Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, telefon – nie mam bowiem dostępu do szerokopasmowego internetu) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Wybrane zagadnienia z historii literatury polskiej w kontekstach literatury powszechnej Analiza i interpretacja tekstów XIX wieku |
II JPN I FP mgr |
Zaliczenie na ocenę Zaliczenie na ocenę |
Temat 1: Myśl teoretycznoliteracka okresu pozytywizmu (17.03) Temat 2: cd.: Myśl teoretyczna… (24.03) Temat 3: Nowa koncepcja literatury jako narzędzia propagowania i realizowania programu społeczno-politycznego (31.03) Temat 4: Poezja programowa doby pozytywizmu (7.04) Temat 5: Parnas francuski a tzw. parnasiści polscy (21.04) Temat 6: Wpływy francuskiej komedii Drugiego Cesarstwa na pozytywistyczny dramat z tezą (28.04) Temat 7: Naturalizm Zoli a naturalizm polski – A. Dygasiński, Zając (5.05) Temat 8: W. Dzieduszyckiego Sąd u kadego jako polska wersja powieści profesorskiej (12.05) Temat 9: W Sykstynie M. Konopnickiej jako przykład pozytywistycznych związków literatury z malarstwem (19.05) Temat 10: Strategia utworu z tezą (na podstawie Humoresek z teki Worszyłły H. Sienkiewicza (26.05) Temat 11 i 12: Sonety Nad głębiami A. Asnyka i Emancypantki B. Prusa – filozoficzny namysł nad zagadnieniami epistemologicznymi, kosmologicznymi i historiozoficzno-etycznymi (homologie i różnice) – 2 i 9.06 Temat 13: Antycypacje Młodej Polski w liryce doby pozytywizmu Temat 1: Metodologia (estetyka) pozytywistyczna – socjogenetyzm, biografizm, komparatystyka – 17.03 Temat 2: Lalka jako świadectwo „ogólnego stanu ducha i obyczajów” (socjogenetyzm, biografizm) – 24.03 Temat 3: Metoda filologiczno-historyczna – 31.03 Temat 4: Gatunki egzotyczne adaptowane na grunt genologii polskiej (ghazal, ruba’i, pantum malajskie) – 7.04 Temat 5: Przełom antypozytywistyczny – psychoanaliza – 21.04 Temat 6: Humoreski z teki Worszyłły H. Sienkiewicza – strategia utworu z tezą – 28.04 Temat 7: Księżniczka Z. Urbanowskiej – próba analizy filologiczno-historycznej w wariancie Kleinerowskim – 5.05 Temat 8: Ekfrazy – odmiany i realizacje poetyckie (cykl W Sykstynie M. Konopnickiej) – 12.05 Temat 9: Zastosowanie psychoanalizy w interpretacji Lalki B. Prusa – 19.05 Temat 10: Transpozycja kartonów Grottgerowskich (cykl Wojna) na język literatury – 26.05 Temat 11: Komparatystyczna analiza Sądu u kadego W. Dzieduszyckiego – 2.06 Temat 12: Analiza i interpretacja sonetów Nad głębiami A. Asnyka – 9.06 Temat 13: Schopenhauerowsko-buddyjskie inspiracje w późnej poezji doby pozytywizmu – 16.06 |
Rok II został podzielony na 5 zespołów, natomiast I mgr na 4 zespoły, z których każdy otrzymuje problemy uszczegółowione (cząstkowe) do realizacji danego tematu. Otrzymane mejlowo opracowania są przeze mnie weryfikowane pod kątem wartości merytorycznych i uzupełniane. W poprawionej wersji są rozsyłane na adres całej grupy.
16.03.2020 –26.05. 2020
Nazwa przedmiotu | Rok/ kierunek/forma | Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia | Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY
(e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady | Ćwiczenia | Konwersatoria | Seminaria | |||
Czy Kopciuszek był kłamczuchą? Od oczarowania do psychoanalizy baśni | KZO | prezentacje | 16.03.2020 – W kręgu problemów gatunkowych baśni; 23.03.2020 – Baśnie właściwe;
30.03.2020 – „Kopciuszek” Ch. Perraulta i „Kopciuszek” braci Grimm; 6.04.2020 – Baśń o Kopciuszku w psychologicznej analizie; 20.04.2020 – obejrzenie Online filmu „Kopciuszek” w reż. Kennetha Branagha 27.04.2020 – Przeróbki Kopciuszka ( adaptacja filmowa „Kopciuszka” , kontynuacja, rewriting), podana literatura dostępna w pdf. 5.05.2020 – Kopciuszki w literaturze, podana literatura, 11.05.2020 – Kopciuszek w popkulturze, prezentacje, 18.05.2020 r. – Medialne imperium Kopciuszka, prezentacja, 25.05.2020 r. – Filmy oparte na motywach Kopciuszka, prezentacje, 1.06.2020 r. – „Kopciuszek” jako lektura dzieci i dorosłych, 8.06.2020 r – .Książki obrazkowe o „Kopciuszku”, prezentacje, 15.06. 2020 r. – zaliczenia, 604 – 832 037 |
|||
Baśnie nasze współczesne | KZO | prezentacje | 16.03.2020 – W kręgu problemów gatunkowych baśni; 23.03.2020 – Wzorce tradycyjne i formy nowoczesne; 30.03.2020 – Kulturowe konteksty baśni ; 6.04.2020 – Źródła baśniowego kanonu
20.04.2020 – Obejrzenie online filmu „Piękna i Bestia” w reż. Billa Condona; 27.04.2020 – Baśniowa klasyka jako wzór, model, matryca, źródło obrazów archetypicznych, materiały wysłane, literatura pdf. , 5.05.2020 – Przekraczanie baśniowej konwencji, literatura pdf., 11.05.2020 Fantasy – struktura, tematyka, odmiany, literatura pdf., 18.05.2020 r. – Obejrzenie filmu fantasy (Opowieści z Narnii), 25.05.2020 r. – Nowe baśnie na przełomie XX i XXI wieku, prezentacje. 1.06.2020 r. – Gry komputerowe nawiązujące do baśni, prezentacje, 8.06. 2020 r. – Transformacje i przemiany baśni tradycyjnej, prezentacje, 15.06.2020 r. – zaliczenia 604-832-037 |
|||
Dydaktyka kształcenia kult.-lit. | II FPN – l + II JJPN – L | Kolokwium,
Zadania cząstkowe |
17.03.2020 – Modele kształcenia w szkole podstawowej; 24.03.2020 – Cele literackie i instrumentalne w kształceniu literackim; 31.03.2020 – Metody – konwencjonalne i niekonwencjonalne w pracy z tekstem
28.04.2020 – Podręczniki do kształcenia kulturowo-literackiego dla szkoły podstawowej, opis i analiza, 5.05.2020 r. -Kształtowanie pojęć teoretycznoliterackich, artykuły w pdf., 12.05.2020 r., scenariusze lekcji, prace studenta /literatura pdf., e-mail 604-832-037
|
|||
Teksty kultury w nauczaniu języka polskiego jako obcego | II LJPN – L | Praca pisemna | 17.03.2020 – Kultura, literatura i wiedza o Polsce jako materiał w nauczaniu cudzoziemców; 24.03.2020 – Tekst literacki na lekcjach polskiego jako obcego; 31.03.2020 – Metody pracy z tekstem literackim na zajęciach języka obcego; 7.04.2020 – Strategie pracy z tekstem z uwzględnieniem najważniejszych kompetencji;
