Nazwa przedmiotu |
Kierunek, rok, tok studiów |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Praktyczna nauka języka chińskiego 2 |
Lingwistyka stosowana I rok, seminarium (KON), gr. 1 |
Zadania i testy |
E-mail: Rozdzielanie studentom zasobów online i plików audio oraz przydzielanie zadań. |
|||
Lektorat języka chińskiego 1 |
Lingwistyka stosowana II rok, gr. 1 |
Zadania i testy |
E-mail: Rozdzielanie studentom zasobów online i plików audio oraz przydzielanie zadań. |
|||
Chiński – Foreign language course |
EP II, gr. 1 , English and Chinese |
Zadania i testy |
E-mail: Rozdzielanie studentom zasobów online i plików audio oraz przydzielanie zadań. |
|||
Chinese language and culture 3 |
EP II, gr.1, English and Chinese |
Zadania i testy |
E-mail: Rozdzielanie studentom zasobów online i plików audio oraz przydzielanie zadań. |
|||
China and the West |
EP II, English and Chinese |
zadania |
Email: przydzielanie zadań.. |
|||
Business Chinese |
EP III, English and Chinese |
Zadania i testy |
E-mail: Rozdzielanie studentom zasobów online i plików audio oraz przydzielanie zadań. |
|||
Elective course in Chinese |
EP III , English and Chinese |
Zadania i testy |
E-mail: Rozdzielanie studentom zasobów online i plików audio oraz przydzielanie zadań. |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Seminarium magisterskie |
Język biznesu, II rok 2. stopnia |
Zaliczenie z oceną i egzamin magisterski |
– |
– |
– |
Praca odbywa się w trybie ciągłym: studenci przysyłają promotorowi drogą mailową kolejne fragmenty swoich rozpraw, promotor dokonuje na wydrukach ich poprawy, skanuje poprawione fragmenty i skany te odsyła z komentarzami studentom. Dodatkowe wyjaśnienia przekazywane są w drodze wymiany maili lub telefonicznie. W tym trybie praca odbywa się od 13 marca i trwa do odwieszenia zajęć. |
Wprowadzenie do badań naukowych |
Język biznesu, II rok 1. stopnia |
Zaliczenie z oceną |
– |
– |
Studenci otrzymują od prowadzącego skany tekstów związanych z problematyką zajęć oraz zestaw pytań do tych tekstów. Na pytania te studenci odpowiadają mailowo, dodatkowe wyjaśnienia przekazywane są w drodze wymiany maili lub telefonicznie. Tematy najbliższych trzech zajęć: 1) 18.03.2020: struktura tekstu naukowego, zasady kompozycji tekstu, sporządzanie spisu treści. 2) 25.03.2020: tekst główny i tekst poboczny (przypisy komentujące), tworzenie przypisów, system odsyłaczy. 3) 1.04.2020: etyka pracy naukowej, plagiat, szanowanie cudzej własności intelektualnej, zasady cytowania. |
– |
Nazwa przedmiotu | Rok/ kierunek/forma | Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia | Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY
(e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady | Ćwiczenia | Konwersatoria | Seminaria | |||
Obsługa ruchu turystycznego w języku polskim | JĘZYK ANGIELSKI W TURYSTYCE | Zaliczenie | Warsztaty z Działalność i organizacja biura podróży, Studenci otrzymują materiały do opracowania oraz ćwiczenia utrwalające
Forma: e-mail i telefon, wideokonferencja, zoom meting, WhatsApp Tematyka zajęć. 05.05 Umowy stosowane w turystyce, rodzaje umów, zakres stosowania, odpowiedzialność BP. 12.05. Słownik skrótów używanych w turystyce, podsumowanie i omówienie odbytego testu. 19.05 Obsługa Podróżnicza, przepisy, dokumenty komunikacyjne i finansowe. Rodzaje zachowań w zależności od miejsca, obyczaje i zwyczaje. 22.05 Przygotowanie i opracowanie programu wyjazdu turystycznego, Organizacja imprezy turystycznej zadanie część 1
26.05 Rodzaje stosowanych ubezpieczeń, Promocja w turystyce, podsumowanie zajęć. 28.05 Przygotowanie i opracowanie programu wyjazdu turystycznego, Organizacja imprezy turystycznej zadanie część 2.
