYCH |
II GAME STUDIES L/stacjonarne |
Kon. |
Podstawy badań społeczno-kulturowych. Główne pojęcia i reguły udostępnione skany lektur; dyskusja w oparciu o zadane teksty |
Spotkanie z grupą online na żywo przez platformę MS Teams – dyskusja, odpowiedzi na pytania |
21.04 |
TEORIA KULTURY 2 |
II KULTUROZNAWSTWO L/stacjonarne |
Kon. |
Teoria krytyczna – Szkoła Frankfurcka udostępnione skany lektur; dyskusja w oparciu o zadane teksty |
Spotkanie z grupą online na żywo przez platformę MS Teams – dyskusja, odpowiedzi na pytania |
22.04 |
WPROWADZENIE DO BADAŃ NAUKOWYCH |
II GAME STUDIES L/stacjonarne |
Kon. |
Paradygmaty i teoria w badaniach naukowych udostępnione skany lektur; dyskusja w oparciu o zadane teksty |
Spotkanie z grupą online na żywo przez platformę MS Teams – dyskusja, odpowiedzi na pytania |
28.04 |
TEORIA KULTURY 2 |
II KULTUROZNAWSTWO L/stacjonarne |
Kon. |
Teoria krytyczna – przemysł kulturalny udostępnione skany lektur; dyskusja w oparciu o zadane teksty |
Spotkanie z grupą online na żywo przez platformę MS Teams – dyskusja, odpowiedzi na pytania, krótki film online |
29.04 |
WPROWADZENIE DO BADAŃ NAUKOWYCH |
II GAME STUDIES L/stacjonarne |
Kon. |
Kryteria formułowania problemów naukowych udostępnione skany lektur; dyskusja w oparciu o zadane teksty i przygotowane przez studentów propozycje problemów badawczych |
Spotkanie z grupą online na żywo przez platformę MS Teams – dyskusja, odpowiedzi na pytania |
5.05 |
TEORIA KULTURY 2 |
II KULTUROZNAWSTWO L/stacjonarne |
Kon. |
Materialistyczna teoria kultury udostępnione skany lektur; dyskusja w oparciu o zadane teksty |
Spotkanie z grupą online na żywo przez platformę MS Teams – dyskusja, odpowiedzi na pytania |
6.05 |
WPROWADZENIE DO BADAŃ NAUKOWYCH |
II GAME STUDIES L/stacjonarne |
Kon. |
Wybór problemu badawczego udostępnione skany lektur; dyskusja w oparciu o zadane teksty i przygotowane przez studentów propozycje problemów badawczych |
Spotkanie z grupą online na żywo przez platformę MS Teams – dyskusja, odpowiedzi na pytania |
12.05 |
TEORIA KULTURY 2 |
II KULTUROZNAWSTWO L/stacjonarne |
Kon. |
Teoria kultury a socjologia humanistyczna udostępnione skany lektur; dyskusja w oparciu o zadane teksty |
Spotkanie z grupą online na żywo przez platformę MS Teams – dyskusja, odpowiedzi na pytania |
13.05 |
WPROWADZENIE DO BADAŃ NAUKOWYCH |
II GAME STUDIES L/stacjonarne |
Kon. |
Nauki humanistyczne i podejście interpretatywne udostępnione skany lektur; dyskusja w oparciu o zadane teksty i przygotowane przez studentów propozycje problemów badawczych |
Spotkanie z grupą online na żywo przez platformę MS Teams – dyskusja, odpowiedzi na pytania, |
Nazwa przedmiotu | Rok/ kierunek/forma | Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia | Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY
(e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady | Ćwiczenia | Konwersatoria | Seminaria | |||
DIDAKTISIERUNG LITERARISCHER TEXTE | II/GERMANISTIK/stacjonarne | Kolokwium/dyskusja | 3.06; 17.06.