21.04.2020 – Podręczniki do nauczania języka polskiego jako obcego (wybór) 27.04. 2020 r. – Charakterystyka tekstów kultury, 6.05.2020 r. – Nowoczesne modele uczenia, 12.05.2020 r. – Baśń jako tekst kultury w nauczaniu języka polskiego jako obcego, 19.05.2020 r. – Literatura i sztuka w nauczaniu obcokrajowców, 26.05.2020 r – Reklama w nauczaniu języka polskiego jako obcego, 2.06.2020 r. – Piosenka w nauczaniu obcokrajowców, 9.06.2020 r. – Wierszyki fonetyczne jako pomoc w nauce obcokrajowców, 16.06.2020 r. – zaliczenia /literatura pdf.; e-mail 604-832-037 |
|
||
Dydaktyka przedmiotowa | I FP(N) – M | Kolokwium,
Zadania cząstkowe |
17.03.2020 – Podręczniki do kształcenia kulturowo-literackiego w szkole podstawowej; 24.03.2020 – Modele kształcenia. Podstawowe dokumenty szkolne – podstawa programowa, program nauczania;
31.03.2020 – Kształtowanie pojęć teoretyczno-literackich,; 7.04.2020 – Aksjologia. Literatura jako źródło wiedzy o człowieku 21.04.2020 – Cele autonomiczne i instrumentalne w kształceniu literackim; 27.04.2020 – Strategie i techniki pracy z tekstem. Metody konwencjonalne i niekonwencjonalne, 5.05.2020 r. – Przestrzeń aksjologiczna w projektowaniu lektury, 12.05.2020 r. – Muzyka na lekcjach języka polskiego, 19.05.2020 r. – Praca z tekstem kultury, 26.05.2020 r. – Praca z tekstem kultury, analiza obrazu 2.06.2020 r. – kolokwium, 9.06.2020 r. – Motywowanie uczniów do czytania, 16.06.2020 r. – zaliczenia 604-832-037 |
|
||
Metody szkolnej analizy | I FP (N) | Praca pisemna | 17.03.2020 – Miejsce interpretacji w nowych koncepcjach edukacyjnych;
24.03.2020 – Strategie interpretacyjne – dwie interpretacje i trzy modele; 31.03.2020 – Strategie metodyczne – modele szkolnej interpretacji; 7.04.2020 – Mechanizmy i uwarunkowania szkolnego odbioru tekstu; 21.04.2020 – Metody szkolnej analizy tekstu; 27.04. Analiza wiersza w szkole podstawowej i ponadpodstawowej; 5.05.2020 r. – Analiza porównawcza, 12.05.2020 r. – Eksplikacja literacka, 19.05.2020 r. – przykłady eksplikacji, 26.05.2020 r. – Samodzielne analizy tekstów literackich, 2.06.2020 r. – hermeneutyka w szkole, 9.06.2020 r. – Implikacje metodyczne /literatura pdf., wysłane materiały, e-mail 604-832-037 |
|||
seminarium |
Kolejne fragmenty pracy
Oddanie prac Omówienie prac zaliczenia |
16.03.2020; 23.03.2020; 30.03.2020; 6.04.2020;
20.04.2020; 27.04.2020, 4.05.2020 r, 11.05.2020 r., 18.05.2020 r., 25.05.2020 r., 1.06.2020 r.’ 8.06.2020 r., 15.06.2020 r. 604-832-037 |
||||
Anglojęzyczna literatura dla młodego odbiorcy
|
I LS -L | Prezentacja,
Zadania cząstkowe |
23.03.2020 – Literatura dla dzieci czy literatura dziecięca?; 6.04.2020 – Arcydzieła literatury dziecięcej, 20.04.2020 – Zagadnienia klasyki i kanonu literatury dziecięcej, podanie zagadnień do dyskusji, zadania cząstkowe, literatura pdf. 11.05.2020 r. – Interpretacje wybranych arcydzieł literatury dziecięcej, prezentacje 25.05.2020 r. Interpretacje wybranych utworów literatury anglojęzycznej dla dzieci, 8.06.2020 r. – zaliczenia /lektura pdf., e-mail 604-832-037 |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
16.03. |
||||||
General English – speaking 2 |
1 rok EPP |
– studenci pracują z materiałem online (wybrana prezentacja na Tedex) – piszą raport analityczny z uwzględnieniem umiejętności prezentowania w języku angielskim na forum publicznym – termin nadsyłania raportów 22.03 |
||||
Writing Tutorial |
2 rok MLA |
studenci piszą raport dotyczący progresu pisania pracy magisterskiej, dołączają stronę tytułową pracy mgr; konsultacje prowadzone mailowo |
||||
ERASMUS |
studenci pracują na zestawie zadań – przesyłają wykonane zadania mailowo |
|||||
creative thinking training |
KZO |
studenci pracują na zestawie zadań – przesyłają wykonane zadania mailowo |
||||
Coaching kariery |
KZO |
studenci pracują na zestawie zadań – przesyłają wykonane zadania mailowo |
||||
17.03. |
||||||
creative thinking training |
ERASMUS |
studenci pracują na zestawie zadań – przesyłają wykonane zadania mailowo |
||||
19.03. |
||||||
ALS: writing |
2 rok EP MA |
studenci piszą raport dotyczący progresu pisania pracy magisterskiej, dołączają stronę tytułową pracy mgr; konsultacje prowadzone mailowo |
||||
Mindfulness and creative performance |
KZJO |
studenci pracują na zestawie zadań – przesyłają wykonane zadania mailowo |
||||
21.03. |
||||||
KZO – Coaching kariery |
2 rok EP MA niestacjonarne |
studenci pracują na zestawie zadań – przesyłają wykonane zadania mailowo |
||||
Specialist seminar |
2 rok EP MA niestacjonarne |
zajęcia związane z pisaniem pracy mgr – konsultacje mailowo |
||||
Art of Filmmaking |
Kurs ogólnouczelniany 1.2.5-EC-AF |
Studenci otrzymują prezentacje oraz zadania/pytania do nich. Studenci odsyłają odpowiedzi na pytania mailowo. Ocenie podlegają udzielone przez studentów odpowiedzi oraz terminowość realizacji. |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Warsztaty |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
KZO Język i kultura czeska |
stacjonarne |
(Moodle, weryfikacja zadań na bieżąco) ZALICZENIE Z OCENĄ |
Język i kultura czeska/ poniedziałek, publikacja materiałów / kurs Moodle / samodzielne zapisy, hasło w mailu uniwersyteckim / przypomnienie: forum, e-mail 04.05.2020, 11.05.2020, 18.05.2020, 25.05.2020 |
|||
KZO „Czeski film”.. .– czy na pewno nie wiadomo, o co w nim chodzi? |
stacjonarne |
(Moodle, weryfikacja zadań na bieżąco) ZALICZENIE Z OCENĄ |
„Czeski film”.. .– czy na pewno nie wiadomo, o co w nim chodzi? / poniedziałek, publikacja materiałów/kurs Moodle / samodzielne zapisy, hasło w mailu uniwersyteckim / przypomnienie: forum, e-mail 04.05.2020, 11.05.2020, 18.05.2020, 25.05.2020 |
|||
Język biznesu II |
II OB. (gr. 2) stacjonarne WPiA |
(MTeams, e- mail, weryfikacja zadań na bieżąco) EGZAMIN |
Język biznesu II (czeski) / środa, 8.00-9.30/ / Microsoft Teams (instrukcje przekazane przez e-mail); nr prywatny udostępniony staroście grupy 06.05.2020; 13.05.2020; (zajęcia 15 h w semestrze, realizowane przez 8 tyg. 2 x 45 minut) |
|||
PNJCZ – kształcenie zintegrowane 2 |
I JCwSU / stacjonarne |
(MTeams, e- mail, weryfikacja zadań na bieżąco) EGZAMIN |