02.06
|
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Praktyczna nauka języka polskiego – rozumienie ze słuchu 3 |
II rok (semestr 3, nabór letni), język polski od podstaw z językiem niemieckim/ studia I stopnia, stacjonarne |
Zaliczenie z oceną |
Ćwiczenia praktyczne do wykonania w domu zostaną udostępnione studentom przy użyciu narzędzi Google. Spotkania online: Microsoft Teams. Termin realizacji: 06.05. 13.05. 20.05. 27.05. Tematyka zajęć – zob. sylabus. Kontakt z wykładowcą: e-mail/Skype/platforma internetowa/ Microsoft Teams. |
|||
Przedmiot uzupełniający z kształcenia językowego 1 |
I rok/ filologia polska spec. nauczanie języka polskiego jako obcego/ studia II stopnia, stacjonarne |
Zaliczenie z oceną |
Materiały zostaną udostępnione studentom przy użyciu narzędzi Google. Termin realizacji: 06.05. 13.05. 20.05. 27.05. Tematyka zajęć – zob. sylabus. Kontakt z wykładowcą: e-mail/Skype/platforma internetowa/ Microsoft Teams. |
|||
Praktyka zawodowa śródroczna (szkoła podstawowa) |
I rok, filologia polska spec. nauczanie języka polskiego jako obcego/ studia II stopnia, stacjonarne |
Zaliczenie z oceną |
Materiały zostaną udostępnione studentom przy użyciu narzędzi Google. Termin realizacji: 07.05. 14.05. 21.05. Wrzesień 2020 r. Tematyka zajęć – zob. sylabus. Kontakt z wykładowcą: e-mail/Skype/platforma internetowa/ Microsoft Teams. |
|||
Edukacja polonistyczna w praktyce 1 |
I rok, filologia polska spec. nauczanie języka polskiego jako obcego/ studia II stopnia, stacjonarne |
Zaliczenie z oceną |
Materiały zostaną udostępnione studentom przy użyciu narzędzi Google. Termin realizacji: 07.05. 14.05. 21.05. Wrzesień 2020 r. Tematyka zajęć – zob. sylabus. Kontakt z wykładowcą: e-mail/Skype/platforma internetowa/ Microsoft Teams. |
|||
Przedmiot dydaktyczny 2: Diagnoza osiągnięć z języka polskiego/ Przedmiot dydaktyczny: Diagnoza osiągnięć z języka polskiego. |
III rok, filologia polska spec. nauczycielska/ III rok, logopedia z językiem polskim nauczycielska/ studia I stopnia, stacjonarne |
Zaliczenie z oceną |
Materiały zostaną udostępnione studentom przy użyciu narzędzi Google. Spotkania online: Microsoft Teams. Termin realizacji: 07.05. 14.05. 21.05. 28.05. Tematyka zajęć – zob. sylabus. Kontakt z wykładowcą: e-mail/Skype/platforma internetowa/ Microsoft Teams. |
|||
Nauczanie języka polskiego jako obcego |
II rok, filologia polska spec. nauczycielska/ studia II stopnia, stacjonarne |
Zaliczenie z oceną |
Materiały zostaną udostępnione studentom przy użyciu narzędzi Google. Spotkania online: Microsoft Teams. Termin realizacji: 07.05. 14.05. 21.05. 28.05. Tematyka zajęć – zob. sylabus. Kontakt z wykładowcą: e-mail/Skype/platforma internetowa/ Microsoft Teams. |
andrzej.czaplak@uni.opole.pl; kontakt mailowy
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Language skills: vocabulary and structures 1 |
2 rok EP niestacjonarne |
Zaliczenie z oceną |
zestaw testów email, 21.03.2020 |
|||
Language skills: speaking and writing 2 |
2 rok EP niestacjonarne |
Zaliczenie z oceną |
esej, (skumulowanie zadań pisemnych w pierwszej części semestru, mówienie w drugiej) email, 21.03.2020 |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Literatura popularna |
