Dlaczego kierunek Digital Cultures (studia II stopnia)?

 

Współczesny rynek mediów cyfrowych, w tym także kreatywny i wydawniczy rynek gier, stanowi jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi przemysłu. Zapotrzebowanie na pracowników posiadających konkretne kompetencje językoznawcze oraz umiejętność łączenia ich z wyzwaniami obsługi rynku cyfrowego, jest obecnie bardzo duże.

Digital Cultures to kierunek skupiony wokół zagadnienia komunikacji cyfrowej, języka mediów, a także obszaru branży gier. Rozwiniesz tutaj kompetencje komunikacyjne, w tym także marketingowe i PR.

Chcesz zostać specjalistą w zakresie komunikacji w mediach cyfrowych w tym przede wszystkim w zakresie gier i mediów społecznościowych?

Jeśli tak, ten kierunek jest właśnie dla Ciebie!

Digital Cultures – harmonogram

 

W programie studiów znajdziesz kursy:

 

  • kształtujące kompetencje w zakresie komunikacji i języka w środowiskach cyfrowych, m.in:

 Komunikacja w mediach społecznościowych

Socjolekty środowisk fanowskich

Narracje gier wideo

Angielski język biznesu

Język nowych mediów

Komunikacja kulturowa

PR i komunikacja w przestrzeni cyfrowej

Translatorium gier 2.0

Opowieści transmedialne

 

  • kształtujące kompetencje praktyczne w zakresie pracy w środowisku cyfrowym i multimedialnym – tworzenia treści graficznej a także gier i ich elementów, m.in.:

Grafika cyfrowa i multimedia

Projektowanie komunikacji z użytkownikiem końcowym

Projektowanie graficzne

Projektowanie modeli 3D

Projektowanie gier 2.0

Recenzowanie gier – warsztaty

 

  • z bloku zajęć kulturoznawczych, które stanowią jednocześnie kontekst dla rozpoznania językoznawczego i groznawczego, m.in.:

Teorie kultury popularnej

Psychologiczne aspekty mediów

 

Sylwetka absolwenta

 

Absolwenci Digital Cultures (studia II stopnia) znajdą zatrudnienie m.in.

– w szeroko rozumianej branży gier;

–  mediach branżowych, publicznych, instytucjach kultury.

–  branży PR, reklamie.

 

Masz jakieś pytania? Napisz do nas! Więcej o Digital Cultures opowie Ci nasza koordynatorka:

 

mgr Justyna Migoń-Sasuła

E-mail: justyna.migon-sasula@uni.opole.pl


  • Digital Cultures
  • Logopedia

 

W sprawach związanych z samym procesem rekrutacji, napisz na adres: rekrutacja@uni.opole.pl

 

<< powrót do strony Studia II Stopnia

 

 

ABC rekrutacji


 

Zasady Kwalifikacji

  • Ocena na dyplomie

Wymagane dokumenty

  • Dyplom ukończenia studiów

Najważniejsze daty

  • 19.04.2024 – rozpoczęcie rejestracji kandydatów w IRK
  • 22.07.2024 – ostatni dzień rejestracji i wniesienia opłaty
  • 24.07.2024 – wyniki I terminu rekrutacji
  • 30.07.2024 – ostateczny termin złożenia dokumentów
  • 01.10.2024 – rozpoczęcie roku akademickiego

Digital Cultures