PNJCZ – kształcenie zintegrowane 2 / środa, 9.45-11.15 czwartek 8.00-9.30 / MTeams, (materiały, instrukcje przekazane przez e-mail); nr prywatny udostępniony staroście grupy; 06-07.05.2020; 13-14.05.2020; 20-21.05.2020; 27-28.05.2020 |
|||
Etykieta w kontaktach z partnerem zagranicznym |
II JOSU / JOHA |
ZALICZENIE Z OCENĄ (test końcowy) |
Etykieta w kontaktach z partnerem zagranicznym czwartek, 9.45-10.45 / e-mail, kurs Moodle, samodzielne zapisy, hasło w mailu uniwersyteckim; oprócz tego zajęcia on-line MTeams; nr prywatny udostępniony staroście grupy; 07.05.2020, 14.05.2020, 21.05.2020, 28.05.2020 |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
METHODOLOGIE WISSENSCHAFTLICHER FORSCHUNG |
I pol./Germanistik – Lehramt/stacjonarne |
praca zaliczeniowa lub zaliczenie ustne przez Microsoft Teams |
w terminach przewidzianych w planie zajęć/E-mail/Microsoft Teams |
|||
DESKRIPTIVE GRAMMATIK 2 |
I/Germanistik/stacjonarne |
zaliczenie/egzamin ustne/y przez Microsoft Teams |
w terminach przewidzianych w planie zajęć/E-mail/Microsoft Teams |
|||
DIPLOMSEMINAR |
III/Germanistik/stacjonarne |
praca dyplomowa |
w terminach przewidzianych w planie zajęć/E-mail |
|||
MAGISTERSEMINAR |
II pol./Germanistik/stacjonarne |
praca dyplomowa |
w terminach przewidzianych w planie zajęć/E-mail |
|||
PHRASEOLOGIE |
Kurs do wyboru/stacjonarne |
praca zaliczeniowa |
w terminach przewidzianych w planie zajęć/E-mail |
|||
EINFÜHRUNG IN DIE WISSENSCHFTLICHE FORSCHUNG |
II/Germanistik/stacjonarne |
praca zaliczeniowa |
w terminach przewidzianych w planie zajęć/E-mail/Microsoft Teams |
|||
WARSZTATY ANALITYCZNO-INTERPRETACYJNE |
III/studia doktoranckie/stacjonarne |
praca zaliczeniowa lub zaliczenie ustne przez Microsoft Teams |
w terminach przewidzianych w planie zajęć/E-mail/Microsoft Teams |
Harmonogram zajęć 4.05 – 30.05.2020
Studia stacjonarne
Data |
Grupa |
Kurs |
Forma realizacji |
Temat zajęć |
Uwagi |
4.05 |
TTP EP I rok mgr |
Specialist lecture series 2 |
Online- Skype |
Gender and education |
|
TTP EP I rok mgr |
Specialist research |
Online – Skype |
Organising review of empirical research |
||
MLA II rok mgr |
Graduate seminar |
Online- Skype |
Empirical research : how to report it |
||
5.05 |
TTP EP I rok mgr |
Specialist seminar 2 |
Online- Skype |
Studies selected for review – reasons |
|
11.05 |
EP II rok mgr |
Specialist lecture series 4 |
Language and gender – Gender stereotypes |
||
TTP EP I rok mgr |
Specialist research |
Online – Skype |
Methodology of research – discussion of instruments |
||
MLA II rok mgr |
Graduate seminar |
Online- Skype |
Reporting the findings of the students’ research |
||
12.05 |
TTP EP I rok mgr |
Specialist seminar 2 |
Online-Skype |
Guidelines for preparing the methodology section |
|
18.05 |
TTP EP I rok mgr |
Specialist lecture series 2 |
Online-Skype |
Language and identity |
|
TTP EP I rok mgr |
Specialist research |
Online-Skype |
Methodology of research – procedure and possible analyses |
||
MLA II rok mgr |
Graduate seminar |
Online-Skype |
How to discuss the findings |
||
19.05 |
TTP EP I rok mgr |
Specialist seminar 2 |
Online-Skype |
Reports on the students’ preparation for conducting their own empirical research |
|
25.05 |
EP II rok mgr |
Specialist lecture series 4 |
Online-Skype |
Gender and education |
|
TTP EP I rok mgr |
Specialist research |
Online-Skype |
Analysis of the 1st draft of chapter 2 |
||
MLA II rok mgr |
Graduate seminar |
Online-Skype |
Writing the conclusion and introduction |
||
26.05 |
TTP EP I rok mgr |
Specialist seminar 2 |
Online-Skype |
Analysis of the 1st draft of chapter 2 |
Uwaga: Wszystkie spotkania online odbywają się w czasie przewidzianym w planie zajęć. Jeżeli z jakichś powodów student/ka nie może uczestniczyć w zajęciach online zgodnie z planem zajęć, może się skontaktować z prowadzącą w innym terminie, ustalonym wcześniej drogą e-mailową.
Komunikacja odbywa się za pomocą Skype – wszyscy studenci mają komputery/smartfony, dostęp do internetu oraz umiejętność korzystania ze Skype.
Zadania, teksty do przeczytania i analizy oraz prezentacje przesyłam pocztą elektroniczną.
Harmonogram zajęć 9.05 – 30.05.2020
Studia niestacjonarne
Data |
Grupa |
Kurs |
Forma realizacji |
Temat zajęć |
Uwagi |
9/05 |
TTP EP I rok mgr |
Specialist lecture series 2 |
Online – Skype e-mail PPT presentation |
Gender and education |
|
TTP EP I rok mgr |
Specialist seminar 2 |
Online – Skype PPT presentation |
Chapter One of the thesis – structure and language |
||
TTP EP I rok mgr |
Specialist research |
Online- Skype PPT presentation |
How to select empirical papers for review |
||
16/05 |
TTP EP I rok mgr |
Specialist lecture series 2 |
e-mail PPT presentation; online- Skype |
Language and identity |
|
TTP EP I rok mgr |
Specialist seminar 2 |
Online – Skype |
Structure and content of chapter two |
||
TTP EP I rok mgr |
Specialist research |
Online – Skype |
Analysis of empirical papers selected for review |
||
23/05 |
TTP EP I rok mgr |
Specialist lecture series 2 |
e-mail PPT presentation; online- Skype |
Foreign language learning and identity |
|
TTP EP I rok mgr |
Specialist seminar 2 |
Online – Skype |
Form-focused instruction |
||
TTP EP I rok mgr |
Specialist research |
Online – Skype |
Design of the study – preparation of instruments |
||
30/05 |
TTP EP I rok mgr |
Specialist lecture series 2 |
e-mail PPT presentation; online- Skype |
Third age foreign language learners |
|
TTP EP I rok mgr |
Specialist seminar 2 |
Online – Skype |
Games and gamification |
||
TTP EP I rok mgr |
Specialist research |
Online – Skype |
Ethical issues in conducting empirical research |
Uwaga: Wszystkie spotkania online odbywają się w czasie przewidzianym w planie zajęć. Jeżeli z jakichś powodów student/ka nie może uczestniczyć w zajęciach online zgodnie z planem zajęć, może się skontaktować z prowadzącą w innym terminie, ustalonym wcześniej drogą e-mailową.
Komunikacja odbywa się za pomocą Skype – wszyscy studenci mają komputery/smartfony, dostęp do internetu oraz umiejętność korzystania ze Skype.
Zadania, teksty do przeczytania i analizy oraz prezentacje przesyłam pocztą elektroniczną.