III JOSU |
Z.o. |
MS Teams |
MS Teams |
||
Współczesna literatura czeska2 |
I JCzwSU |
E |
MS Teams |
MS Teams |
||
Praca z tekstem specjalistycznym |
II JAT |
Z.o. |
MS Teams |
|||
Realioznawstwo czeskie |
I JczwSU |
Z.o. |
MS Teams |
MS Teams |
||
Elementy kultury czeskiej |
I JczwSU |
Z.o. |
MS Teams |
|||
Światy fantastyki zachodniej i wschodniej |
KZO |
Z.o. |
e-mail, MS Teams |
|||
Worlds of Western and Eastern Fantasy |
KZO |
Z.o. |
|
04 – 31 maja 2020
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY MS Teams, Moodle, e-mail, telefon (możliwość konsultacji telefonicznych po wcześniejszym zgłoszeniu sms) |
Konwersatoria |
|||
Konwersacje w języku rosyjskim 2 |
I języki obce w służbie publicznej / stacjonarne |
zaliczenie z oceną |
MS Teams, piątki godz. 16.00-17.30 |
Realioznawstwo rosyjskie 2 |
I języki obce w służbie publicznej / stacjonarne |
zaliczenie z oceną |
Moodle, MS Teams, poniedziałki 19.00-20.30 (konsultacje) |
Konwersacje 4 |
II języki obce w służbie publicznej / stacjonarne |
zaliczenie z oceną |
MS Teams, czwartki, godz. 16.00-17.30 |
Praca z tekstem rosyjskim 2 |
I język biznesu / stacjonarne |
zaliczenie z oceną |
MS Teams, poniedziałki, godz. 9.00-11.15 |
Stylistyka tekstów pisanych w języku rosyjskim 4 |
II język biznesu / stacjonarne |
zaliczenie z oceną |
MS Teams, wtorki, godz. 12.00-14.15 |
Lingworealio-znawstwo rosyjskie |
II język biznesu / stacjonarne |
zaliczenie z oceną |
MS Teams, wtorki, godz. 14.30-16.00 |
Nazwa przedmiotu | Rok/ kierunek/forma | Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia | Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY
(e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady | Ćwiczenia | Konwersatoria | Seminaria | |||
Kolokacje francuskie | I FILOLOGIA ROMAŃSKA OD PODSTAW | Zaliczenie na ocenę | · 2019/20-L Kolokacje francuskie 1.S3.FRP.42
czwartek 04.06, 18.06 Microsoft Teams Grupa: I FR L Katedra Języka Francuskiego UO Dodatkowy kontakt e-mail grupowy: filrom2019@wp.pl |
|||
Leksyka tematyczna w kontekstach kulturowych | I FILOLOGIA ROMAŃSKA OD PODSTAW | Zaliczenie na ocenę | · 2019/20-L Leksyka tematyczna w kontekstach kulturowych 1.S3.FRP.43
czwartek 04.06, 18.06 Microsoft Teams Grupa: I FR L Katedra Języka Francuskiego UO Dodatkowy kontakt e-mail grupowy: filrom2019@wp.pl
|
|||
Pisanie akademickie 2 | III FILOLOGIA ROMAŃSKA OD PODSTAW | Zaliczenie na ocenę | · 2019/20-L Pisanie akademickie 2 1.5.D3.F.27
czwartek 04.06, 18.06 Microsoft Teams Grupa: III FR L Katedra Języka Francuskiego UO Dodatkowy kontakt e-mail grupowy: romanistykauo@interia.pl
|
|||
· Seminarium licencjackie
|
III FILOLOGIA ROMAŃSKA OD PODSTAW | Zaliczenie na ocenę | · 2019/20-L Seminarium licencjackie
· 1.5.D3.F.FRP.21
czwartek 04.06, 18.06 konsultacje telefoniczne indywidualne tel. 694 222 821 e-maile prywatne studentów przygotowanie do obrony: Microsoft Teams Grupa: III FR L Katedra Języka Francuskiego UO
|
|||
Praktyczna nauka języka francuskiego – Fonetyka 2 | I FILOLOGIA ROMAŃSKA OD PODSTAW | Zaliczenie na ocenę | · 2019/20-L Praktyczna nauka języka francuskiego – Fonetyka 2 1.S3.FRP.10