MS Teams: 11.30-13.00 |
|||
LITERATUR-GESCHICHTE DES DEUTSCH-SPRACHIGEN KULTURRAUMES | II/GERMANISTIK/stacjonarne | kolokwium | 1.06.2020 Moodle
5.06.2020 MS Teams: 8.00-11.15. 8.06.2020 MS Teams: 8.00-11.15. 19.06.2020 MS Teams: 8.00-11.15. |
|||
ROZUMIENIE TEKSTÓW | I/ JPPJN/ stacjonarne | kolokwium | 1.06.2020 Moodle
4.06.2020 MS Teams: 11.30-13.00 8.06.2020 MS Teams: 11.30-13.00 18.06.2020 MS Teams: 11.30-13.00
|
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
ELEMENTY NEONATOLOGII |
I LOGOPEDIA Z JĘZYKIEM POLSKIM JAKO OBCYM/stacjonarne |
OBECNOŚĆ – POTWIERDZENIE ODBIORU E-MAILA |
28.04.2020 godz 15:30 – wykłady 1. Żółtaczki w okresie noworodkowym. 2. Noworodek z zaburzeniami przewodu pokarmowego /e-mail gkolodziej1@gmail.com |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
ELEMENTY NEONATOLOGII |
I LOGOPEDIA Z JĘZYKIEM POLSKIM JAKO OBCYM/stacjonarne |
OBECNOŚĆ – POTWIERDZENIE ODBIORU E-MAILA |
12.05.2020 godz 15:30 – wykłady 1. Wczesne wspomaganie rozwoju. 2. Noworodek z zaburzeniami neurologicznymi /e-mail gkolodziej1@gmail.com 26.05.2020 godz 15:30 – wykłady
E-mail gkolodziej1@gmail.com |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Wczesna Interwencja Logopedyczna |
I Logopedia z j. polskim jako obcym |
Zaliczenie na ocenę |
11.03.2020 r– Wprowadzenie do wczesnej Interwencji 18.03.2020– Prenatalne uwarunkowania rozwoju mowy 25.03.2020r– Neuromotoryczne uwarunkowania rozwoju 01.04.2020- Odruchy ustno- twarzowe- rola w rozwoju funkcji karmienia i komunikacji 08.04.2020– Rozwój sensomotoryczny w ujęciu logopedycznym 15.04.2020 Wcześniactwo- Świat wcześniaka 22.04.2020– Praca logopedy w oddziale patologii noworodka i wcześniaka 29.04.2020– Dojrzewanie funkcji pokarmowych- kamienie milowe w rozwoju funkcji przyjmowania pokarmu 06.05.2020– Karmienie terapeutyczne dziecka urodzonego przedwcześnie , dziecka z MPD 13.05.2020- Diagnoza logopedyczna we wczesnej interwencji- funkcje karmienia 20.05.2020– Diagnoza logopedyczna we wczesnej interwencji- rozwój komunikacji i mowy 27.05.2020- Terapia logopedyczna we wczesnej interwencji- strategie neuromotoryczne |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
1) Polska kultura dnia codziennego 2) Polska kultura dnia codziennego 3) Śląskie motywy w filmie |
II JPPJN 4/5 JPPJN KZO |
Zaliczenie na stopień Zaliczenie na stopień Zaliczenie na stopień |
1) Przesłanie materiałów grupie/ 16.03. i 23.03.2020/ e-mail 2) Przesłanie materiałów grupie/ 16.03. i 23.03.2020/ e-mail 3) Przesłanie materiałów grupie/ 16.03. i 23.03.2020/ e-mail |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
1.4.D3.FG.DRW.14 Einführung in das Verwaltungsrecht |
Germanistik, III, dzienne |
20.05.2020 przekazano mejlowo materiały wykładowe z przedmiotu (Administracja publiczna, podziały, wprowadzenie, źródła, prawne formy działania wykład i ćwiczenia) oraz materiały dodatkowe (AP rozwój/model biznesowy – Niemcy). Wskazano zagadnienia do opracowania prezentacji zaliczeniowych w zespołach. Koordynacja grupy i zespołów na platformie Teams do 18.06. |