Nazwa przedmiotu | Rok/ kierunek/forma | Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia | Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY
(e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady | Ćwiczenia | Konwersatoria | Seminaria | |||
Einführung in das Rechnungswesen | Germanistyka | ZAL NA OCENĘ(W)
test po zakończeniu kwarantanny |
04.05 Grundsätze der Bilanzierung von Anlagevermögen, Ausrüstungsressourcen – Beispiele für Operationen 11.05 Regeln für die Bilanzierung des Handels mit Materialien und Fertigprodukten – Mustervorgänge 18.05 Grundsätze der Kosten- und Transaktionsbuchhaltung 25.05 Methoden zur Ermittlung des Finanzergebnisses 01.06 Jahresabschluss eines Unternehmens als Informationsquelle 08.06 Finanzbuchhaltung als Informationsquelle zur Lösung von Entscheidungsproblemen 15.06 Die Rolle des Management Accounting im EntscheidungsprozessKontakt wszelkimi możliwymi metodami głównie poprzez adres e-mail oraz jeśli pozwolą możliwości technologiczne Microsoft Teams. |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Literaturgeschichte des deutschsprachigen Kulturraumes |
III stacjonarne germanistyka |
EGZAMIN |
Co 2 tygodnie – tygodnie parzyste – wtorek 15.30 – 17.00, e-mail: danielpietrek@poczta.onet.pl |
|||
Literaturgeschichte des deutschsprachigen Kulturraumes |
III stacjonarne germanistyka |
Zaliczenie na ocenę |
Wtorek: 8.00 -9.30, e-mail: danielpietrek@poczta.onet.pl |
|||
Diplomseminar |
III stacjonarne germanistyka |
Zaliczenie na ocenę |
Wtorek: 11.00 – 12.30, e-mail: danielpietrek@poczta.onet.pl + tel. (przekazany do starostów grup). |
|||
Literarische Ubersetzung |
II stacjonarne germanistyka |
Zaliczenie na ocenę |
wtorek 14.00 – 15.30, e-mail: danielpietrek@poczta.onet.pl |
|||
Magisterseminar |
V stacjonarne germanistyka |
Zaliczenie na ocenę |
Wtorek: 12.30 – 14.00 e-mail: danielpietrek@poczta.onet.pl + tel. (przekazany do starostów grup). |
|||
Teatr i kino niemieckie, (W + K) |
III stacjonarne Język polski od podstaw z językiem niemieckim |
Zaliczenie na ocenę |
środa: 8.00 -9.30, e-mail: danielpietrek@poczta.onet.pl |
|||
Niemiecka kultura dnia codziennego |
III stacjonarne Język polski od podstaw z językiem niemieckim |
Zaliczenie na ocenę |
środa: 9.30 -11.00, e-mail: danielpietrek@poczta.onet.pl |
Nazwa przedmiotu | Rok/ kierunek/forma | Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia | Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY
(e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady | Ćwiczenia | Konwersatoria | Seminaria | |||
SEMINARIUM DYPLOMOWE | JOSU
I stopień stacjonarne |
systematyczne sprawdzanie fragmentów prac przesyłanych przez studentów | Realizacja zadań zgodnie z indywidualnymi potrzebami studenta /01.05.2020-19.06.2020/, e-mail, telefon | |||
PODSTAWY LOGISTYKI | Język Biznesu
II stopnia stacjonarne |
egzamin pisemny,
test wiedzy
|
Koncepcje, determinanty i formy organizacji logistyki, /6.05.2020/, e-mail, Ms Teams
Identyfikacja i kształtowanie systemów logistycznych, Struktura procesów logistycznych i problemy jej kształtowania, /13.05.2020/, e-mail, Ms Teams Podstawy systemowej koncepcji efektywności logistyki, /20.05.2020/, e-mail, Ms Teams
Problemy identyfikacji i racjonalizacji struktury kosztów logistyki, /27.05.2020/, e-mail, Ms Teams
Zarządzanie łańcuchem dostaw, /03.06.2020/, e-mail, Ms Teams Wizja rozwoju logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw w przyszłości, /10.06.2020/, e-mail, Ms Teams
Podsumowanie treści wykładu, osiągniętych efektów, nabytych umiejętności, kompetencji /17.06.2020/, e-mail, Ms Teams |
Nazwa przedmiotu | Rok/ kierunek/forma/ | Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia | Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY
(e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady | Ćwiczenia | Konwersatoria | Seminaria | |||
ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE | III ARCHITEKTURA KRAJOBRAZU, I stopień
Stacjonarne
|
ZAL NA OCENĘ (w+ćw)
Wykład konwersatoryjny z udziałem grupy na zadane tematy, czynny udział studentów w dyskusji online kolokwium pod koniec semestru Ćwiczenia Analiza metodyki, złożenie zadanego projektu |
Przywództwo w zarządzaniu
/04.05.2020/, materiały w formie elektronicznej, zajęcia w Microsoft Teams |
Jak motywować siebie i innych?
/04.05.2020/, materiały w formie elektronicznej, zajęcia w Microsoft Teams |
||
Outsourcing-szansa czy zagrożenie?
/11.05.2020/, materiały w formie elektronicznej, zajęcia w Microsoft Teams |
Znaczenie kultury organizacyjnej w zarządzaniu
/11.05.2020/, materiały w formie elektronicznej, zajęcia w Microsoft Teams |
|||||
Zarządzanie wiedzą
/18.05.2020/, materiały w formie elektronicznej, zajęcia w Microsoft Teams |
Zarządzanie czasem
/18.05.2020/, materiały w formie elektronicznej, zajęcia w Microsoft Teams |
|||||
Zarządzanie zmianą
/25.05.2020/, materiały w formie elektronicznej, zajęcia w Microsoft Teams |
Zarządzanie ryzykiem
/25.05.2020/, materiały w formie elektronicznej, zajęcia w Microsoft Teams |
|||||
Zarządzanie stresem
/01.06.2020/, materiały w formie elektronicznej, zajęcia w Microsoft Teams |
Znaczenie komunikacji w zarządzaniu
/01.06.2020/, materiały w formie elektronicznej, zajęcia w Microsoft Teams |
|||||
Etyka i społeczna odpowiedzialność
/08.06.2020/, materiały w formie elektronicznej, zajęcia w Microsoft Teams |
Work-Life Balance
/08.06.2020/, materiały w formie elektronicznej, zajęcia w Microsoft Teams |
|||||
Kolokwium zaliczeniowe
/15.06.2020/, Microsoft Teams |
Prezentacja projektów
/15.06.2020/, Microsoft Teams |
|||||
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM | I JCWSU, I stopień, Stacjonarne
|
ZAL NA OCENĘ (w+ćw)
Wykład konwersatoryjny z udziałem grupy na zadane tematy, kolokwium pod koniec semestru Ćwiczenia przedstawienie zadanych projektów |
Diagnozowanie problemu. Wykorzystanie wykresu Ishikawy
/04.05.2020/, materiały w formie elektronicznej, zajęcia w Microsoft Teams |
Pogłębiona diagnoza przyczynowo-skutkowa wybranych problemów – realizacja projektu /04.05.2020/, materiały w formie elektronicznej, zajęcia w Microsoft Teams | ||
Metoda ABC i Prawo Pareto
/11.05.2020/, materiały w formie elektronicznej, zajęcia w Microsoft Teams |
Zastosowanie zasady Pareto, czyli jak znaleźć kluczowe 20%? Realizacja projektu /11.05.2020/, materiały w formie elektronicznej, zajęcia w Microsoft Teams | |||||
Wykorzystanie technik heurystycznych w zarządzaniu
/18.05.2020/, materiały w formie elektronicznej, zajęcia w Microsoft Teams |
W poszukiwaniu najlepszych rozwiązań – wykorzystanie burzy mózgów. Realizacja projektu /18.05.2020/, materiały w formie elektronicznej, zajęcia w Microsoft Teams | |||||
Podejmowanie decyzji. Macierze decyzyjne
/25.05.2020/, materiały w formie elektronicznej, zajęcia w Microsoft Teams |
Które rozwiązanie jest najbardziej optymalne? Wykorzystanie metod ilościowych, zakończenie projektu /25.05.2020/, materiały w formie elektronicznej, zajęcia w Microsoft Teams | |||||
Zaplanowanie i organizacja projektu promocyjnego /01.06.2020/, zajęcia w Microsoft Teams | Zaplanowanie i organizacja projektu promocyjnego /01.06.2020/, zajęcia w Microsoft Teams | |||||
Realizacja projektu promocyjnego /08.06.2020/, zajęcia w Microsoft Teams | Realizacja projektu promocyjnego /08.06.2020/, zajęcia w Microsoft Teams | |||||
Realizacja projektu promocyjnego /15.06.2020/, zajęcia w Microsoft Teams | Zaprezentowanie projektu promocyjnego /15.06.2020/, zajęcia w Microsoft Teams | |||||
ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM | III JĘZYK BIZNESU, I stopień, Stacjonarne
|
ZAL NA OCENĘ (konwersatorium)
Dyskusja na zadane tematy, pod koniec semestru zaprezentowanie przez studentów wniosków, kolokwium |
Pogłębiona diagnoza przyczynowo-skutkowa wybranych problemów /11.04.2020/, realizacja projektu, materiały w formie elektronicznej, zajęcia w Microsoft Teams | |||
Metoda ABC i Prawo Pareto. Wykorzystanie technik heurystycznych w zarządzaniu
/25.05.2020/, realizacja projektu, materiały w formie elektronicznej, zajęcia w Microsoft Teams |
||||||
Podejmowanie decyzji. Macierze decyzyjne
/08.06.2020/, realizacja projektu, materiały w formie elektronicznej, zajęcia w Microsoft Teams |
||||||
Prezentacja gotowych projektów /15.06.2020/, zajęcia w Microsoft Teams |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Specialist seminar 4 |
II MA (TS) |
zaliczenie |
X (droga emailowa) |
|||
Graduate seminar |
II MA (TS) |
zaliczenie |
X (droga emailowa) |
|||
Preparation of diploma paper |
II MA (TS) |
zaliczenie |
X (droga emailowa) |
All groups have been notified about the tasks by e-mail.