wtorek 02.06, 09.06,16.06 Microsoft Teams Grupa: I FR L Katedra Języka Francuskiego UO Dodatkowy kontakt e-mail grupowy: filrom2019@wp.pl
|
|||
· Wstęp do językoznawstwa
|
I FILOLOGIA ROMAŃSKA OD PODSTAW | Zaliczenie na ocenę | · 2019/20-L Wstęp do językoznawstwa
· 1.S3.FRP.26 wtorek 02.06, 09.06,16.06 Microsoft Teams Grupa: I FR L Katedra Języka Francuskiego UO Dodatkowy kontakt e-mail grupowy: filrom2019@wp.pl
|
|||
L Wprowadzenie do badań | II FILOLOGIA ROMAŃSKA OD PODSTAW | Zaliczenie na ocenę | · 2019/20-L Wprowadzenie do badań
· 1.5.D3.F.25
wtorek 02.06, 09.06, 16.09 Microsoft Teams Grupa: II FR L Katedra Języka Francuskiego UO Dodatkowy kontakt e-mail grupowy: filologia.romanska2018@gmail.com
|
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
1/ Metody Badań Humanistycznych 2/ Warsztaty badawcze literaturoznawcze Poetyka |
I rok mgr/ Filologia Polska I rok mgr Filologia Polska I rok (licencjat) Filologia Polska |
Zaliczenie z oceną Zaliczenie z oceną Zaliczenie z oceną |
Metody badań literackich – koncepcje nowoczesne/ kierunki i style badawcze: fakty i efekty/ Literatura jako dialog czyli Bachtin i literaturoznawstwo/ Intertekstualność (dzieło literackie między tekstami, stylami, podmiotami/ pola interakcji/ ścieżki lektury i interpretacji/ Jeden utwór- wiele metod (próby dostępu do dzieła w praktykach badawczych). Literatura: Z. Mitosek, Metody badań literackich; Burzyńska, Markowski, Teorie literatury XX wieku: (Podręcznik; Antologia; J. Culler, Teoria literatury; Kulturowa teoria literatury 2. Poetyki, Problematyki, Interpretacje, red. T. Walas, R. Nycz; Literatura/ literackość/ „przedmiot” estetyczny/ Fikcja literacka i/a relacje sztuki literackiej do rzeczywistości/ Literatura jako trop rzeczywistości/ Komunikacja literacka czyli jaka? Tekst poetycki i jego konteksty: językowe/ kulturowe/ Poetyka i tempo/ Intonacja w prozie i w wierszu/ Interpretacja wypowiedzi metaforycznych/ Doświadczenie czytania literatury pięknej/ Prace z tekstami literackimi/ Literatura: A. Kulawik, Poetyka. Wstęp do teorii dzieła literackiego (Podręcznik); R. Nycz, Literatura jako trop rzeczywistości. Poetyka epifanii w nowoczesnej literaturze polskiej; T. Dobrzyńska, Mówiąc przenośnie…, Studia o metaforze |
Warsztat literaturoznawcy: problemy – metody – rozwiązania/ Prace na tekstach i z tekstami/Sztuka dialogu literaturoznawców (moje/cudze w rozmowach badaczy); Teorie i/a praktyki badawcze/ Związki sztuki literackiej i sztuki interpretacji (dzieło literackie na warsztacie literaturoznawcy: historyka/ teoretyka/ krytyka). Transdysyplinarne przejścia międzykulturowe literaturoznawstwa. Literatura: Sporne i bezsporne problemy wiedzy o literaturze, red. Nycz, Bolecki; Przekraczanie granic. O twórczości Tadeusza Różewicza; Ja – Inny. Wokół Bachtina, Antologia t.2, red. D. Ulicka; |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Mit i rytuał w grach |
I Games Studies |
ESEJ |
Kompletny kurs e-learningowy na platformie moodle pod adresem https://games.moodlecloud.com/ Nowy materiał raz w tygodniu wraz zadaniami sprawdzającymi. |
Tematyka zajęć 18.05. – 19.06. 2020 r.