||||
1.S3.JOSP.58 Wybrane zagadnienia z prawa administracyjnego |
JOSP, I, dzienne |
26.05. 2020 przekazano mejlowo materiały wykładowe z przedmiotu staroście grupy (prezentacje AP/źródła prawa/formy działania); kolejne materiały wykładowe zostaną przekazane mejlowo do 5.06. Koordynacja grupy, konsultacje z grupą do 18.06. 2020 na platformie Teams |
ZAJĘCIA W CZASIE: 04.05 – 30.05.2020
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Language skills: vocabulary and structures 1 |
II / EP BA / stacjonarne |
ZALICZENIE |
Self-study (materials + key answers): 1) CAE. English in Use exercises (material for two weeks) 04.05. – 15.05.2020 2) Present Perfect/Past Simple extended material (material for three weeks) 18.05. – 06.06.2020 (e-mail) |
|||
Language skills: reading and listening 2 |
I / EP BA / stacjonarne |
ZALICZENIE |
Self-study (materials + key answers): 1) Speakout Advanced podcast: Creativity. 04.05. – 08.05.2020 2) CAE. Test 2. Listening. Part 3-4, Reading. Part 3-4. 04.05. – 08.05.2020 3) Speakout Advanced. Podcast: Opinion. 18.05. – 23.05.2020 4) CAE. Test 4. Reading part 1-4. (e-mail) |
|||
Current events: grammar and style 2 |
II / EPC Chinese Students / stacjonarne |
ZALICZENIE |
Self-study (materials + key answers): 1) Words and Phrases (material for two weeks). 04.05. – 15.05.2020 2) Unreal Time and Subjunctive (material for two weeks) 18.05. – 29.05.2020 (e-mail) |
|||
Current events: writing 2 |
II / EPC Polish Students |
ZALICZENIE |
Self-study materials + written assignments: 1) Thesis statement: creating your own thesis statements. 04.05.- 09.05.2020. 2) Academic style (material for two weeks) 11.05. – 22.05.2020 3) Diploma paper structure (material for two weeks). 25.05. – 05.06.2020 (e-mail) |
|||
Current events: debating skills |
II / EPC Polish Students |
ZALICZENIE |
1) Zoom lesson: London Building + Argumentation skills training. 04.05.- 09.05.2020. 2) Zoom lesson: All My Happy Friends + arguments vs opinion 11.05. – 16.05.2020 3) Zoom lesson: Oversharing and Your Digital Footprint. 18.05. – 23.05.2020 4) Zoom lesson: topics for argumentation and opinion. 25.05. – 30.05.2020 |
|||
Specialist Teacher Training (primary school) |
I / EP TTP MA / stacjonarne |
ZALICZENIE |
Self-study materials + written assignments: 1) Reading and Writing Skill (material for two weeks) 04.05. – 16.05.2020 2) Lesson Planning (material for two weeks) 18.05. – 30.05.2020 (e-mail) |
|||
Specialist Teacher Training (primary school) |
I / EP TTP MA / niestacjonarne |
ZALICZENIE |
Self-study materials + written assignments: 1) Reading and Writing Skill (material for two weeks) 09.05.2020, 16.05.2020 2) Lesson Planning (material for two weeks) 23.06.2020, 30.05.2020 (e-mail) |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
PRAKTYKA SPECJALIZACYJNA |
III LJPN-L |
ZALICZENIE Z OCENĄ |
E-MAIL, SKYPE, TELEFON Analiza konspektów zajęć , analiza materiałów filmowych ,analiza kart diagnozy |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Gramatyka języka polskiego 3 |