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady/Lectures |
Ćwiczenia/Classes |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
School pedagogy |
I MA TTP (niestacjonarne) |
Z/O |
Na platformie Moodle umieszczono materiały obejmujące tematy 1-7 z sylabusa dla przedmiotu (teksty, materiały video, PP) Sprawdzenie ich realizacji: dyskusje podczas wykładu on-line oraz wykonanie zadania (Reflective report), do 15.06.2020 Wykłady on-line: 05.04.2020, 19.04.2020 /Microsoft Teams |
Reflective essay/31.03.2020/ Moodle Wykonanie prezentacji /19.04.2020/Moodle Na platformie Moodle umieszczono materiały obejmujące tematy 1-5 z sylabusa dla przedmiotu (teksty, materiały video, PP) Sprawdzenie ich realizacji: Zadania Edpuzzle, Reflective report, do 15.06.2020 Ćwiczenia on-line: 05.04.2020, 19.04.2020 /Microsoft Teams Warsztat on-line 25.05.2020 |
————– |
————– |
School pedagogy |
I MA TTP (stacjonarne) |
Z/O |
Na platformie Moodle umieszczono materiały obejmujące tematy towarzyszące wykładom on-line (teksty, materiały video, PP) Sprawdzenie ich realizacji: dyskusje podczas wykładu on-line oraz wykonanie zadania na koniec semestru Wykład on-line: 30.03, 06.04.2020, 20.04, 27.04, 04.05, 11.05, 18.05, 25.05 /Microsoft Teams: |
Reflective essay/24.03.2020 / Moodle Wykonanie prezentacji /31.03.2020/Moodle Na platformie Moodle umieszczono materiały towarzyszące ćwiczeniom (teksty, materiały video, PP) Sprawdzenie ich realizacji: Ćwiczenia on-line/30.03, 06.04.2020, 20.04, 27.04, 04.05, 11.05, 18.05, 25.05 Dyskusja w oparciu o zadany materiał podczas ćwiczeń/sprawdzenie zadanego zadania/ Microsoft Teams |
————– |
————– |
Specialist teacher training (primary school) |
I MA TTP (niestacjonarne) |
Z/O |
1) Przesłane teksty/ text summary/31.03.2020/Moodle 2) Przesłane teksty/ opinion essay/19.04.2020/ Moodle Na platformie Moodle umieszczono ponadto materiały obejmujące tematy 2-7 z sylabusa dla przedmiotu (teksty, materiały video, PP) Sprawdzenie ich realizacji: dyskusje podczas wykładu on-line oraz wykonanie zadania (Reflective report), do 15.06.2020 Wykłady on-line: 05.04.2020, 19.04.2020/ Microsoft Teams |
————– |
————– |
|
Specialist teacher training (primary school) |
I MA TTP (stacjonarne) |
Z/O |
1) Przesłane teksty/ text summary/27.03.2020/Moodle 2)Przesłane teksty/ opinion essay/31.03.2020/ Moodle 3) Przesłane instrukcje/reflective essay/31.05/2020/ Moodle 4) przesłane materiały na platformie moodle do każdych zajęć w maju – sprawdzenie podczas zajeć on-line (daty poniżej), część ćwiczeń jest interaktywna i wymaga udzielania odpowiedzi podczas ich wykonywania Wykłady on-line: 06.04, 20.04., 27.04.2020, 04.05, 11.05, 18.05, 25.05 Microsoft Teams |
————– |
————– |
————– |
Introduction to research KURS ZAKOŃCZONY |
II BA EP (niestacjonarne) |
Z/O |
————– |
1) Critical analysis of media – a written assignment/27.03. 2020/Moodle 2) Assessment essay focused on manipulation and propaganda in media 1 /31.03. 2020/Moodle 3) Assessment essay focused on manipulation and propaganda in media 2 07.04.2020/Moodle |
————– |
————– |
Introduction to research |
II EPC (stacjonarne) |
Z/O |
————– |
Each group has 3 tasks to do on moodle platform: 1) PP presentation presenting how the chosen value can be seen in other layers (symbols, heroes, rituals 2) Critical analysis of media – a written assignment 3) Assessment essay focused on manipulation and propaganda in media 1 4) Assessment essay focused on manipulation and propaganda in media 2 Deadlines for the groups: Group 2: 31.03, Group 3: 15.05, Group 1: 20.06 Ćwiczenia on-line: Gr. 2: 31.03.2020 Gr. 3: 07.04., 21.04.2020, 28.04., Gr. 1: 05.05, 12.05, 19.05, 26.05/ Microsoft Teams |
————– |
————– |
Vocabulary and structures |
II EPP (stacjonarne) |
Z/O |
————– |
Vocabulary and structures tasks – zadane na platformie Moodle Ćwiczenia on-line – sprawdzenie i omówienie zadań: 07.04.2020, 21.04, 28.04, 04.05, 11.05, 18.05, 25.05/Microsoft Teams |
||
Reading and listening |
II EPP (stacjonarne) |
Z/O |
————– |
Reading and listening tasks – zadane na platformie Moodle Ćwiczenia on-line – sprawdzenie i omówienie zadań: 07.04.2020, 21.04, 28.04, 05.05, 12.05, 19.05, 26.05/Microsoft Teams |
Nazwa przedmiotu |
Rok / kierunek / (studia dzienne) |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne – jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
PNJA |
I JAT lic. PP |
Konwersatorium online |
Zajęcia online (bezpośredni kontakt głosowy przez platformę Microsoft Teams, a także bieżąca komunikacja przez platformę WhatsApp) wg poniższego harmonogramu:
|
|||
Fonetyka języka angielskiego |
I JAT lic. PP |
Konwersatorium online |
Zajęcia online (bezpośredni kontakt głosowy przez platformę Microsoft Teams, a także bieżąca komunikacja przez platformę WhatsApp) wg poniższego harmonogramu:
|
|||
English for Internationa-lization Purposes (Erasmus+) |
I JAT lic. PP |
Kurs online (Erasmus+) |
Zajęcia online na platformie Moodle (+ bezpośredni kontakt mailowy oraz przez smsy i platformę WhatsApp z dedykowanym instruktorem) wg zewnętrznego harmonogramu kursu. |
|||
PNJA |
II JAT lic. PP |
Konwersatorium online |
Zajęcia online (bezpośredni kontakt głosowy przez platformę Microsoft Teams, a także bieżąca komunikacja przez platformę WhatsApp) wg poniższego harmonogramu:
|
|||
Słownictwo specjalistyczne |
II JAT lic. PP |
Konwersatorium online |