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Praktyczna nauka języka rosyjskiego II |
I Język Biznesu |
EGZAMIN |
Rzeczownik II i III deklinacji. Rzeczowniki pozadeklinacyjne (время, имя, путь); |
|||
Gramatyka praktyczna języka rosyjskiego II |
I Język Biznesu |
ZALICZENIE Z OCENĄ |
Rzeczownik II i III deklinacji. Rzeczowniki pozadeklinacyjne (время, имя, путь); |
|||
Stylistyka tekstu pisanego II |
I Język Biznesu |
ZALICZENIE Z OCENĄ |
Rzeczownik II i III deklinacji. Rzeczowniki pozadeklinacyjne (время, имя, путь); |
|||
Praca z tekstem rosyjskim II |
I Język Biznesu |
ZALICZENIE Z OCENĄ |
Czas: pory roku, miesiące, dni tygodnia, pora dnia i nocy, daty (десятое мая две тысячи семнадцатого года), czas zegarowy (typu два часа пятнадцать минут). Ćwiczenia w tworzeniu tekstu pisanego (do wyboru) – wypracowanie o rodzinie /o przyjaciołach i znajomych, /opis mieszkania, e-mail, telefon, Moodle, Microsoft Teams |
|||
Praktyczna nauka języka rosyjskiego IV |
II Język Biznesu |
EGZAMIN |
– Sprawdzian z liczebnika (Moodle) – Rzeczowniki nieodmienne – Odmiana imion i nazwisk. e-mail, telefon, Microsoft Teams |
|||
Gramatyka praktyczna języka rosyjskiego IV |
II Język Biznesu |
ZALICZENIE Z OCENĄ |
– Rzeczowniki nieodmienne – Odmiana imion i nazwisk e-mail, telefon, Moodle |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Introduction to research |
II/English Philology group 1+5/ćwiczenia |
Final assignment and sending partial works during quarantine |
Questionnaire design, research questions, concepts, conceptualization and operationalization. Basics of quantitative data analysis./06.05.2020 Qualitative project design, basics of qualitative analysis, methodology of grounded theory./13.05.2020 Data analysis. Reporting results. Q&A session about students projects./20.05.2020 Methods of implementation: remote work in a group on Facebook and in Google shared documents – links sent directly to students by email. Live meetings via Microsoft Teams. |
|||
Introduction to research |
II/English in Public Communication group 2/stacjonarne |
Final assignment and sending partial works during quarantine |
Theory for the working social scientists: main paradigms, traditions, approaches. Overview of the techniques of data collection: interviewing, surveys, observation, secondary data analysis/05.05.2020/ Questionnaire design, research questions, concepts, conceptualization and operationalization. Basics of quantitative data analysis./12.05.2020 Qualitative project design, basics of qualitative analysis, methodology of grounded theory./19.05.2020 Data analysis. Reporting results. Q&A session about students projects./26.05.2020 Methods of implementation: remote work in a group on Facebook and in Google shared documents – links sent directly to students by email. Live meetings via Microsoft Teams. |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Communication Skills for Specific Purposes 2 |
I/EPP profil praktyczny/ stacjonarne |
– Praca zaliczeniowa (Essay) – Egzamin (Exam) |
Warsztaty i Ćwiczenia 21.04.2020 / e-mail, Google Drive 28.04.2020 / e-mail, Google Drive |
|||
Culture of the British Commonwealth |
II/EP/stacjonarne |
– Praca zaliczeniowa (Essay) – Egzamin (Exam) |
Ćwiczenia 21.04.2020/e-mail, Facebook closed group. 28.04.2020 /e-mail, Facebook closed group. |
|||
Current events: debating skills |
II/EPC/stacjonarne |
– Prezentacja (Presentation -with audio MP3 or MP4 files) |
Ćwiczenia 16.04.2020/ e-mail, Google Drive, You Tube 23.04.2020/ e-mail, Google Drive, YouTube 30.04.2020/ e-mail, Google Drive, YouTube |
|||
Language skills: debating |
III/EP/stacjonarne |
– Prezentacja (Presentation -with audio MP3 or MP4 files) |
Ćwiczenia 16.04.2020 / e-mail, Google Drive, YouTube 21.04.2020 / e-mail, Google Drive, YouTube 23.04.2020 / e-mail, Google Drive, YouTube 28.04.2020/e-mail, Google Drive, YouTube 30.04.2020/ e-mail, Google Drive, YouTube |
|||
Reading The Beatles |
Elective |
– Praca zaliczeniowa (Essay) – Prezentacja (Presentation -with audio MP3 or MP4 files) |
Ćwiczenia 16.04.2020 / e-mail, Facebook closed group, YouTube 23.04.2020 / e-mail, Facebook closed group, YouTube 30.04.2020/ e-mail/ Facebook closed group, YouTube |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
LITERARY INTERPRETATIONS |
I/ FILOLOGIA ANGIELSKAstacjonarne Grupy III, IV |
Dyskusja Prezentacja Test pisemny |
Tematyka ćwiczeń wg sylabusu realizowana przez e-mail i Skype. Przyjęta procedura: W każdy poniedziałek studenci otrzymują mailem materiały i zagadnienia do samodzielnego opracowania. Studenci wysyłają swoje odpowiedzi w czwartek. W następny poniedziałek otrzymują komentarze prowadzącego i kolejny zestaw materiałów. |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Przedmiot specjalnościowy: Dramat i scena |
III / Filologia polska / stacjonarne |
Zaliczenie z oceną |
e-learning, |
|||
Wybrane zagadnienia z historii literatury polskiej |
I / Logopedia z j. pol. jako obcym / stacjonarne |
Zaliczenie z oceną |
częściowa wymiana godzin wykładowych i konwersatoryjnych – przeniesienie na okres kwarantanny tematów możliwych do zdalnej realizacji |
e-learning, tematy i zadania zamieszczone na platformie moodle |
||
Kurs zewnętrzny ogólnouczelniany: Kabaret |
KZO |
Zaliczenie z oceną |
zmiana porządku tematów – prezentacje zdalne na platformie moodle |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Teoria komunikowania publicznegoI rok FPStudenci napiszą pracę zaliczeniową oraz przygotują prezentację multimedialną (dzieląc się nią z grupą) dot. kampanii społecznych (zgodnie z tematyką zajęć).18.03.2020 – Temat: Obszar komunikowania publicznego. Pojecie komunikowania publicznego. Nadawca i odbiorca w systemie komunikowania publicznego. Charakter komunikatu publicznego.