II Język polski od podstaw z językiem niemieckim |
Zaliczenie z oceną |
Od 01.05. Materiały i ćwiczenia gramatyczne przesyłane e-mailem. Tematyka zgodna z sylabusem. Spotkania online na platformie Zoom w godzinach zgodnych z planem zajęć. |
|||
Gramatyka języka polskiego 2 |
I Język polski od podstaw z językiem niemieckim |
Zaliczenie z oceną |
Od 01.05. Materiały i ćwiczenia gramatyczne przesyłane e-mailem. Tematyka zgodna z sylabusem. Spotkania online na platformie Zoom w godzinach zgodnych z planem zajęć. |
|||
Gramatyka języka polskiego 5 |
III Język polski od podstaw z językiem niemieckim |
Egzamin |
Od 01.05. Materiały i ćwiczenia gramatyczne przesyłane e-mailem. Tematyka zgodna z sylabusem. Spotkania online na platformie Zoom w godzinach zgodnych z planem zajęć. |
|||
Gramatyka opisowa języka polskiego |
I Filologia polska |
Egzamin |
Od 01.05. Materiały i ćwiczenia gramatyczne przesyłane e-mailem. Tematyka zgodna z sylabusem. Spotkania online na platformie Zoom w godzinach zgodnych z planem zajęć. |
|||
Gramatyka kontrastywna |
II Lingwistyka stosowana |
Zaliczenie z oceną |
Od 01.05. Materiały przesyłane e-mailem. Tematyka zgodna z sylabusem. Spotkania online na platformie Zoom w godzinach zgodnych z planem zajęć. Referaty/prezentacje na ocenę. |
|||
Language Skills in Polish |
III Polish Studies |
Egzamin |
Od 01.05. Materiały i ćwiczenia przesyłane e-mailem. Tematyka zgodna z sylabusem. Spotkania online na platformie Zoom w czasie trwania zajęć. |
|||
Seminarium /proseminarium |
Praca dyplomowa |
Konsultacje przez e-mail, Skype, Zoom. Korekta przesyłanych elektronicznie fragmentów prac studentów i przekazywanie uwag. |
Studenci zostali poinformowani mailowo o formach realizacji zajęć.
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Fachsprachen der Gesellschaftswissen-schaften |
I rok II stopnia Germanistik-Lehramt/stacjonarne |
Kolokwium/test online lub praca zaliczeniowa + krótki referat + egzamin |
Fachsprachen der Gesellschaftswissen-schaften, Moodle, Microsoft Teams, |
|||
Didaktik des Deutschunterrichts (Grundschule) |
I rok II stopnia Germanistik-Lehramt/stacjonarne |
praca zaliczeniowa |
Didaktik des Deutschunterrichts (Grundschule), Moodle, Microsoft Teams, e-mail |
|||
Deskriptive Grammatik |
II rok I stopnia Germanistik /stacjonarne |
Kolokwium/test online i praca zaliczeniowa |
Deskriptive Grammatik, Moodle, Microsoft Teams, e-mail |
|||
Fachseminar |
I rok II stopnia Germanistik-Lehramt/stacjonarne |
praca zaliczeniowa |
Fachseminar, e-mail, Microsoft Teams |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
EDYTORSTWO W SIECI |
I EDYTORSTWO/STACJONARNE |
ZALICZENIE NA OCENĘ |
czwartki 16-17.30 W zależności od realizowanego tematu forma: e-mail, telefon, skype, MS Teams, szczególnie przy użyciu narzędzia webex |
Nazwa przedmiotu |
Rok/kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail. Skype, Moodle, telefon, inne jakie?) wraz z terminem realizacji |