Zajęcia online (bezpośredni kontakt głosowy przez platformę Microsoft Teams, a także bieżąca komunikacja przez platformę WhatsApp) wg poniższego harmonogramu:
|
|||
English Phonetics 2 |
I EP lic. PP |
Konwersatorium online |
Zajęcia online (bezpośredni kontakt głosowy przez platformę Microsoft Teams, a także bieżąca komunikacja przez platformę WhatsApp) wg poniższego harmonogramu:
|
|||
Językowa obsługa biznesu ang. |
II JB lic. |
Konwersatorium online |
Zajęcia online (bezpośredni kontakt głosowy przez platformę Microsoft Teams, a także bieżąca komunikacja przez platformę WhatsApp) wg poniższego harmonogramu:
|
|||
Kultura wypowiedzi w języku ang. |
I JOSP lic. |
Konwersatorium online |
Zajęcia online (bezpośredni kontakt głosowy przez platformę Microsoft Teams, a także bieżąca komunikacja przez platformę WhatsApp) wg poniższego harmonogramu:
|
|||
Praca z tekstem ang. |
I JOSP lic. |
Konwersatorium online |
Zajęcia online (bezpośredni kontakt głosowy przez platformę Microsoft Teams, a także bieżąca komunikacja przez platformę WhatsApp) wg poniższego harmonogramu:
|
|||
Kurs w jęz. nowożytnym – Lexical encounters |
III Ger lic |
Konwersatorium online |
Zajęcia online (bezpośredni kontakt mailowy oraz przez smsy i platformę WhatsApp) wg poniższego harmonogramu:
|
|||
Kurs w jęz. nowożytnym – Lexical encounters |
III FP lic. III JB lic. |
Konwersatorium online |
Zajęcia online (bezpośredni kontakt mailowy oraz przez smsy i platformę WhatsApp) wg poniższego harmonogramu:
|
|||
Kurs w jęz. nowożytnym – Lexis, meaning, world |
II Ger mgr |
Konwersatorium online (I poł. sem.) |
Zajęcia online (bezpośredni kontakt mailowy oraz przez smsy i platformę WhatsApp) wg poniższego harmonogramu:
|
|||
Kurs w jęz. nowożytnym – Lexis, meaning, world |
II FP mgr II JB mgr II JOD mgr |
Konwersatorium online (II poł sem.) |
Zajęcia online (bezpośredni kontakt mailowy oraz przez smsy i platformę WhatsApp) wg poniższego harmonogramu:
|
Dr Bartosz Poluszyński
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Current Events: Writing 2 |
I ENGLISH IN PUBLIC COMMUNICATION/stacjonarne |
PRACE PISEMNE |
Szczegółowe omówienie zagadnień teoretycznych (EDITING/prezentacja PowerPoint) oraz indywidualne konsultacje dotyczące korekty esejów/ 15.04.2020/ e-mail Przedstawienie wymogów dotyczących pracy semestralnej (prezentacja PowerPoint) oraz indywidualne konsultacje dotyczące korekt zaległych tekstów/ 22.04.2020/ e-mail Konsultacje dotyczące pracy semestralnej/ 29.04.2020/ e-mail |
Nazwa przedmiotu | Rok/ kierunek/forma | Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia | Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY
(e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady | Ćwiczenia | Konwersatoria | Seminaria | |||
Podstawy marketingu | I JB
stacjonarne |
ZAL NA OCENĘ(W)
test po zakończeniu kwarantanny |
Temat : Produkt( usługa) jako instrument marketingu-mix. Budowanie wartości dla nabywcy w.4.05.2020 Temat: Podstawy ustalania cen – rodzaje strategii cenowych w.11.05.2020 Temat: Dystrybucja- procesy decyzyjne dotyczące zarządzania kanałami dystrybucji w. 18.05.2020 Temat: Promotion-mix – zmiany w modelu komunikacji marketingowej przedsiębiorstw w. 25.05.2020 Wykłady on-line na platformie: https://clickmeeting.com/pl |
|||
Przesłanie drogą elektroniczną merytorycznego planu wykładu i materiałów do samodzielnego studiowania .
Konsultacje e-mail,
|
||||||
Elementy marketingu i PR | III JPPJN_L
stacjonarne |
ZAL NA OCENĘ(K)
test po zakończeniu kwarantanny |
1. Niekonwencjonalne instrumenty komunikacji marketingowej k. 06.05.2020
2. 3. Marketing relacji – zasady działań marketingowych w budowaniu lojalności klientów. K.13.05.2020 (dodatkowe zajęcia dla grupy) 4. 5. 3. Wizerunek przedsiębiorstwa na rynku – znaczenie public relations i innych instrumentów marketingowych w strategii wizerunkowej. k. 20.05.2020 Wykłady on-line na platformie: https://clickmeeting.com/pl Przesłanie drogą elektroniczną merytorycznego planu wykładu . Konsultacje e-mail
|
Zajęcia 25 maja – 19 czerwca 2020 r.
Nazwa przedmiotu | Rok/ kierunek/forma | Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia | Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY
(e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady | Ćwiczenia | Konwersatoria | Seminaria | |||
KULTURA JĘZYKA POLSKIEGO |
4/5 JPPJN – L 4/5 |
Zaliczenie na ocenę |
Temat: Polska norma ortofoniczna
26.05.2020 / e-mail |
|||
Temat: Zasady akcentowania w języku polskim
02.06.2020 / e-mail |
||||||
Temat: Przymiotniki – fleksja i stopniowanie; trudności w odmianie
9.06.2020 / e-mail |
||||||
Temat: Zajęcia zaliczeniowe
16.06.2020 / e-mail |
||||||
WPROWADZENIE DO BADAŃ HUMANISTYCZNYCH |
II JPPJN – L |
Zaliczenie na ocenę |
Temat: Lingwistyka a współczesne paradygmaty nauki
25.05.2020 / e-mail |
|||
Temat: Założenia lingwistyki kulturowej 1
01.06.2020 / e-mail |
||||||
Temat: Założenia lingwistyki kulturowej 2
08.06.2020 / e-mail |
||||||
Temat: Zajęcia zaliczeniowe (omówienie testu końcowego)
15.06.2020 / e-mail |
||||||
KULTURA JĘZYKA POLSKIEGO |
III JPPJN – L |
Zaliczenie na ocenę |
Temat: Polska norma ortofoniczna
25.05.2020 / e-mail |
|||
Temat: Zasady akcentowania w języku polskim
01.06.2020 / e-mail |
||||||
Temat: Przymiotniki – fleksja i stopniowanie; trudności w odmianie
08.06.2020 / e-mail |
||||||
Temat: Zajęcia zaliczeniowe
15.06.2020 / e-mail |
||||||
LEKSYKOGRAFIA |
I ED – L
|
Zaliczenie na ocenę |
Temat: Makro- i mikrostruktura słownika.