Zajęcia realizowane w formie elektronicznej; kontakt z prowadzącą za pośrednictwem służbowej poczty elektronicznej: HYPERLINK „mailto:sylwia.frach@uni.opole.pl”sylwia.frach@uni.opole.pl
– przekazanie studentom plików (teksty naukowe + prezentacje zgodnie z sylabusem) za pomocą serwisu dysk.uni.opole.pl
25.03.2020 – Temat: Społeczne kampanie komunikacyjne. Komunikacyjne kampanie społeczne – istota, charakter, cele.
Typy społecznych kampanii komunikacyjnych.
Zajęcia realizowane w formie elektronicznej; kontakt z prowadzącym za pośrednictwem służbowej poczty elektronicznej: HYPERLINK „mailto:sylwia.frach@uni.opole.pl”sylwia.frach@uni.opole.pl
– przekazanie studentom plików (teksty naukowe + prezentacje zgodnie z sylabusem) za pomocą serwisu dysk.uni.opole.pl
01.04.2020 – Temat: Społeczne kampanie komunikacyjne. Środki modyfikowania postaw i zachowań. Organizacja społecznych kampanii komunikacyjnych.
Zajęcia realizowane w formie elektronicznej; kontakt z prowadzącą za pośrednictwem służbowej poczty elektronicznej: HYPERLINK „mailto:sylwia.frach@uni.opole.pl”sylwia.frach@uni.opole.pl
– przekazanie studentom plików (teksty naukowe + prezentacje zgodnie z sylabusem) za pomocą serwisu dysk.uni.opole.pl 18.03.2020 – Temat: Organizacja komunikowania publicznego.
Zajęcia realizowane w formie elektronicznej; kontakt z prowadzącą za pośrednictwem służbowej poczty elektronicznej: HYPERLINK „mailto:sylwia.frach@uni.opole.pl”sylwia.frach@uni.opole.pl
25.03.2020 – Temat: Analiza kampanii społecznych prowadzonych w Polsce i na świecie.
Zajęcia realizowane w formie elektronicznej; kontakt z prowadzącą za pośrednictwem służbowej poczty elektronicznej: HYPERLINK „mailto:sylwia.frach@uni.opole.pl”sylwia.frach@uni.opole.pl
Przygotowanie prezentacji Power Point uwzględniającej 3 przykłady kampanii społecznych, które zyskały rozgłos w social media (2 kampanie polskie i 1 kampania zagraniczna).
01.04.2020 – Temat: Analiza kampanii społecznych prowadzonych w Polsce i na świecie.
Zajęcia realizowane w formie elektronicznej; kontakt z prowadzącą za pośrednictwem służbowej poczty elektronicznej: HYPERLINK „mailto:sylwia.frach@uni.opole.pl”sylwia.frach@uni.opole.pl
Wydział Filologiczny
plac Kopernika 11,
45-040 Opole
Uniwersytet Opolski
plac Kopernika 11a
45-040 Opole
Rektorat
tel.: 77 541 59 03
Biuro Kanclerza
tel.: 77 541 60 70
NIP: 754-000-71-79
Regon: 000001382