WykładyĆwiczeniaKonwersatoriaSeminariaPRAKTYCZNA NAUKA JĘZYKA NIEMIECKIEGO – MÓWIENIE 2I/JĘZYK POLSKI OD PODSTAW Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM /STACJONARNETESTY KONTROLNE (ZALICZENIE) I EGZAMIN USTNYTest kontrolny. Themenbereiche: Essen und Trinken. Einkaufen. Bestellen. Kochen. Gesunde Ernährung. /02.06.2020/Ms Teams
Stadt, Land, Fluss. Reisen und Ausflüge. /09.06.2020/Ms Teams
Wohnen. Wohnung und Umwelt. /16.06.2020/Ms TeamsPRAKTYCZNA NAUKA JĘZYKA NIEMIECKIEGO – PISANIE 2I/JĘZYK POLSKI OD PODSTAW Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM /STACJONARNETESTY KONTROLNE I PRACE PISEMNE (ZALICZENIE NA OCENĘ)Czasowniki zwrotne, zaimek zwrotny. Ćwiczenia leksykalne, gramatyczne i ortograficzne./02.06.2020/ Ms Teams
Test kontrolny (zdanie złożone podrzędnie). Spójniki a interpunkcja. Kartka z wycieczki. /09.06.2020/e-mail i Ms Teams
Stopniowanie przymiotnika. Ćwiczenia leksykalno-gramatyczne i ortograficzne. Opis wymarzonego domu. Zaliczenia. /16.06.2020/Ms TeamsPRAKTYCZNA NAUKA JĘZYKA NIEMIECKIEGO – MÓWIENIE 3II/JĘZYK POLSKI OD PODSTAW Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM /STACJONARNETESTY KONTROLNE I SPRAWDZIAN USTNY (ZALICZENIE NA OCENĘ)Vor- und Nachteile eines Secondhand-Ladens. Internet-Einzelhandel. Przysłówki zaimkowe pytające i wskazujące. /01.06.2020/Ms Teams
Kleidung, Einkaufen. Reakcje językowe. Test kontrolny. /08.06.2020/Ms Teams
Sprawdzian ustny. Zaliczenia. /15.06.2020/Ms TeamsPRAKTYCZNA NAUKA JĘZYKA NIEMIECKIEGO – MÓWIENIE 4II/JĘZYK POLSKI OD PODSTAW Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM /STACJONARNETESTY KONTROLNE (ZALICZENIE) I EGZAMIN USTNYTeilnahme an Kulturveranstaltungen. Kulturbereiche. Präteritum. Partikeln. /03.06.2020/Ms Teams
Jeder ist seines Glückes Schmied. Nobelpreisträger. Kultur in den DACHL-Ländern. Test kontrolny. /10.06.2020/Ms TeamsAKADEMISCHES SCHREIBEN 4II DRUGIEGO STOPNIA /GERMANISTYKA/STACJONARNEFalsche Freunde und andere Fallen. O pułapkach językowych. /04.06.2020/e-mail
Metaforyczność a język naukowy. /05.06.2020/e-mail
Finis coronat opus. Omówienie prac zaliczeniowych. Podsumowanie. Zaliczenia. /12.06.2020/e-mail
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
– Academic Writing 2 – Undergraduate Seminar |
III ENGLISH PHILOLOGY / stacjonarne |
Przygotowanie trzeciego rozdziału pracy licencjackiej |
Pierwszy tydzień maja 2020 / e-mail |
|||
Women in Rock Music |
I ENGLISH PHILOLOGY / elective / stacjonarne |
Praca pisemna |
Koniec maja 2020. / e-mail |
|||
Rock studies: muzyka – słowo – kultura |
Kurs ogólnouczelniany / stacjonarne |
Praca pisemna |
Drugi tydzień maja / e-mail |
|||
Rock Music and Pop Culture |
I MA English Philology – Teacher Training Programme / niestacjonarne |
Notatka pisemna |
Ostatni tydzień maja / e-mail |
Wydział Filologiczny
plac Kopernika 11,
45-040 Opole
Uniwersytet Opolski
plac Kopernika 11a
45-040 Opole
Rektorat
tel.: 77 541 59 03
Biuro Kanclerza
tel.: 77 541 60 70
NIP: 754-000-71-79
Regon: 000001382