25.05.2020 / e-mail |
|||
Temat: Budowa artykuły hasłowego, rodzaje definicji, typy kwalifikatorów w słownikach ogólnych języka polskiego
01.06.2020 / e-mail |
||||||
Temat: Warsztat pracy leksykografa dawniej i dziś
08.06.2020 / e-mail |
||||||
Temat: Zajęcia zaliczeniowe
15.06.2020 / e-mail |
||||||
KZO JĘZYK WSPÓŁCZESNYCH MEDIÓW |
KZO |
Zaliczenie na ocenę |
Temat: Internet jako medium – charakterystyka 25.05.2020 / e-mail
|
|||
Temat: Internetowe gatunki tekstu
01.06.2020 / e-mail |
||||||
Temat: Język w Internecie
08.06.2020 / e-mail |
||||||
Temat: Zajęcia zaliczeniowe (omówienie prezentacji)
15.06.2020 / e-mail |
||||||
ROZWÓJ JĘZYKA POLSKIEGO |
II FP – L |
Egzamin |
Temat: Metateza
26.05.2020 / MS Teams
|
Temat: Metateza
26.05.2020 / MS Teams
|
||
Temat: Rozwój sonantów w polszczyźnie
02.06.2020 / MS Teams
|
Temat: Rozwój sonantów w polszczyźnie
02.06.2020 / MS Teams |
|||||
Temat: Przedpolski system konsonantyczny. Palatalizacje prasłowiańskie
09.06.2020 / MS Teams |
Temat: Przedpolski system konsonantyczny. Palatalizacje prasłowiańskie
09.06.2020 / MS Teams |
|||||
Temat: Uproszczenia grup spółgłoskowych
16.06.2020 / MS Teams |
Temat: Zajęcia zaliczeniowe
16.06.2020 / MS Teams |
|||||
JĘZYK POLSKI W PERSPEKTYWIE DIACHRONICZNEJ |
II LJPN – L |
Egzamin |
Temat: Metateza
26.05.2020 / MS Teams |
Temat: Metateza
26.05.2020 / MS Teams |
||
Temat: Rozwój sonantów w polszczyźnie
02.06.2020 / MS Teams |
Temat: Rozwój sonantów w polszczyźnie
02.06.2020 / MS Teams |
|||||
Temat: Przedpolski system konsonantyczny. Palatalizacje prasłowiańskie
09.06.2020 / MS Teams |
Temat: Przedpolski system konsonantyczny. Palatalizacje prasłowiańskie
09.06.2020 / MS Teams |
|||||
Temat: Uproszczenia grup spółgłoskowych
16.06.2020 / MS Teams |
Temat: Zajęcia zaliczeniowe
16.06.2020 / MS Teams |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|
Konwersatoria |
||||
PRAKTYCZNA NAUKA JĘZYKA ROSYJSKIEGO |
I JĘZYK BIZNESU, MGR /stacjonarne |
EGZAMIN |
biznesplan / platforma Microsoft Teams: 06.05.2020 |
|
ROSYJSKI JĘZYK SPECJALISTYCZNY |
I JĘZYK BIZNESU, MGR /stacjonarne |
ZALICZENIE Z OCENĄ |
JĘZYK UMÓW i TRANSAKCJi (ćwiczenia w tłumaczeniu) / platforma Microsoft Teams: 06.05.2020 |
|
JĘZYK ROSYJSKI W BIURACH I URZĘDACH |
I JĘZYK BIZNESU, MGR /stacjonarne |
ZALICZENIE Z OCENĄ |
Wyjazdy służbowe / platforma Microsoft Teams: 07.05.2020 |
|
PRAKTYCZNA NAUKA JĘZYKA ROSYJSKIEGO |
I JĘZYK BIZNESU, MGR /stacjonarne |
EGZAMIN |
biznesplan / platforma Microsoft Teams: 13.04.2020 |
|
ROSYJSKI JĘZYK SPECJALISTYCZNY |
I JĘZYK BIZNESU, MGR /stacjonarne |
ZALICZENIE Z OCENĄ |
JĘZYK UMÓW i TRANSAKCJi (ćwiczenia w tłumaczeniu) / platforma Microsoft Teams: 13.05.2020 |
|
JĘZYK ROSYJSKI W BIURACH I URZĘDACH |
I JĘZYK BIZNESU, MGR /stacjonarne |
ZALICZENIE Z OCENĄ |
Wyjazdy służbowe / platforma Microsoft Teams: 14.05.2020 |
|
PRAKTYCZNA NAUKA JĘZYKA ROSYJSKIEGO |
I JĘZYK BIZNESU, MGR /stacjonarne |
EGZAMIN |
biznesplan / platforma Microsoft Teams: 20.05.2020 |
|
ROSYJSKI JĘZYK SPECJALISTYCZNY |
I JĘZYK BIZNESU, MGR /stacjonarne |
EGZAMIN |
JĘZYK UMÓW i TRANSAKCJi (ćwiczenia w tłumaczeniu) / platforma Microsoft Teams: 20.05.2020 |
|
JĘZYK ROSYJSKI W BIURACH I URZĘDACH |
I JĘZYK BIZNESU, MGR /stacjonarne |
ZALICZENIE Z OCENĄ |
organizacja kontaktów służbowych / platforma Microsoft Teams: 21.05.2020 |
|
PRAKTYCZNA NAUKA JĘZYKA ROSYJSKIEGO |
I JĘZYK BIZNESU, MGR /stacjonarne |
EGZAMIN |
biznes w turystyce / platforma Microsoft Teams: 27.05.2020 |
|
ROSYJSKI JĘZYK SPECJALISTYCZNY |
I JĘZYK BIZNESU, MGR /stacjonarne |
ZALICZENIE Z OCENĄ |
JĘZYK UMÓW i TRANSAKCJi (ćwiczenia w tłumaczeniu) / platforma Microsoft Teams: 27.05.2020 |
|
JĘZYK ROSYJSKI W BIURACH I URZĘDACH |
I JĘZYK BIZNESU, MGR /stacjonarne |
ZALICZENIE Z OCENĄ |
organizacja kontaktów służbowych / platforma Microsoft Teams: 28.05.2020 |
|
Stylistyka tekstów pisanych |
III JĘZYKI OBCE W SEKTORZE USŁUG, LIC. / stacjonarne |
ZALICZENIE Z OCENĄ |
Tworzenie i odmiana imiesłowów przysłówkowych / platforma Microsoft Teams: 06.05.2020 |
|
Stylistyka tekstów pisanych |
III JĘZYKI OBCE W SEKTORZE USŁUG, LIC. / stacjonarne |
ZALICZENIE Z OCENĄ |
Tworzenie i odmiana imiesłowów przysłówkowych / platforma Microsoft Teams: 13.04.2020 |
|
Stylistyka tekstów pisanych |
III JĘZYKI OBCE W SEKTORZE USŁUG, LIC. / stacjonarne |
ZALICZENIE Z OCENĄ |
Tworzenie i odmiana imiesłowów przysłówkowych / platforma Microsoft Teams: 20.05.2020 |
|
Stylistyka tekstów pisanych |
III JĘZYKI OBCE W SEKTORZE USŁUG, LIC. / stacjonarne |
ZALICZENIE Z OCENĄ |
Wprowadzenie do stylu naukowego, zwroty używane w pracy licencjackiej / platforma Microsoft Teams: 27.05.2020 |
|
KULTURA WYPOWIEDZI W JĘZYKU ROSYJSKIM |
II JĘZYK BIZNESU, LIC. / stacjonarne |
ZALICZENIE Z OCENĄ |
Etykieta mowna w kontaktach biznesowych (wyrażanie opinii, zaproszenie, rada, propozycja, przedstawianie się, zawieranie znajomości, podziękowanie, przeprosiny, prośba, pozwolenie) / platforma Microsoft Teams: 07.05.2020 |
|
KULTURA WYPOWIEDZI W JĘZYKU ROSYJSKIM |
II JĘZYK BIZNESU, LIC. / stacjonarne |
ZALICZENIE Z OCENĄ |
Etykieta mowna w kontaktach biznesowych (wyrażanie opinii, zaproszenie, rada, propozycja, przedstawianie się, zawieranie znajomości, podziękowanie, przeprosiny, prośba, pozwolenie) / platforma Microsoft Teams: 14.05.2020 |
|
KULTURA WYPOWIEDZI W JĘZYKU ROSYJSKIM |
II JĘZYK BIZNESU, LIC. / stacjonarne |
ZALICZENIE Z OCENĄ |
Etykieta mowna w kontaktach biznesowych (wyrażanie opinii, zaproszenie, rada, propozycja, przedstawianie się, zawieranie znajomości, podziękowanie, przeprosiny, prośba, pozwolenie) / platforma Microsoft Teams: 21.05.2020 |
|
KULTURA WYPOWIEDZI W JĘZYKU ROSYJSKIM |
II JĘZYK BIZNESU, LIC. / stacjonarne |
ZALICZENIE Z OCENĄ |
Etykieta mowna w kontaktach biznesowych (wyrażanie opinii, zaproszenie, rada, propozycja, przedstawianie się, zawieranie znajomości, podziękowanie, przeprosiny, prośba, pozwolenie) / platforma Microsoft Teams: 28.05.2020 |
|
PRAKTYCZNA NAUKA JĘZYKA ROSYJSKIEGO |
I JĘZYKI OBCE W SŁUŻBIE PUBLICZNEJ, LIC. / stacjonarne |
ZALICZENIE Z OCENĄ |
zaimki osobowe (odmiana i SPOSOBY ich UŻYCIA w wypowiedziach) / platforma Microsoft Teams: 07.05.2020 |
|
ROSYJSKA PRAKTYKA JĘZYKOWA |
I JĘZYKI OBCE W SŁUŻBIE PUBLICZNEJ, LIC. / stacjonarne |
ZALICZENIE Z OCENĄ |
Transport miejski; jak dojść / dojechać do…; lokalizacja obiektów / platforma Microsoft Teams: 07.05.2020 |
|
PRAKTYCZNA NAUKA JĘZYKA ROSYJSKIEGO |
I JĘZYKI OBCE W SŁUŻBIE PUBLICZNEJ, LIC. / stacjonarne |
ZALICZENIE Z OCENĄ |
zaimki dzierżawcze (odmiana i SPOSOBY ich UŻYCIA w wypowiedziach) / platforma Microsoft Teams: 14.05.2020 |
|
ROSYJSKA PRAKTYKA JĘZYKOWA |
I JĘZYKI OBCE W SŁUŻBIE PUBLICZNEJ, LIC. / stacjonarne |
ZALICZENIE Z OCENĄ |
wolny czas w mieście; orientacja w przestrzeni / platforma Microsoft Teams: 14.05.2020 |
|
PRAKTYCZNA NAUKA JĘZYKA ROSYJSKIEGO |
I JĘZYKI OBCE W SŁUŻBIE PUBLICZNEJ, LIC. / stacjonarne |
ZALICZENIE Z OCENĄ |
zaimki wskazujące (odmiana i SPOSOBY ich UŻYCIA w wypowiedziach) / platforma Microsoft Teams: 21.05.2020 |
|
ROSYJSKA PRAKTYKA JĘZYKOWA |
I JĘZYKI OBCE W SŁUŻBIE PUBLICZNEJ, LIC. / stacjonarne |
ZALICZENIE Z OCENĄ |
ĆWICZENIA UTRWALAJĄCE LEKSYKĘ DOT. TEMATU „MIASTO” / platforma Microsoft Teams: 21.05.2020 |
|
PRAKTYCZNA NAUKA JĘZYKA ROSYJSKIEGO |
I JĘZYKI OBCE W SŁUŻBIE PUBLICZNEJ, LIC. / stacjonarne |
ZALICZENIE Z OCENĄ |
wyrażenia przyimkowe (SPOSOBY ich UŻYCIA w wypowiedziach) / platforma Microsoft Teams: 28.05.2020 |
|
ROSYJSKA PRAKTYKA JĘZYKOWA |
I JĘZYKI OBCE W SŁUŻBIE PUBLICZNEJ, LIC. / stacjonarne |
ZALICZENIE Z OCENĄ |
opis miasta, w którym mieszkam / platforma Microsoft Teams: 28.05.2020 |
|
JĘZYK ROSYJSKI W HANDLU I TURYSTYCE |
II JĘZYKI OBCE W SŁUŻBIE PUBLICZNEJ, LIC. / stacjonarne |
ZALICZENIE Z OCENĄ |
1) HANDEL DETALICZNY I HURTOWY (powtórzenie); 2) Załatwianie formalności związanych z wyjazdem turystycznym; 3) Zakwaterowanie w hotelu, centrum turystycznym / platforma Microsoft Teams: 09.05.2020 |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, Skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
|||
Strategie reklamy |
II Game Studies/ stacjonarne |
Zaliczenie na ocenę |
Rynek reklamowy / 14.03.2020 / e-mail |
||
Środki upowszechniania się reklamy / 20.03.2020 / e‑mail |
|||||
Gry video jako medium reklamowe / 27.03.2020 / e‑mail |
|||||
Grupa docelowa w reklamie / 03.04.2020 / e‑mail |
|||||
Gracze jako grupa docelowa (profil statystycznego gracza) / 17.04.2020 / e‑mail |
|||||
Crowdfunding jako narzędzie marketingowe / 24.04.2020 / e‑mail |
|||||
Definiowanie grupy docelowej / 08.05.2020 / e‑mail |
|||||
Persona / 15.05.2020 / e‑mail |
|||||
Podstawy przygotowywania zbiórek crowdfundingowych / 22.05.2020 / e‑mail |
|||||
Wstęp do projektowania mechaniki gier 2 |
II Game Studies/ stacjonarne |
Zaliczenie na ocenę |
Ergodyczność struktury gry wideo / 14.03.2020 / e-mail |
||
Dobór engine gry / 17.04.2020 / e‑mail |
|||||
Wstęp do tutoriali / 27.03.2020 / e‑mail |
|||||
Dynamiki w grach / 03.04.2020 / e‑mail |
|||||
Wprowadzenie do planowania procesu produkcji gry / 17.04.2020 / e‑mail |
|||||
Wprowadzenie do balansowania rozgrywki / 24.04.2020 / e‑mail |
|||||
Podstawy balansowania rozgrywki / 08.05.2020 / e‑mail |
|||||
Core Gameplay Loop / 15.05.2020 / e‑mail |
|||||
GDD / 22.05.2020 / e‑mail |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Praktyczna nauka języka angielskiego |
III JOSU/stacjonarne |
kolokwium (egzamin końcowy) |
e-mail, 660454225 The Business. Upper int. 06.05 –Quality and standards SB. p. 38, 39, ex. 1-6 07.05 – Collocations. Product development SB. p. 39. ex. 7-10 13.05- 14.05- Passive structures and have something done SB. p. 40, 41 ex. 1-8 20.05 – Presentations SB. p. 42, ex. 1-6 21.05 – Signposting SB. p. 43, ex. 7-9 27.05 – Emailing: quality problems SB. p. 44, 45, ex. 1-5 28.05 – Case study SB. p. 46, 47, ex. 1-6 |
|||
Obsługa ruchu turystycznego w języku angielskim |
III JB/stacjonarne |
kolokwium (egzamin końcowy) |
e-mail, 660454225 (English for International Tourism upper-int. 06.05 – Case study. Improve a media profile SB. pp. 22-23, ex. 1-5. 07.05 – Test U.2 13.05 – Hotel branding SB. p. 24, ex. 1-5 14.05 – Boutique hotels SB. p. 25, ex. 6-9 WB. pp. 12, 13, ex. 1-3 20.05 – Hotels of the future SB. p. 26, 27 ex. 1-6 WB. p. 13, ex. 4, 6 21.05 – Creating a business plan SB. p. 28, ex. 1-3 WB. p. 14, ex. 1, 2 27.05 – Financing a bed and breakfast SB. p. 29, ex. 4, 5 WB. p. 15, ex. 1 28.05 – Case study. Invest in a hotel SB. pp. 30, 31, ex. 4 |
|||
Lingworealioznawstwo angielskie |
I JB/stacjonarne |
zaliczenie na ocenę |
07.05 – The USA: Language, religious denominations, economy, welfare 14.05 – The USA – education, social customs and traditions, entertainment 21.05- Canada – Land and people 28.05 – Canada – Public life and Institutions, economy and welfare, education, culture |
|||
Stylistyka tekstu pisanego |
II JOSP |
kolokwium (zaliczenie na ocenę) |
e-mail, 660454225 In Company 08.05 – Workplace scenario SB. p. 78, ex. 1 15.05 – A staff satisfaction survey SB. p. 79, ex. 2-8 22.05 – Air travel SB. p. 80, ex. 1, 2, 3 29.05 – Battle of the armrests Conditionals SB. p. 81, ex. 1, 2, 3, 4 SB. p. 85, ex. 1, 2, 3 |
Nazwa przedmiotu |
Rok/ kierunek/forma |
Sposób weryfikacji realizacji efektów kształcenia |
Metody i formy realizacji zajęć w czasie KWARANTANNY (e-mail, skype, Moodle, telefon, inne jakie?) |
|||
Wykłady |
Ćwiczenia |
Konwersatoria |
Seminaria |
|||
Business English Translation 2 Seminarium Sworn Translation Social aspects of translation Business English text analysis |
III EP IIIEP IIIEP IEP IIEP |
Zaliczenie Zaliczenie Zaliczenie Zaliczenie Zaliczenie |
|
Wydział Filologiczny
plac Kopernika 11,
45-040 Opole
Uniwersytet Opolski
ul. Kopernika 11a
45-040 Opole
Rektorat
tel.: 77 541 59 03
Biuro Kanclerza
tel.: 77 541 60 70
NIP: 754-000-71-79
Regon: 000001382